Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-06-18, 18:20   #1
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Wink

V86 Vaggeryd 20/6


Jag brukar inte spela 86an men tyckte det såg intressant ut,
så man har börjat plita ner en ram, inte mycket att orda om, går på magkänsla
så får de bli som det blir. Risken är väl att Kung Åke tar 5 segrar igen ,,Gosssip"bara"Winner gillar jag skarpt,tyvärr många med mig när det gäller spik förslag iaf.

1) Börjar med Gossip Winner
2) Här blir Åke fav men jag försöker fälla. 2-11-4-8-10
3) Åke igen! Ahh tråkigt om man inte försöker. 2-7-4-1-12-8-10
4) Chansar med Famous Dream
5) En som kan unghästar är Ludde,synd hans grabb ska köra men chansar igen Quick Fix
6) Kung Åke som fav Igen, men inte konstigt med det stall och form han ligger inne med. Fav på bakspår,iofs full väg,men nej jag streckar. 5-11-3-7-13-15
7) Min stora rövare blir Storm Forever. Som sagt magkänsla.
8) Omgångens säkraste SPIK kommer ifrån Stall Åke såklart i form av Hyacint. Hammare och bara slå i.

Så långt 52,50kr (men 5 spik så blir det inte)
Nå kan det komma några tankar och ideer på detta ,eller är man så rätt p det.

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-06-19 klockan 17:55.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 10:42   #2
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8362
Standard

Ska ta en titt i eftermiddag/kväll så kommer mina ideer (om jag har några). Du är den som jag kollar på mest vad gäller tankar om travet så tack som fan
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Snapphanen (+1)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 15:37   #3
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Tackar, roligt någon läser. Men har varit lite stolpe ut ett tag. Man går ifrån sina tidiga tankar och garderar upp magkänslan. Slut med det!!!
Tack igen, nu ska jag djupa ner mig i arkiven.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 15:42   #4
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 278
Sharp$: 1886
Standard

Glöm inte rikshästen Shibur Night i avd-5. Har varit behandlad, smörjt knäna. Men verkar ha riktigt fin kapacitet,se upp.
travexperten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 16:13   #5
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8362
Standard

Verkligen ingen större koll på hästarna. Får gå mycket på infon från speltjänsterna och era andras tankar här... Det lilla jag vet just nu är att:

1) Har aldrig gillat andra loppet efter lång vila. Inte alltid hästarna är bättre, utan ibland kan dem rentav vara sämre än i första starten. 75% just nu på favoriten är därmed ett skämt i mina ögon.

3) Il Lamborghini är intressant. Vet inte varför hästen var struken senast men 5 0 d är ordentligt oddshöjande på en sådan bra häst.

6) Om Kolgjini fortsätter med skoryck på Amour de la Rue tycker jag den är riktigt rolig som andrahandare att spika framför Svandstedts favorit. Var ute i ett riktigt tufft lopp på Valla under elitloppshelgen så den går ner i klass kan man säga.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 16:46   #6
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg

3) Il Lamborghini är intressant. Vet inte varför hästen var struken senast men 5 0 d är ordentligt oddshöjande på en sådan bra häst.
Den vart struken pga feber.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 17:49   #7
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Märks att strecken inte har satt sig ännu, tror det måste vara mycket förändringar annars är antingen jag eller spelarkollektivet ordentligt ute och cyklar.

Baht Launcher hade de flesta onsdagar varit en utmärkt spik men på Vaggeryd med Åke i fältet så kommer han inte få bluffa bort loppet som han garanterat fått på Solvalla. Tror Åke kommer syna favoriten ordentligt och mitt drag i loppet är Blue Rock. Många hästar som kommer lägga sig på innerspår direkt och med ett så litet fält så kommer Lennartsson hitta ner i en vettig position direkt. Hästen har lekt i silver under våren och hade varit betydligt längre fram i finalen senast med ett vettigt spår. Avslutade sylvasst då och om han inte åkt på något av Lennartssons stallskit så kommer han garanterat vara långt fram. Avalon Spider är annars en liten favorit som kan allt ibland, men kombinationen årsdebut och att han kommer bli över från start gör att jag mest troligt väljer bort honom.

All American Candy känns som en skämtfavorit. Vinner den så ger jag alla mina sharps till den som är först ut att håna mig. Kommer antagligen komma till ledningen initialt men blir överraskad och glad ifall Åke väljer att köra där. Om han ska ha någon chans att vinna så är det från ryggledaren och perfekt lucka. Har återupprepade gånger vikt ner sig utan tryck mot betydligt enklare motstånd än imorgon. Thrillseeker är mitt drag. Följer ryggen på Åke och sen vinner den oavsett position. Får jag över 10 ggr?

Återkommer imorgon efter mer pluggeri
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 18:02   #8
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Den vart struken pga feber.

Att den varit struken för feber gör ju kusen totalt ointressant! Hur många procent den än faller... Det är ju därför vi har tränar och kusksnack - för att få reda på att en kuse inte fått de bästa förberedelserna so möjligt kan... Riksspelen är så jämna att du inte kan gå ut från en febersläng eller dylikt och bara vinna...

Nej, schas på denna direkt!!!
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 19:32   #9
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8362
Standard

Bara instämma med föregående talare. Då kan man plocka bort Il Lamborghini direkt om det var anledningen.

Angående Blue Rock var det min magkänslevinnare i loppet
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 19:47   #10
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

I nuläget är mina mest intressanta spikförslag
Gossip Winner
Famous Dream
Hyacint
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 19:54   #11
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Gossip Winner
1-2-4-5-7-10-11
1-2-3-4-7-12
Famous Dream
3-9
5-7-11-12-13
2-4-8-11-12
Hyacint

Ser väl lite skoj ut iaf
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 20:01   #12
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Jag såg en grej jag inte sett tidigare,
i avd 7 V86 1 NO HURRY, startat 2 lopp samma dag,kanske inte så konstigt om det är finaler. Men lopp 5 1640 och lopp 9 2140 samma dag? har jag inte sett innan, någon som vet?

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-06-19 klockan 23:28.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 20:35   #13
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Jag såg en grej jag inte sett tidigare,
i avd 7 V86 1 NO HURRY starta 2 lopp samma dag,kanske inte så konstigt om det är finaler. Men lopp 5 1640 och lopp 9 2140 samma dag? har jag inte sett innan, någon som vet?
Vart hittar du den infon? Jag ser bara att han startar i avd7 (lopp 10)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 20:45   #14
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Jag såg en grej jag inte sett tidigare,
i avd 7 V86 1 NO HURRY starta 2 lopp samma dag,kanske inte så konstigt om det är finaler. Men lopp 5 1640 och lopp 9 2140 samma dag? har jag inte sett innan, någon som vet?
Einar Johanssons minneslopp för lärlingar. Två försökslopp på 1640 där finalen körs på 2140. Tyvärr inte lustigare än så.
No Hurry tränas fö. av Travkanalens Per Skoglund.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-19, 20:59   #15
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Vart hittar du den infon? Jag ser bara att han startar i avd7 (lopp 10)
De två sista loppen i startlisterna 21/5 Romme
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td