Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-06-20, 00:39   #16

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg

Angående Blue Rock var det min magkänslevinnare i loppet
Kan hålla med om att det kändes i magen på mig med när jag såg
Blue Rock (då på 4%) nu gått upp till 16% men tror på min Gossip
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-20, 09:55   #17

Sharp$: 3850
Standard

Mitt drag idag är i stayerloppet, nr 5 New Line, som jag tycker står riktigt bra till här. Fick det svårt i harpers men tror på bättre insats nu. Står tex på samma volt nu som Amour de la Rue, stod 20 meter bakom i Harpers. Inte allt för imponerade av de där bak heller. Brukar lösa spåret bra.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-20, 09:59   #18

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Mitt drag idag är i stayerloppet, nr 5 New Line, som jag tycker står riktigt bra till här. Fick det svårt i harpers men tror på bättre insats nu. Står tex på samma volt nu som Amour de la Rue, stod 20 meter bakom i Harpers. Inte allt för imponerade av de där bak heller. Brukar lösa spåret bra.
Gav 6.50 när den släpptes, sekunden senare 5.50 när jag spelade den.

10.06. 4.25 :7

Senast redigerad av TOBYTYKE den 2012-06-20 klockan 10:04.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-20, 10:03   #19

TOBYTYKEs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Jag brukar inte spela 86an men tyckte det såg intressant ut,
så man har börjat plita ner en ram, inte mycket att orda om, går på magkänsla
så får de bli som det blir. Risken är väl att Kung Åke tar 5 segrar igen ,,Gosssip"bara"Winner gillar jag skarpt,tyvärr många med mig när det gäller spik förslag iaf.

1) Börjar med Gossip Winner
2) Här blir Åke fav men jag försöker fälla. 2-11-4-8-10
3) Åke igen! Ahh tråkigt om man inte försöker. 2-7-4-1-12-8-10
4) Chansar med Famous Dream
5) En som kan unghästar är Ludde,synd hans grabb ska köra men chansar igen Quick Fix
6) Kung Åke som fav Igen, men inte konstigt med det stall och form han ligger inne med. Fav på bakspår,iofs full väg,men nej jag streckar. 5-11-3-7-13-15
7) Min stora rövare blir Storm Forever. Som sagt magkänsla.
8) Omgångens säkraste SPIK kommer ifrån Stall Åke såklart i form av Hyacint. Hammare och bara slå i.

Så långt 52,50kr (men 5 spik så blir det inte)
Nå kan det komma några tankar och ideer på detta ,eller är man så rätt p det.
Finns inte i min värld att Baht Launcher tar stryk av Gossips winner från dödens.
Spetsgaranti, gick 1.12.0 med ett års uppehåll, lopp i kroppen. Björn Goop.
Spik.
Gammal 2012-06-20, 10:18   #20

AbbeAces avatar

Sharp$: 524
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Finns inte i min värld att Baht Launcher tar stryk av Gossips winner från dödens.
Spetsgaranti, gick 1.12.0 med ett års uppehåll, lopp i kroppen. Björn Goop.
Spik.
Min tanke är så här: Har svårt att se gossip förlora spets sen tycker jag inte att Bath har någon bra speed heller. Men respekt för dina tankar.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-20, 10:23   #21

TOBYTYKEs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Min tanke är så här: Har svårt att se gossip förlora spets sen tycker jag inte att Bath har någon bra speed heller. Men respekt för dina tankar.
Med respekt för dina min vän. Jag tror Baht launcher tar spets på 100 meter.
Blir spännande. Må bästa häst vinna. Blir väl Blue Rock bara för det
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1)
Gammal 2012-06-20, 10:47   #22

Standard

Någon som läst något från Åke idag? Tycker 3 gånger fast odds på Hyacint var bra mycket högre än vad jag hade förväntat mig..
Gammal 2012-06-20, 11:45   #23

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Har lite feeling för att Per Lennartsson kommer få en fin kväll...

Mina tankar kring fyra första avd:

V86-1:
8-4-2-1

Är precis som Snapphanen inne på att 8 Blue Rock har hyfsad chans att vinna här. Har gått bra varje gång i Lennartssons regi. 4 Baht Launcher sticker nog till spets direkt och sen hoppas jag att Åke vill tävla med 2 Gossip´s Winner. Med lite för tuff körning dessa emellan har Blue Rock en riktigt god vinstchans till alldeles för låg streckprocent. Men vågar nog inte göra något med Blue Rock då risken finns att det inte körs så tufft som jag hoppas på. Jokern i loppet är 1 Avalon Spider som återkommer efter vila. Kan "allt" ibland och kan få loppet från innern. Totalt bortglömd. Kommer nog strecka 1-2-4-8 och hoppas på tempo här.

V86-2:
ALLA

Ruggigt svårt lopp med många felstreckade i nuläget. 1-4 kan absolut vinna men jag spelar på förlust då det rensar härligt bakom. Varnar främst för 3-6-8 som är alldeles för lite streckade. 3 Mr Jef Fior är en grundkapabel häst som återkommer efter vila. Jobbar starkt och testas troligen barfota runt om. Kan visa sig vara bara bäst till härliga 2 %!!! 6 Burning Line Gral är en stark och rejäl häst och träffar man från springen kan det bli tidig spets och därifrån svårslagen. 7 %! 8 Benskins jobbar fint i ny regi Per Lennartsson och funkar den finns det mycket fart i den. 5 %! Gardera på. I nuläget har jag 5-7-12 som sistastreck.

