Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-21, 16:32   #91

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7924
Standard

skillnaden mellan succe och kaffe är Lutfi.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+2), Mcdilsson (+2)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-21, 16:36   #92

Misärs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5618

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

På dom imorgon igen, Cobra!
BlackCobra (+2)
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-21, 16:39   #93

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8372
Standard

Jävla skitsnack av Kolgjini. Har man en sån häst får man köra med bättre marginaler helt enkelt, han ska ta hänsyn till konkurrenterna, inte tvärtom... fattar inte hur han kan bli irriterad innan han går iväg på reporterns frågor.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-21, 16:40   #94

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Dubbel.se hyfsat rätt ute på DD idag igen, spikade Ricardo i första och den var ju ingen bluff direkt! Och nej, jag har inget med den sajten att göra...

Fan vad han skyller på hästen hela tiden Ludde, "hästen bryter"...sånt som de flesta kuskar gör det de kan för att korrigera men man kan tro att han inte har en aning om hur man gör det (det gör han ju såklart).

Gör en sista tvilling sen får det bli solen igen! 1,2,3,4,6,9,11 runt om, 21 komber! Vi hoppas på Rite Key så kan det väl bli ett hyfsat plåster för Kobran iaf!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-21, 16:41   #95

drakens avatar

Standard

Rätt fin är han endå Ludde. Kör man mot min som bryter neråt får man räkna med att bli påkörd. Det är hästar inte maskiner haha.Han bad iaf om ursäkt och beklagade. Nya tag i morgon.
Gammal 2012-07-21, 16:42   #96

Sprites avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Dubbel.se hyfsat rätt ute på DD idag igen, spikade Ricardo i första och den var ju ingen bluff direkt! Och nej, jag har inget med den sajten att göra...

Fan vad han skyller på hästen hela tiden Ludde, "hästen bryter"...sånt som de flesta kuskar gör det de kan för att korrigera men man kan tro att han inte har en aning om hur man gör det (det gör han ju såklart).

Gör en sista tvilling sen får det bli solen igen! 1,2,3,4,6,9,11 runt om, 21 komber! Vi hoppas på Rite Key så kan det väl bli ett hyfsat plåster för Kobran iaf!
Den där sidan kan vara värd att kolla upp inför imorrn alltså. Tack för tipset, jag bryr mig inte det minsta om vem som står bakom satjen så länge de kan ge vinnande tips emellanåt.

Ja 4 eller 10 vore fint nu så det kan bli lite pengar istället för några ynka femmor

Är redan sugen på morgondagens V75-tävlingar
Gammal 2012-07-21, 16:44   #97

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Är Sigurd Speed startsnabb, eller? Hårt spelad - är det Travtjänstens förtjänst som spikat honom, måntro...?
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-21, 16:49   #98

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Vart tog Nisse Bean vägen?
Gammal 2012-07-21, 16:49   #99

Misärs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5618

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Vart tog Nisse Bean vägen?
Tror han dog. Dagens sämsta!
Pilkast (+5)
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-21, 16:57   #100

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:

SNYGGT!!!
Gammal 2012-07-21, 16:58   #101

Sprites avatar

Standard

Haha ska man skratta eller gråta. En av mina hästar hoppar i giltiga starten och vinnaren som jag inte har med galopperade i första starten. Kolgjini kör på min häst och startpersonalen sabbar väldigt sannolikt loppet i sista till min nackdel...

Vad har ni för ideer till imorrn. ska vi starta en tråd

Senast redigerad av Sprite den 2012-07-21 klockan 16:59.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-21, 17:00   #102

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9202
Standard

15 st 5 or idag alltid något.. :/

Askens Valencia 3.50 vinnare på Expekt måste väl vara ett bra odds eller??
Pilkast (+5)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-21, 17:01   #103

drakens avatar

Standard

Det såg ut som om solen skulle skina på dig hela kvällen kobra men det blev mörkt idag också tyvärr. Du är på g iaf och då är det bara att jobba. Travform är kortvarig. Lycka till i morgon
BlackCobra (+2)
Gammal 2012-07-21, 17:03   #104

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Haha ska man skratta eller gråta. En av mina hästar hoppar i giltiga starten och vinnaren som jag inte har med galopperade i första starten. Kolgjini kör på min häst och startpersonalen sabbar väldigt sannolikt loppet i sista till min nackdel...

Vad har ni för ideer till imorrn. ska vi starta en tråd
Oj, hade inte ens tänkt på att det faktiskt är V75 imorrn också! Hoppas på regn här då så man kan sitta och grotta in sig ordentligt

Tycker nog att det är Thorsons fel, han ska ju inte behöva några instruktioner om vilket spår han ska gå i, men det spelar ju mindre roll. Kan ju hända att de försökte få honom att ställa sig rätt också men att han inte hörde/såg.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-21, 17:10   #105

Sprites avatar

Standard

Citat:
Oj, hade inte ens tänkt på att det faktiskt är V75 imorrn också! Hoppas på regn här då så man kan sitta och grotta in sig ordentligt

Tycker nog att det är Thorsons fel, han ska ju inte behöva några instruktioner om vilket spår han ska gå i, men det spelar ju mindre roll. Kan ju hända att de försökte få honom att ställa sig rätt också men att han inte hörde/såg.
Absolut, var en mix känns det som av startpersonalen och Thorson eftersom bilen fick gå så långt innan signalen kom. Tur jag inte tror att saker händer av en anledning, då hade detta varit jobbigt. Nya tag imorrn. Nu blir det middag på stan med sambon. Hare gött alla så hörs vi igen imorrn

td