Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-31, 18:11   #1

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 103
Standard

UppsnacK V75 2/6 Mantorp

Jaha, då närmar det sig lördag igen Ett flertal bra spikar finns i helgen, risk för låg utdelning?
Enligt mig finns bästa spiken i sista avdelningen genom nr 3 Opitergium.
Roligaste strecket just nu, nr 14 Jumble ås i avd 5!
Vad säger ni andra?
MrWisdom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 18:19   #2

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 465
Standard

Svanen spikar sej själv i första i Guiden... Minns inte på rak arm vilka han hade med mer i sitt system, men jag kan återkomma om intresse finns?
travid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 18:37   #3

Sharp$: 465
Standard

Även om ingen bad om den så delar jag denna... Kanske finns något matnyttigt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+1)
travid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 18:48   #4

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travid Visa inlägg
Svanen spikar sej själv i första i Guiden... Minns inte på rak arm vilka han hade med mer i sitt system, men jag kan återkomma om intresse finns?

Glöm inte Bagley i första, gjorde ett riktigt strongt lopp senast och avslutade mycket bra till tredjepriset på bra tid.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 18:55   #5

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Prince Tagg i tredje ett icke-streck - denne tror jag, mer eller mindre, knäcktes i förra årets Elitlopp - trots en del bra insatser efteråt - är inte samma tryck i kusen längre, även om det är bättre hästar han möter nu så känns han inte som innan Elitloppsförsöket 2011.

Jag kan ha fel...
Gammal 2012-05-31, 19:33   #6

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Hur skall jag bäst reducera detta system/ram tycker experterna? Detta är självklart ett första utkast och kan om annan information inkommer ändras.

1, 6, 4

6, 7, 10, 5, 2, 11, 1, 9, 4, 12, 3, 8

4, 8, 10

3

1, 13, 8, 6, 14, 3, 7, 12, 5, 11

4, 7, 6, 10, 5, 9

3

Öppen för det mesta i form utav reducering och urval av utgångshästar. Systemet bör, om möjligt hamna runt 500-hundringen, högst. Inte för hårda krav dock, om möjligt.
Gammal 2012-05-31, 19:55   #7

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 842
Standard

... enklast att andvända ett program som tex "hjälp på traven" och testa sig fram ...
micked är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 20:08   #8

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av micked Visa inlägg
... enklast att andvända ett program som tex "hjälp på traven" och testa sig fram ...

Har Jokersystemet men hamnar oftast fel på det ändå!
Gammal 2012-05-31, 20:29   #9

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Tror att det är dags för Yellow Eden den här gången. Trodde jag iof sist också men då fick han troligen inte vinna. Försökte inte ens
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 21:27   #10
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Tror att det är dags för Yellow Eden den här gången. Trodde jag iof sist också men då fick han troligen inte vinna. Försökte inte ens
Låser det loppet på 4,6,10
Har förvisso jagat Elliot hall nu ett par gånger som slutat i galopp. Men står den bara på benen... Ludde vann samma lopp förra året dock med sebastian k.
Strecken är väldigt lockande nu.

Tips, den som inte spikar/dubblar i första, Pinepower rose är given 3e häst för mig!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 21:35   #11

Sharp$: 552
Standard

Min spik i omgången:

Spetsstriden: Mitt scenario här är att vesselsnabba 3 First Lane piper till spets här och väl där väntar Torbjörn Jansson bara in favoriten 4 Golden Boy som är rena drömryggen för honom. Åke i sin tur behöver bara fokusera på att hålla snabba 6 Nimbus Huxtable utvändigt om sig och det bör han oxå klara. Så vi har alltså 5 Golden Boy i spets efter ett halvvarv med 3:an i rygg och 6:an utvändigt.

