Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-06-20, 19:26   #46

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Burning Line Gral, start till mål nu!
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-20, 20:00   #47

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1233
Standard

All American Candy känns som en skämtfavorit. Vinner den så ger jag alla mina sharps till den som är först ut att håna mig. Kommer antagligen komma till ledningen initialt men blir överraskad och glad ifall Åke väljer att köra där. Om han ska ha någon chans att vinna så är det från ryggledaren och perfekt lucka. Har återupprepade gånger vikt ner sig utan tryck mot betydligt enklare motstånd än imorgon. Thrillseeker är mitt drag. Följer ryggen på Åke och sen vinner den oavsett position. Får jag över 10 ggr?

Återkommer imorgon efter mer pluggeri

Ok ge alla dina sharps NU!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+858)
nakato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-20, 20:12   #48

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nakato Visa inlägg
All American Candy känns som en skämtfavorit. Vinner den så ger jag alla mina sharps till den som är först ut att håna mig. Kommer antagligen komma till ledningen initialt men blir överraskad och glad ifall Åke väljer att köra där. Om han ska ha någon chans att vinna så är det från ryggledaren och perfekt lucka. Har återupprepade gånger vikt ner sig utan tryck mot betydligt enklare motstånd än imorgon. Thrillseeker är mitt drag. Följer ryggen på Åke och sen vinner den oavsett position. Får jag över 10 ggr?

Du är en sopa! Så payout now!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Snapphanen (+858)
Gammal 2012-06-20, 20:15   #49

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:

Sorry, nakato! Var för snabb på avtryckaren här - det var ju inte du som slaktade favoriten utan en annan användare - detta är ett bra exempel på att istället använda qoutefunktionen...

Men, som sagt, sorry!
Gammal 2012-06-20, 20:20   #50

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Du är en sopa! Så payout now!
Så ska det se ut! Har sällan känn så bra inför en omgång men gått så dåligt, ger fan upp travet nu!

Ger fan upp travet nu för tillfället... i alla fall fram till dubbeln, oddset på Verrazano Field och Paisley är för bra för att låta vara. Om inte den sitter ger jag bort alla mina sharps.

//Flyttar till sydafrika
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-20, 20:24   #51

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Så ska det se ut! Har sällan känn så bra inför en omgång men gått så dåligt, ger fan upp travet nu!

Ger fan upp travet nu för tillfället... i alla fall fram till dubbeln, oddset på Verrazano Field och Paisley är för bra för att låta vara. Om inte den sitter ger jag bort alla mina sharps.

//Flyttar till sydafrika

Tack skall du ha! Men äras den som äras bör! Användaren nakato var före - han var dock lite slarvig med hänvisningen, men jag vidarebefordrar dina sharps till h*n...

Ha det bra och ge inte upp travet - det räcker med en träff, likt Tobyteke, så är du grön för en lång tid framöver - god tur...
Gammal 2012-06-20, 20:26   #52

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 465
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travid Visa inlägg
Tycker allt snack om att Famous Dream skulle vara så jäkla klar är ganska uttröttande... En häst som vunnit 2 av 16 starter är aldrig ett spikbud, speciellt inte när det finns betydligt bättre presterande hästar emot... Är rätt sugen på att spika emot, eller låsa med 3,7. Skulle inte sitta speciellt nervös utan fyran på bongen iallafall
travid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-20, 20:27   #53

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

Såg hans inlägg men fann inte det hånfulla i det. Mer girighet, ungefär som jag när jag tippar trav. Obskyr rädsla för streckfavoriter, tyvärr.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-20, 20:49   #54

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Såg hans inlägg men fann inte det hånfulla i det. Mer girighet, ungefär som jag när jag tippar trav. Obskyr rädsla för streckfavoriter, tyvärr.

Det har du rätt i - finns inget hånfullt i detta! Jag KRÄVER "dina" sharps tillbaks!
Gammal 2012-06-20, 20:51   #55

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:

Sorry, nakato! Du var icke hånfull i ditt svar, därför kräver jag mina sharps tillbaks... Tackar på förhand! Rätt skall vara rätt...
Gammal 2012-06-20, 21:01   #56

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3850
Standard

Blir så trött på Åke, kan han förlora med någon häst som på förhand kändes som en överstreckad favorit?
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td