V86-3:
ALLA

Ännu ett jätteöppet lopp där jag bara måste ha med alla. Ger mig inte ens in på att varna för så många här utan konstaterar bara att loppet är svårt. Alla utom 1-4 rensar bra och då det känns som att 1-4 inte har större vinstchans än någon annan i loppet är det bara att rolla på. Märkligt dock att en sådan fin häst som 8 Cantab Sisu är så lite streckad. Van tuffare motstånd på slutet. Fast har å andra sidan ett strulläge trots startsnabb samt lite diffus form. 5 Il Lamborghini har ju också skyhög kapacitet men det där med struken för feber lämnar ett stort frågetecken.

V86-4:
4 Famous Dream

Ja, efter att ha sett 4 Famous Dream´s senaste lopp känns det omöjligt att göra något annat än att spika. Det var en riktig uppvisning. Avslutade Runt 1.12 sista varvet från femte ytter och såg på det helt okörd ut i mål. Är den lika bra igen (det är väl det som är frågan) så lär den vinna detta lopp. Noterbart är att 7 Sonar Brodde var rejält piggare senast och går framåt för varje lopp så den är första utmanare helt klart. 9 Open Mind Bi är en snackhäst som stall Stig H förväntar sig en del av framöver. 10 Bomba di Quattro har fin fart men galopperar ju mest. Dock löjligt bortglömd ikväll. Även 5 Ekets Gentleman testades barfota senast och kändes fin på det men galopperade för att man körde för fort helt enkelt. Som ni märker finns det motbud men måste ju ta ställning då jag vill helgardera två lopp (minst). Inväntar Pers kommentarer kring 4 och tar slutlig ställning efter det. Men spik i nuläget.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-20, 11:53   #24

Standard

Dyr inledning på system copiad =)
Gammal 2012-06-20, 11:54   #25

Standard

Funderar på att chansa att Erik löser volten bra, som han brukar, med orutinerade Cao Dai och hittar till ledningen. Känns som given första häst för mig iaf och som strecken ser ut en spelvärd spik i en svår omgång?
Gammal 2012-06-20, 12:14   #26

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Dyr inledning på system copiad =)
Jo, jag vet. Men så här SKULLE jag vilja ha det . Får se hur många man får råd med i slutändan i avd 2 och 3. Har inte ens kollat fyra sista än.
Gammal 2012-06-20, 12:48   #27

Standard

Tycker du har en stark tanke bakom Cao Dai donkyklonk. Det är mest spåret jag oroar mig för men det fixar väl Erik och den borde vara favorit mot dessa. Det andra jag hittar emot är att den varit kanonfin i båda starterna på Solvalla i år men sämre när den rest. På Åby gick iofs alla Stig H:s hästar dåligt men senast på Mantorp tycker jag Cao Dai borde hållt lite bättre trots tufft motstånd. Såg väl stum ut över mål. Men visst fan kan Cao Dai vara en spik. Spelvärd dessutom. Hmmmm... Helt klart kommer jag gå kortare i andra hur som helst.

MEN i avd 3 ska jag absolut rolla på!
Gammal 2012-06-20, 12:51   #28

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av copiad Visa inlägg
Tycker du har en stark tanke bakom Cao Dai donkyklonk. Det är mest spåret jag oroar mig för men det fixar väl Erik och den borde vara favorit mot dessa. Det andra jag hittar emot är att den varit kanonfin i båda starterna på Solvalla i år men sämre när den rest. På Åby gick iofs alla Stig H:s hästar dåligt men senast på Mantorp tycker jag Cao Dai borde hållt lite bättre trots tufft motstånd. Såg väl stum ut över mål. Men visst fan kan Cao Dai vara en spik. Spelvärd dessutom. Hmmmm... Helt klart kommer jag gå kortare i andra hur som helst.

MEN i avd 3 ska jag absolut rolla på!
Ser att travtjänsten spikar i andra, ganska säker på att det är cao dai då de inte är likt dem att spika favoriter som är överstreckade kontra vinstchansen.

Avd3 och Avd7 kommer jag med största sannolikhet att helgardera, tror inte ett smack på favoriterna i avd3 heller.
Gammal 2012-06-20, 13:02   #29

Standard

Jo, visst lär det vara Cao Dai som TT spikar. Dom är dock inte facit och lär paja spelvärdet rejält. Jag måste följa upp mina skrällar först innan jag kan ta ställning.

Lycka till ikväll donkyklonk och ni andra. Fyra avd kvar att plugga samt massa annat att göra nu. Sista fyra avd får ni klara av själva utan massa "skitsnack" från mig.
Gammal 2012-06-20, 13:44   #30

Standard

hehe naturligtvis är inte tt ett facit men de är enligt mig det vettigaste på marknaden och har de kommit fram till samma spik som mig så ser jag det som något positivt, förutom att värdet ev. sjunker en aning.
Svara

td