Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-11, 10:09   #1
Banned

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4
Standard

Hipposystemet

Har för en vecka sedan införskaffat ett abonnemang på Hipposystemet och tänkte höra om det finns fler som använder systemet samt vilka spelsätt som rekommenderas.

Hade varit intressant att veta lite om andras tips och upplägg.
Hippo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-07-11, 11:38   #2
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 36
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hippo Visa inlägg
Har för en vecka sedan införskaffat ett abonnemang på Hipposystemet och tänkte höra om det finns fler som använder systemet samt vilka spelsätt som rekommenderas.

Hade varit intressant att veta lite om andras tips och upplägg.
Hej,

Själv kör jag alltid ett vanligt ABCD system och använder mig av 2 stycken startnummerfilter för att få en bra reducering som jag sätter till MIN 1 och MAX 3.

Dessa startnummerfiltren brukar jag anpassa/sätta efter mina B och C hästar. Det sitter inte alltid men de gånger det gjort det har jag fått en fin vinst tillbaka.

Det går att skapa system på många olika sätt i Hippo så det gäller att hitta sin egen modell och se upp så man inte reducerar bort sig.

Min rekommendation är att använda endast ett fåtal filter och känna sig fram till en modell som passar...
Tindra är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-07-11, 12:09   #3
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Användarna Tindra samt Hippo är permanent avstängda.

Citat:
2.05. Missbruk av multipla konton är förbjudet

Det kan finnas godtagbara orsaker till att ha multipla konton, men det är inte tillåtet att ha flera användare som diskuterar i samma tråd.
Missbruk av multipla konton, exempelvis att man omväxlande använder flera konton i samma tråd, resulterar i bannlysning av samtliga konton.
Båda tillhör samma person, IP. Samma IP nummer spåras även till samma säte där företaget som tillverkar programvaran har sitt säte.

Ett väldigt oseriöst sätt att göra "reklam" för sin programvara. Skäms på Er!

Tråd låst!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rehn108 (+5), AbbeAce (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne

td