Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-11, 19:02   #31
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 35
Sharp$: 68
Standard

En mager start på V86 för min del, så det får bli ett litet snabbt spel på en V5. 36 rader.

V5:1 1 Starlight Brizard
V5:2 1-4-6
V5:3 1-3
V5:4 6-9
V5:5 7-10-11

Cherokee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 19:04   #32
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travexperten Visa inlägg
6 Deuxieme Picsous kommer få loppet. Missa inte att plita ner det strecket i dd-1.

Helt rätt - spik för mig...!
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 20:13   #33
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Express Type stog i 14 ggr på Boden. Nahar 38 ggr

omvänt idag? Nahar 1,9 SKÄMT

Värdet i Express Type 20 ggr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sacro (+2)
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 20:16   #34
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 860
Sharp$: 9141
Standard

Tror den är chanslös. 8 spår på Visby sämst. Hamnar sist. Kommer inte ta någonting. Inte ens plats, men kul o se hur det blir.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 20:33   #35
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

fan vad lack man blir ibland på sig själv, satt och velade efter sista infot på liven om jag skulle spika vendi eller Hanover hästen och givetvis spikade man hanover hästen på en 100 krs lapp. Nu sitter man med chansen till 7 rätt om Åke L vinner sista.

Fan att man inte tog sin ide från början.


grgr..


avd1. 3
avd2. 1-2-3-5-6-8-9-11-12
avd3. 4-7
avd4. 1
avd5. 4-6-7-8
avd6. 8-13
avd7. 5-6-9
avd8. 11

:=(
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 21:01   #36
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Tror den är chanslös. 8 spår på Visby sämst. Hamnar sist. Kommer inte ta någonting. Inte ens plats, men kul o se hur det blir.
4,45 var helt OK
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 21:12   #37
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Bjuder på en liten "efterhandare"! Ni som är ointresserade av sånt slutar läsa...NU!

Hade hängt två system (V86) om Guiness Trot vunnit. Kan ju inte säga att jag var helt nöjd med Stefan Perssons veliga styrning. Visst var det strulläge men efter bilprovstarten där den laddades såg den fin ut och då tänkte jag att det blir tidig dödens i sämsta fall. När väl loppet går tänker han först backa ner för att sedan som sista ekipage ångra (?) sig och sedan styra framåt. Tredjespår första 500 i för klassen bra tempo blev för tufft. Det är såklart risken man får ta när man spikar från spår 8. Men med en mer resolut styrning direkt från start vete katten om den inte vinner. Skiljde inte mycket i mål även om känslan var att Örjan bara måttade in sin kuse efter en helt perfekt styrning. Lite bittert såklart men det är så det är i spel. Tack för ordet. Var tvungen att lätta lite på bitterheten bara så den inte drabbar hela familjen .
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 21:18   #38
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 860
Sharp$: 9141
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stall 4 Visa inlägg
4,45 var helt OK
Ja, grattis... men det blev precis som jag skrev nästan, då han måttade in nosen på plats allt annat stämde
Bättre än skithästen Nahar som borde gå till slakt.
Två 7 or (miss i andra, långt efter vinnaren) och 17 5or på chanssystemet.
Ändå minus med vinnarspel på Nahar och Winning love. Så kan det gå..
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 21:33   #39
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 278
Sharp$: 1886
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Helt rätt - spik för mig...!
Samma här och jag plussa fint på dd.
travexperten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 21:36   #40
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travexperten Visa inlägg
Samma här och jag plussa fint på dd.

Grattis - det gjorde tyvärr inte jag efter en väldigt passiv styrning utav guldtanden - men OM var väl bara bäst ändå...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-11, 23:54   #41
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av copiad Visa inlägg
Bjuder på en liten "efterhandare"! Ni som är ointresserade av sånt slutar läsa...NU!

Hade hängt två system (V86) om Guiness Trot vunnit. Kan ju inte säga att jag var helt nöjd med Stefan Perssons veliga styrning. Visst var det strulläge men efter bilprovstarten där den laddades såg den fin ut och då tänkte jag att det blir tidig dödens i sämsta fall. När väl loppet går tänker han först backa ner för att sedan som sista ekipage ångra (?) sig och sedan styra framåt. Tredjespår första 500 i för klassen bra tempo blev för tufft. Det är såklart risken man får ta när man spikar från spår 8. Men med en mer resolut styrning direkt från start vete katten om den inte vinner. Skiljde inte mycket i mål även om känslan var att Örjan bara måttade in sin kuse efter en helt perfekt styrning. Lite bittert såklart men det är så det är i spel. Tack för ordet. Var tvungen att lätta lite på bitterheten bara så den inte drabbar hela familjen .
Jag tyckte nog att styrningen var så bra den kunde bli. Sände framåt på rakan när det lugnat ner sig, hade nog kostat mer att trycka sig till spets från start. Gav sedan Örjan tredjetaggen i sista sväng istället för att satsa allt på ett kort och trycka på gasen tidigt. Sen måttade Örjan som du säger in den med en del sparat. Det är klart att om han satsat på spets kanske vinnaren fått dödens och det hade gått ändå, men jag undrar inte om vinnaren varit densamma oavsett. Nyttigt att gnälla av sig lite så man inte tiltar, en av fördelarna med ett forum. Bättre lycka nästa gång!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-12, 05:53   #42
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag tyckte nog att styrningen var så bra den kunde bli. Sände framåt på rakan när det lugnat ner sig, hade nog kostat mer att trycka sig till spets från start. Gav sedan Örjan tredjetaggen i sista sväng istället för att satsa allt på ett kort och trycka på gasen tidigt. Sen måttade Örjan som du säger in den med en del sparat. Det är klart att om han satsat på spets kanske vinnaren fått dödens och det hade gått ändå, men jag undrar inte om vinnaren varit densamma oavsett. Nyttigt att gnälla av sig lite så man inte tiltar, en av fördelarna med ett forum. Bättre lycka nästa gång!
Tack Stekel!

Att backa redan innan bilen släpper för att ändå bli hängande i tredjespår första 500 m är inte en bra styrning i mina ögon. Han ger ju bort 20 m utan anledning då. Över kort distans har man inte råd med sånt. Men spår 8 är ju klassiskt strulläge. Dock gillar jag inte när det blir ett mellanting från start bara.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td