Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-18, 13:56   #46

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7924
Standard

Du har inte testat H2H eller plats spel?. Mycket lättare och ger garanterat mera än favoritkomber på DD i längden.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-18, 15:14   #47
AA

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cherokee Visa inlägg
Precis breaker - vinner båda favoriterna då får jag två! Smart va!

OK. Jag är med. Du spelar den kombinationen som garanterat (praktiskt som teoretiskt) ger sämsta möjliga odds dubbelt så många gånger som du spelar alla dom andra kombinationer som kanske skulle kunna vara vinstgivande. Helt OK för min del. Säkerligen för en hel del andra här med. Nån måste ju fylla på potten varje dag. Hade vi öst ur den och ingen fyllt på så hade den nog tömts snart.

Lycka till!

/AA
AA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-18, 16:27   #48

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 68
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AA Visa inlägg
OK. Jag är med. Du spelar den kombinationen som garanterat (praktiskt som teoretiskt) ger sämsta möjliga odds dubbelt så många gånger som du spelar alla dom andra kombinationer som kanske skulle kunna vara vinstgivande. Helt OK för min del. Säkerligen för en hel del andra här med. Nån måste ju fylla på potten varje dag. Hade vi öst ur den och ingen fyllt på så hade den nog tömts snart.

Lycka till!

/AA
Någon annan har nog fyllt på potten dom två dagarna som jag har spelat. Jag har spelat för 100 kronor och kvitterat ut 152 kronor - så det är förmodligen andra torskar som har betalat! Lycka till själv !

Cherokee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-18, 16:36   #49

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 172

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

men släpp det nu, man väljer själv hur man spelar vare sig man ryggar andras tjänster eller går på egna ideer!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+5)
betsharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-18, 16:44   #50

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av betsharp Visa inlägg
men släpp det nu, man väljer själv hur man spelar vare sig man ryggar andras tjänster eller går på egna ideer!
Om det är mig du tilltalar, betsharp - så är det inte du som bestämmer när och hur jag skriver mina inlägg.

Ha det jävligt klart för dig!

Gammal 2012-07-18, 16:54   #51

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8372
Standard

Citat:
Om det är mig du tilltalar, betsharp - så är det inte du som bestämmer när och hur jag skriver mina inlägg.

Ha det jävligt klart för dig!

han menar från de som klagar på hur du spelar cherokee, inte dig.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-18, 18:00   #52

Brains avatar

Sharp$: 1198
Standard

DD loppen under ett år

Där vinner spetshästen, ledaren 40% av loppen.

Minst en favorit vinner hela 58% av dd omgångerna.

spelar man favoriten i ena loppet och andra handare i andra loppet, ger det pengarna tillbaka.

Personligen bygger jag på 3 kuponger.....

Jag kör även favoriten mot 5 hästar har gett mig pengar.

Jag bygger dd spelet på sikt, inga snabba pengar här tack!
Brain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-18, 18:09   #53

Brains avatar

Standard

Citat:

Lycka till!

/AA
Men om en av dd favoriten vinner till 58% av alla dd lopp under året. Då kan det vara lönsamt eller?
Gammal 2012-07-18, 18:11   #54

Brains avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Du har inte testat H2H eller plats spel?. Mycket lättare och ger garanterat mera än favoritkomber på DD i längden.
jag kör h2h i volt. spelar alltid emot bricka 4
Gammal 2012-07-18, 18:29   #55

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1837

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Precis breaker - vinner båda favoriterna då får jag två! Smart va!

Citat:
Ursprungligen postat av Brain Visa inlägg
Men om en av dd favoriten vinner till 58% av alla dd lopp under året. Då kan det vara lönsamt eller?
Nej det räcker inte med 58%! 42% så förlorar du 10u direkt.
Sen har du ett gäng gånger där en favorit vinner och en 6-15 spelad vinner andra.
Snittoddset på favorit mot top5 spelad är på tok för lågt.
Du kommer att blöda pengar!
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-18, 18:32   #56
AA

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Brain Visa inlägg
Om favoriten vinner till 58% så går du ju back 42% eller? 0,58 är ju inge vidare odds.
Om det skulle råka vara så att du menar att någon favorit vinner 58% av alla omgångar så är det lika märkligt det. På dom senaste 10 åren så en favorit vunnit ca 43,633% av gångerna. Eller om man mäter dom 2 senaste dagarna så vinner ju en favorit hela 100% av omgångarna!
Jag tror jag ryggar ert brutala system och lirar hårt jag med!
Mitt tips är att ni lirar minst en lax per komb istället för en femma. Det hade gynnat potten betydligt mer och ni hade blivit rikare!

Lycka till än en gång!

/AA

Ps. Roligt med troll på forat! Dom kommer alltid förr eller senare fram ur grottan!
AA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-18, 22:44   #57

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Om det skulle råka vara så att du menar att någon favorit vinner 58% av alla omgångar så är det lika märkligt det. På dom senaste 10 åren så en favorit vunnit ca 43,633% av gångerna. Eller om man mäter dom 2 senaste dagarna så vinner ju en favorit hela 100% av omgångarna!
58% som Brain nämner stämmer faktiskt för hela 2011 (iaf om man räknar streckfavoriter på VXX-spelet). Gör ingen skillnad för diskussionen i stort iofs...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-19, 13:12   #58

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
han menar från de som klagar på hur du spelar cherokee, inte dig.
Ja, det har du förstås rätt i, BlackCobra! Det var nog fel av mig. Men är det inte ganska underligt det här, att så många på forumet reagerar så våldsamt på att jag spelar den här dubbeln. Dessutom 5-kronors.

Av någon anledning verkar det vara ' en het potatis ' !

Gammal 2012-07-19, 13:24   #59

Standard

Och sedan var jag ju smart och stod över igår. Och då gick den inte in heller!

Gammal 2012-07-19, 13:35   #60

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8372
Standard

Inte så underligt egentligen cherokee. Sharps är enligt mig ett väldigt bra forum speciellt för travet då intresset är stort och dina ideer har visat sig gått väldigt dåligt historiskt sett och dem vill säkert varna andra här som läser för att spela likadant men om de ser dig som ett troll som nämnts så förstår jag inte varför man "matar trollet" genom att disskutera fram och tillbaka för att visa sig ha rätt. Jag ska tillägga att jag inte heller tror du kommer gå vinnande under en längre period men jag har inget emot att du försöker dig på systemet.

Du har lika mycket rätt att skriva dina ideer och vad du spelar även om det kanske inte blir direkt intressanta inlägg då det inte är egna ideer utan bara baseras på streckspelet. Mitt tips är att starta en tråd om det du spelar och skriva upp hur det går och varför du inte spelar när du inte spelar så det slipper det dessutom komma spel eller att du inte spelade i efterhand.

td