Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-06-29, 07:18   #1
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 12026
Standard

V4 Bollnäs


Mina första tankar i korthet:


V4-1:

3 Lex Lotus favorit och detta känns klart vettigt! Inte direkt staplat segrar i år men han möter klart lättare nu och jag tycker att det är en bra favorit! Möjligt spikbud men får avvakta sista infon... Garderar man är det många om budet bakom.


V4-2:

1 Kentucky Love verkar bli lunchens största favorit, men här tror jag att det kan strula för honom! Kan knappast hålla någon ledning och dessutom tycker jag inte att det är nån större hjälte och denna skall jobbas bort! Tror klart mer på en annan och det är 11 Pasco Frontline! Var fin vid segern på Rättvik, om än i billigt gäng, satt senast fast med rubbet bakom Knifetown Action på Valla, för att sedan vara riktigt bra som tvåa bakom kanonen Juliano Rags på Bergsåker och senast gjorde han det klart bra bakom densamma och Go Green Pellini! Inte anstymmelse till såna hästar med här och kör Tomas bara offensivt tror jag att han krossar dessa och till aktuella steck spikar jag på allt!!


V4-3:

Mycket svårlöst lopp där det kommer bli många streck från min sida! Tippar 14 Pride Up som höll bra i spåren senast. Varnar även för skrällen 11 Nike Yamoz som varit klart uppåt de två senaste!


V4-4:

Också svårt där min första tanke var att det blir svårt ta tillägg, men efter att ha kikat mer på det så... Nja... Många streck! Tror mest på 13 Victory Hill som såg smällfin ut som fastlåst senast på Mantorp och gången innan var han ute mot Friction m.m så inget att säga om... Kraftigt minus dock att Göstasson skall köra själv....


Hoppas på diskussioner här fram till start med er övriga lunchlirare!

Lycka till med spelen!

/A
Alanya är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-29, 07:42   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Har oxå börjat kika igenom lunchloppen.

I avdelning 1 så spikar jag nog Lex Lotus. Möter ju som sagt "inget". Tidsmässigt så går han ett par sekunder snabbare än övriga. Peter Eriksson brukar vara bra på att värdera sina chanser och köra därefter. Spets bör han sitta i tidigt även om han inte spetsar i förstaläget. Detta vinner han nog plättlätt.

I andra så är 11 Pasco Frontline förstahäst som du skriver Alanya. Har ju gjort riktigt fina insatser på slutet. Tyvärr så tycker jag Tomas Pettersson brukar ha problem att köra hästar "bakifrån". Klart bäst när han är med därframme direkt. Men med en favorit som hamnar invändigt så kanske han är offensiv och kör fram direkt. Kanske chansspika Pasco för att kunna måla på ordentligt i sista 2... Vid gardering bör man nog även strecka 4 Barbeman och 10 Merrimac och.

Avd 3: Öppet med låg klass. Av någon anledning(kuskkapacitet) så brukar Uffe alltid vara med därframme. Vann från bakspår på tillägg senast, Global Nature alltså, då körde Uffe. Även 13 Pride Up med Daniel Berglund är ett givet streck. Klarar nog inte av att göra en rank av detta lopp då jag kan många av hästarna för dåligt.

Avd 4: Öppet även i avslutningen. Började med att leta hästar som jag anser är för dåliga/formlösa för att vinna travlopp. Kom fram till dessa SJU ekipage: 2,3,5,8,10,11,15. Gör det nog enkelt för mig och streckar övriga åtta. Har dock någon känsla av att Redén vinner detta med Latitud efter att han bränt med favoriten i andra. Kan bli en triospik
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-29, 08:07   #3
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 12026
Standard

Funderar på Spik-Spik-Alla-Alla!

De två sista loppen känns svårlösta och således inget flerbongsläge heller... Får se om man kan få nån sista-minuten-info... Vår vän Copiad brukar kunna bidra med vass info =)
Alanya är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-29, 10:29   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Hej alla. Vet inte om jag har så mycket att tillägga idag. Ni verkar ha koll på omgången. Hängde V6 igår att dela med en kompis så formen är det inget fel på . Däremot saknas rätta känslan för omgången idag samt tidsbrist.

I första ska såklart Lex Lotus ses med toppchans. Spik!

I avd 2 är 1-11 givna förstakusar sett till kapacitet. Bakom har jag en luring i 12 som har en riktigt vass spurt när den får gå på rulle. Dock vet jag inte om den räcker mot favoriterna. Lite klurigt lopp då favoriterna är lite sårbara trots bäst kapacitet. 1 kan ju bli fast och 11 (som ev ska testas barfota runt om idag!!!!) är inte helt travsäker. Ger samtliga hästar chansen att vinna bakom. Viktiga värmningar att vänta här på favoriterna.

Tredje vidöppet som ni skrivit. Gillar dock intrycket på 13 i två senaste och den får bli mitt drag i loppet.

Sista avd inte heller lättlöst där det vimlar av hästar som är svårbedömda för dagen. Här måste det pluggas vidare.

Ingen koll på omgången som helhet och kommer därför köra ett litet system med dragen (får se vad värmningarna ger helt enkelt) bara. Lycka till alla!

Kikar in här senare för att kolla hur mycket ni vunnit .

Senast redigerad av copiad den 2012-06-29 klockan 10:30.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-29, 10:51   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Stall Bergh verkar uppåt angående Stepping Starlight i sista.

Någon som vet om Lex Lotus testat startbilen. Verkar ju bara startat me Vilt tidigare
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-29, 10:51   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Tydligen har 3 i avd 1 haft problem bakom bilen i värmningen!!!!!!!!!!
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-29, 11:02   #7
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 12026
Standard

TUSEN TACK för att ni förmedlar detta!! Bor i Thailand och ATG-LIVE-Sändningen hackar nåt brutalt idag!!
Alanya är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-29, 11:07   #8
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Tack Copiad. Får nog gardera nu
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-29, 11:12   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Kör två små "skit-system" på feeling. För dåligt påläst för att köra seriöst.

1: 3
2: 11-12
3: 13
4: ALLA


1: ALLA
2: 11-12
3: 13
4: 1

Behöver knappast alla i avd 1 och 4 men på dessa små system kostar det knappt ngt extra att känna sig helt säker (trav är ju trav).
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-29, 11:21   #10
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Blev 2 lappar här oxå

Alla
1,11
3,13,14,15
1

3
1,11
1,13,14,15
1,4,6,12,13,14
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-29, 12:04   #11
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 394
Sharp$: 13296
Standard

Någon med bra Trio
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td