Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-06-24, 15:28   #46

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7616
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Spoiler:
Oracle
kommer vara dagens stora besvikelse hos alla som trott på den innan loppet. Sanna mina ord
DIN IDE SVEK DIG I DAG.Jag spika ORACLE men hade redan spruckit innan. MEN VI KOMMER IGEN:
hanscrispi är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-24, 16:15   #47

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8369
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
DIN IDE SVEK DIG I DAG.Jag spika ORACLE men hade redan spruckit innan. MEN VI KOMMER IGEN:
3 hästar som kunde vinna loppet varav 1 galopperar innan start och en hade aktionsproblem redan innan start. Jag spelade vinnare på Oracle pga aktionsproblemen men kl 14.30 idag visste man ju inte detta. Melander verkar ha riktigt bra form på stallet dock så han hade nog vunnit ändå

Det här blir inte en dag som jag kommer minnas i efterhand direkt kan jag väl säga
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-24, 19:51   #48

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Håller med. Gjorde rätt som garderade Friction men att spika en halt känns sisådär. Inget in men inte så mkt ut heller.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-24, 20:17   #49

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8369
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Håller med. Gjorde rätt som garderade Friction men att spika en halt känns sisådär. Inget in men inte så mkt ut heller.
Det var rätt att gardera Friction just denna gång men den överlägset moraliska vinnaren var ju han. Lätt vinst hade det blivit om han inte varit så het.

td