Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-06-30, 15:56   #91
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8362
Standard

Hur tänker Adielsson? Han kör ju inte för seger iaf när han släpper spets med en så bra häst som Sambuca. Tror inte Friction hade vunnit idag om han fått sitta i dödens men vi får aldrig veta om Erik vunnit eller torskat om han svarat...
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-30, 15:59   #92
 
Robbans avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 269
Sharp$: 355
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Hur tänker Adielsson? Han kör ju inte för seger iaf när han släpper spets med en så bra häst som Sambuca. Tror inte Friction hade vunnit idag om han fått sitta i dödens men vi får aldrig veta om Erik vunnit eller torskat om han svarat...
Va det inte Åke som körde?
Det var negativa rapporter inför loppet därav att dom inte körde för seger?
"var sämre senast men hade då lite halsbekymmer. Jag märkte redan i starten att han inte var på bettet och kände mig tidigt slagen under loppet. Nu har han tränat på normalt ett tag och känns som han ska göra. Men jag tycker inte att hästen är lika vass i år som han var förra året. Han har haft lite fräschörproblem som har satt ner honom. Det hade han även i fjol men då var han i en lägre klass och nu är det tuffare. Han är snabb ut och jag kommer att prova för ledningen. Men jag tror inte att han kan slå Friction den här gången heller och ligger lite lågt"

Senast redigerad av Robban den 2012-06-30 klockan 16:00.
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-30, 16:19   #93
 
Mcdilssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 128
Sharp$: 3371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mcdilsson Visa inlägg
Lägger in mitt system och några funderingar.

1) A:5 B:1 C:2.9
Lilljippe & Q.C i spetsstrid. Lilljippe vinner den duellen men åke går ut och får överta. Fram utvändigt kommer Y.L.L och tuggar... Tror Y.L.L är hård nog att ta ned Åkes men när två strider...?
Jag kör ett TV-System och känner mig helnöjd med dessa fyra.

2) A:3 B:1.4.9 C:2.5.10.11
Tror Ludde gasar från början och kommer den till spets blir den svårslagen. Men det finns alltid ett MEN när Ludde gasar. En galopp in mot första sväng är inte helt otänkbart.
Vad Truculents "25.000kr´s segrar" på jääges och kaamaaa är världa får vi se nu. Blev framdragen av Luddes senast men kunde/ville inte gå förbi. Jag noterar att den svikit de tre gånger som prissumman varit 70.000 eller mer...
Varnar lite extra för Untersteiner, 5% är lågt på den.

3) 2 ICELAND
SoS! Galopp emot.

4) A:4 B:1.2 C:5.9
SoS igen. Kan bli hård öppning därför garderar jag.
Stänkaren är 5 - Sigurd Speed, kommer den till ledningen tror jag den kan hålla undan.

5) A:4 B:2.3.5.7.12 C:1.10
Här litar jag på att experterna är hyfsad på sitt jobb och sätter 4 - FETTER'N T.G som A. Bränner den blir det svårare att bena ut. Att spricka på en J-O´s häst i ett kallblodslopp suger. Båda kommer med. Av hans två tror mest på 7 - B.W.GULLIVER OM den går barfota.

6) 2.8
Är väldigt imponerad av 2 - QUID PRO QUO. Tror den vinner oavsett position... Men Åke är ju också med i loppet....

7) A:9 B:2.6.8 C:3.10
Francis D G till spets, släpper till Åke. Friction får tugga i dödens.
Senast de möttes tog ju friction ner åkes från just dödens. Repris?
Tror att detta löpningsförlopp gynnar 9 - GLOBAL MONEY, (utan bakskor). Goop gungar in den!

Systemkrav:
Minst 2 A
Minst 1 B
Max 1C

Efterhandsanalys:

För att vara den första "publika" raden/mini-analysen som jag postat så är jag inte allt för knäckt... Mer knäckt över att jag inte är på banan och kan lira/jobba in vissa spel...

1) Inte mycket att säga...

2) Skulle vilja se loppet utan störning. Tveksam att T vinner med Ludde utanpå... Men det är ju bara efterhandsanalyser och all heder till vinnaren.
Att jag lyfter fram en tjugo-oddsare i STORM FOREVER känns rätt ok. Tvåa med galopp...

3) Fel av mig?
Kör om loppet om en vecka så spikar jag fortfarande Iceland...

4) Rätt men fel...

5) Lyfter fram en tjugo-oddsare men litar mera på "experterna" än mig själv. Bara att bita i det sura...

6) Q.P.Q vinner detta lopp nio av tio. Någon annan ville annat och körde över min halv-klaring. Att lyxstrecket - Åkes - blev målfotoslagen är ju bara att tugga i sig, typ...

7) Fel av mig. Jag har gått emot Friction sjuttioelva gånger och fått ångra mig.... Nästa gång går jag också emot...
Mcdilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-30, 16:22   #94
 
Mcdilssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 128
Sharp$: 3371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Robban Visa inlägg
Va det inte Åke som körde?
Det var negativa rapporter inför loppet därav att dom inte körde för seger?
"var sämre senast men hade då lite halsbekymmer. Jag märkte redan i starten att han inte var på bettet och kände mig tidigt slagen under loppet. Nu har han tränat på normalt ett tag och känns som han ska göra. Men jag tycker inte att hästen är lika vass i år som han var förra året. Han har haft lite fräschörproblem som har satt ner honom. Det hade han även i fjol men då var han i en lägre klass och nu är det tuffare. Han är snabb ut och jag kommer att prova för ledningen. Men jag tror inte att han kan slå Friction den här gången heller och ligger lite lågt"
Spelarservice hade inte med den på sex hästar som ni vet. De brukar ju ha bättre koll på Åkes än någon annan...

Vi som streckade fick betala i onödan...
Mcdilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-30, 16:29   #95
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Visst fan måste han ha ryckt bort skorna på BW Gulliver ändå? För så snabb är inte hästen.
Var snack om det innan men sedan läser man intervjun i Spelarservice så skulle han inte rycka dom trots allt utan skulle vänta med det till starterna efter.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-03, 11:09   #96
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 36
Standard

Välj en annan grupp...


Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Jo det var det men jag provar Hippo och kan inte hitta det här,,,men Tack iaf
Hej igen AbbeAce.

Lite sent att tillägga kanske men gör det ändå. För att få samma system i Hipposystemet, sätter du dina ABCD hästar, och väljer en annan grupp från E till O för dina utgångshästar och sätter MAX-MIN för dessa. Övriga hästar efter utgångshästen lägger du också i en egen grupp och sätter MIN-MAX till 0-7 (blir då matematiskt) så får du samma system...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+5)

Senast redigerad av Tindra den 2012-07-03 klockan 11:18.
Tindra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td