|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-07-10, 20:40 | #1 |
V75kungens tips till Visby V86 |
|
2012-07-11, 10:18 | #3 |
... är det nån som har en åsikt om detta?
Har inte fått någon egen känsla än... för detta med "Kung" och "Expert", ibland dyker upp tips från olika "Travkungar", V75-Kungen", Trav-Experten"...m.fl. är det nån som har en klar känsla för om någon av dessa har mer klart för sig än andra....? Vet att t.ex. Stekel, som väl kör med "Travscouten" i sin logga, vet mkt väl vad han snackar om, och naturligtvis många andra här i forumet, men de brukar ju ha lite mindre "skryt" i sina namn.... känns lite som om man köper en platta där det står "Rock´n´Roll" på omslaget.... så är det de minsta man får på plattan! |
|
2012-07-11, 10:55 | #4 |
Eget jobb är överlägset. Förutsatt att man har tid och är insatt i travet. Ger inte mycket för alla sk experter som spelar med sina låtsaspengar. Oftast helt ointressant. Kan endast vara av intresse med andras tips om man får en analys till varför dom tippat som dom gjort. Först då kan det ge ngt. Men det betyder ju inte att dom är rätt ute. Är du själv påläst INNAN du börjar kika på andras tips kan du ifrågasätta vissa beslut istället för att bara hålla med om att allt dom säger låter vettigt.
Mitt tips till alla som vill vara seriösa i sitt travspelande är att ALLTID läsa på själv INNAN man ens tänker tanken att tjuvkika på andras tips. Blir en helt annan grej. Har man inte tid eller är insatt är tipset att inte lägga ner så mycket pengar på travet . Ett måste med konto på ATG så man kan kolla lopparkivet samt tex "jokersystemet" där man kan spela reducerade system och även få kommentarer kring hästarnas fem senaste starter. Andra bra sidor att kika in på är travnet som tillhandahåller gratis intervjuer till V4 på vardagar. Spelarservice V65 vardagar är mycket prisvärt då man för 5 kr/dag får tillgång till en hel del intressanta intervjuer. Nu gled jag säkert ifrån ämnet. Ha ha. Men jag tycker det är viktigt att man tar travet på allvar och inser att det är svårt och förutsägbart ibland och att det känns för "enkelt" att bara rygga någon annans tips och sen "skylla" på det. Ryggade själv en del innan jag blev påläst och märker nu när jag är insatt att det inte var särskilt smart. Eller lönsamt heller för den delen. God tur alla travspelare! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
donkyklonk (+5) |
|
2012-07-11, 11:29 | #5 |
tillägger att www.spelatrav.se är en bra statistik sida. Haaaj!
|
|
2012-07-11, 13:25 | #6 |
ok du behöver inte ta del av v75...... tips nåt mer Dr d ,(om du nu är doktor? )
jag skiter och lägga upp det mer. Alla infallsvinklar kan ju annars vara roligt. |
|
2012-07-11, 13:32 | #7 |
....Nu tog du det hela HELT FEL, jag själv brukar just förespråka det du så riktigt säger, "alla infallvinklar kan ju vara roliga"... min frågeställning gällde ju en helt annan sak egentligen, men vi skiter i det... egentligen tänker vi nog rätt lika.
|
|
2012-07-11, 15:50 | #8 |
Vill hälsa till Stekel. Idag vinner Nahar med hundra!!!mvh Fiskpitten
|
|
2012-07-11, 16:26 | #9 |
|
|
2012-07-11, 16:51 | #10 | |
Citat:
http://www.travkungen.com/c336e5fc-9...82af03-29.html |