![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() V4 Gävle 19/6
Vad tror ni om omgången idag? Tycker mig ha hittat en vettig spik i avd 2, Nr 5 Jeppas Hugo. Perfekta förutsättningar idag med bra spår, siktet inställt på ledning. Med värsta motståndet från bakspår så spikar jag särskilt som strecken sitter tvärtom mot för vad jag anser.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Hej sheriffen! Du kan absolut vara rätt ute med Jeppas. Är dock inte säker på spets då Thomas P gärna vill köra i spets med 3. Jeppas kan dock vinna från alla positioner.
Ligger lågt själv idag då jag inte får rätt känsla. Har en del roliga skrällbud men alla har typ dåliga utgångslägen och på Gävles supersnabba oval brukar det vara väldigt svårt att hinna fram från kön. Bara inse fakta helt enkelt. Storfavoriten i tredje ser dessutom stark ut och är förmodligen dagens säkraste spik på V4. Därför lockar det mig ännu mindre att köra idag. Får bli ett pytte isf om ngra drag dyker upp. Återkommer om jag hittar något roligt. Kör hårt sheriffen! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
1. 2,4,5,6,9,10,11
2. 2,5,9,10 3. 4 4. 4,8,10,13 Lycka Till |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Tjena Copiad. Ja Nurmos storfavorit i 3e har nog toppchans. Lite svårt att veta då den bara gjort en start. Får kolla upp vad Numros säger. Blir nog en liten bong bara så man har något att titta på
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Kan inte hålla mig ändå
![]() Kör ett system med feeling som grund istället för "skarpa analyser" ![]() Systemet: 1: alla 2: 3-5-6-10-12 3: 4 4: 10 Hade gärna haft alla i sista också. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Blir så här idag:
1. 2,3,6,7,10,11,12 2. 3,5 3. 4 4. 4,8,9 Dubbelt system! Sen en rak lunchdubbel 3-4 med låg insats. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Gjorde oxå en liten som är ännu mindre nu:
A:3,9 B:Alla 5,10 4 A: 10,13 B: Alla Så nu har man 4 rader kvar... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |