Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-19, 13:51   #61

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 68
Standard

Nej, jag tror inte att du har rätt där, BlackCobra! Jag tror att det är hos flera en ren ilska över att det sitter ' en liten jävel ' och vinner - när dom själva förlorar. Dessutom spelar han simpla 5-kronors, och till allt helvete så ser dom också att han faktiskt vinner.

Sådant får ju inte förekomma när dom själva ' alltid vet bäst ' - och lika förbannat förlorar sina pengar. Vilket inte detta lilla trollet gör!

Förstår nog att dom blir lite sura - men sanningen är ju alltid rätt så bitter!

Cherokee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-19, 14:00   #62

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7924
Standard

Finns nog ingen ilska över det lilla troll. Ingen här är intresserad av den kalibern på vinst. Alltid kul att vinna men du kan ju göra det lättare för dig om det är småpengar du är ute efter. Spela plats. Under vinterhalvåret lär du inte sätta många dubblar.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-19, 15:03   #63

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 68
Standard

Vilket kvalificerat skitsnack, draken! Har nog börjat komma underfund med att det här trav-forumet mest består av bluffgubbar och snackegubbar ( som du ).

Utmanar vem som helst och vilka som helst av er ; 1000 spänn på V75 ( fiktiva om ni så vill ) i sex månader framåt - och efter ett halvår så sitter ni alla som urvattnade frimärken på tapeten.

Häpp Häpp!

Cherokee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-19, 21:32   #64

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7924
Standard

Kallas inte draken utan orsak. Brinner till ibland. Sist jag satt en volta var det för att jag grilla ett troll.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td