Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-16, 13:26   #16
DrD

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 819
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haltmathe Visa inlägg
Yes!!! 25-års spelande på travet och äntligen nån som knäckt koden!!!!
YES!! ÄÄÄntligen säger jag oxå!
Nu är det bara att pumpa in.... (ironi)... men ändå skönt att "Brain" använder hjärnan... sen lyssnar vi på vad "Stekel" säger då han uppmanar till ett visst lugn.... men ändå.... YES!
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-16, 17:26   #17

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 68
Standard

Man kan ju prova och köra lite billigt några gånger på dubbeln. Fem-kronors t.ex. då. Streckfavoriten mot fem i det andra loppet. Två sådana spel, det blir tio kombinationer. Testar det redan ikväll.

Cherokee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-16, 18:20   #18

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Läste du vad jag skrev om det där "spel-systemet" Cherokee? Du får alltså runt 80kr tillbaka på en satsad hundring. Dessutom såg jag att en liten räknevurpa smugit sig in då jag bara räknat med fem komber när det som du säger givetvis ska vara 10 komber. ROIn dyker därför ner i mer rimliga 60%. Att du spelar med en liten insats gör förvisso att du blir av med pengarna långsammare, men det kommer vara i en lika stadigt nedåtgående kurva.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-16, 21:25   #19

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AA Visa inlägg
Jag körde statistik på deras DD-system för 4-5 år sedan och kollade varje dag i ca 2,5 år. Dom plussade om jag minns rätt under denna tid ca 0,2 units per dag men det skall sägas att mycket var tack vare en DD på Åby som satt till 600ggr degen. Utan denna DDn så hade det varit stort minus och det gick ibland 3-4 månader utan en satt dubbel. Detta var på den tiden då dom bara spelade DD så inga andra spel fanns med i statistiken.

/AA
Tackar för denna info - ungefär som jag misstänkte. Tveksamt om jag pallar att göra om samma sak som du

Om man önskar lägga travbets långsiktigt, men med lite mindre varians, vad rekommenderar ni då? Hitta undervärderade spikar och köra dessa som singlar? DD-system som är något större, men med större enskilda vinstchanser än hos dubbel.se?

Senast redigerad av Drvic den 2012-07-16 klockan 21:27.
Drvic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-16, 21:54   #20

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cherokee Visa inlägg
Man kan ju prova och köra lite billigt några gånger på dubbeln. Fem-kronors t.ex. då. Streckfavoriten mot fem i det andra loppet. Två sådana spel, det blir tio kombinationer. Testar det redan ikväll.

Som sagt 80% tebax

Stekel har koll han
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-16, 22:16   #21

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 68
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Läste du vad jag skrev om det där "spel-systemet" Cherokee?
Jo, jag läste det - men jag skiter nog i det. Tycker nog att du är den som snackar mest dynga här i forumet!

Cherokee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td