Analys: Ibland är trav enkelt. Enligt ovanstående spetsupplägg så ska detta vara en snitslad Eriksgata till vinnarcirkeln för Åkes urfina 4 Golden Boy. Jag har svårt att se honom lägga dettacfrån tidigt spetsläge och med en hjälpreda i loppet i 7 Global Manhattan som kan vara i vägen för Luddes 12 Ouch så är spiken given för mig. Golden Boy var mycket bra redan i regi Rauno Pöllänen men han har utvecklats vidare hos Åke och tycks ny ha tagit ytterligare ett steg. Såg superfin ut senast i comebacken.
Den som vill fälla honom ska nog främst tänka på stallkamraten 7 Global Manhattan som har gynnats mycket av att man plockat av framskorna på slutet. Stark häst som tål att göra lite själv i loppen och kusken har vunnit V75 tidigare med hästen. Skulle Daniel Olsson hinna förbi från start med 6 Nimbus Huxtable så kan han vara värd en skrällmarkering. Nu tror ju inte jag att han kommer förbi men trav är trav. 11 Paris Texs F.I är värd en rad då han öll rätt bra i Harpers i lördags. Lika bra att han har bakspår då han ändå inte kan öppna och bara är stark. Om jag hade gaddat hade denna varit ett streck.
12 Ouch kommer säkert Ludde försöka köra offensivt med men jag tror han springer på övermakten här och han bör få svårt mot Svanens båda hästar. 10 Wiss Rambo var oväntat bra senast och lite av den segern ska nog tillskrivas Björn oxå då han fick en väldig fart på hästen tror mindre på ekipaget här dock från trist läge. 2 Natural Wonder har inte imponerat på ett tag och nu ska man testa hästen i monte istället. Så brukar man göra när de inte riktigt duger i sulkyloppen och jag står över på den spekulationen samt att Pers stallform alltjämt är tveksam.

Min Rank: A:4 B:7,6,11 C:12,10,2 D:1,5,8,3,9

Ovanstående är ett utdrag från www.gratistravtips.se.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 23:02   #12

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Hur skall jag bäst reducera detta system/ram tycker experterna? Detta är självklart ett första utkast och kan om annan information inkommer ändras.

1, 6, 4

6, 7, 10, 5, 2, 11, 1, 9, 4, 12, 3, 8

4, 8, 10

3

1, 13, 8, 6, 14, 3, 7, 12, 5, 11

4, 7, 6, 10, 5, 9

3

Öppen för det mesta i form utav reducering och urval av utgångshästar. Systemet bör, om möjligt hamna runt 500-hundringen, högst. Inte för hårda krav dock, om möjligt.
Utgång på Mellby S/Golden Boy så är du nere på 1440kr. Skrota Prince Elliot (kombination häst/kusk/spår gör ekipaget totalt chanslöst i mina ögon, ser inte värde om han så skulle stå i 1 promille) och Wiss Rambo (stenhårt emot den här gången och bakspår, överstreckad på senaste prestationen dessutom) så är du nere på 1080kr. Montgomery Gel har jag också väldigt svårt att se vinna i det här gänget. Ska du byta någon så är Paris Texas given trots spåret, stenhård är han! Natural Wonder borde väl också ha vettig chans med det läget. Ser nu att både Prince E och Monty står bra hårt inne vilket styrker mina tankar. Rejält kass segerprocent också med tanke på att de knappt varit ute på V7. Att nöta in 11k/start som Monty gjort är väl hyfsat men att göra det på Valla-lunken med bra kuskar är ingen värre merit direkt.

Krava att minst en <7%-are ska vinna så bör du landa runt de där 500 kronorna i kostnad.

För övrigt gillar jag Pitch Command, men har lite svårt att se honom räcka i ett (om än ljummet) guldlöp.

Mitt preliminära system (1917,50kr):
1
1,2,4,5,6,7,9,11,12
4,6,8,10,12
3,4,6
Alla
4
1,2,3
Krav: Global Mazerine/Sweeping Candy/Miss Beniss/Opitergium (minst 1)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-01, 11:29   #13
DrD

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 819
Standard

Brukar inte våga "luta mig mot Ludde på V75... som att luta sig mot ett duschdraperi"... men stallet trivs visst på Mantorpsovalen så varför inte denna vecka....?

Läste detta:
http://www.mantorptravet.se/index.ph...dnews&nid=1086
AbbeAce (+1), Gasellen (+2)
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-01, 11:34   #14
DrD

Standard

Svanens krönika:
http://www.ebbes-travstudio.se/14441043

V75-intervjuer:
http://www.ebbes-travstudio.se/14441059
AbbeAce (+2)
Gammal 2012-06-01, 13:04   #15
DrD

Standard

Stekel skrev:
"För övrigt gillar jag Pitch Command, men har lite svårt att se honom räcka i ett (om än ljummet) guldlöp."

Håller helt med, gillar denna tuffing... och har en känsla av att Goopen kan passa bakom med sitt sätt att "väcka" kusarna och elda på... på ett helt annat sätt än t.ex. Kihlen, visst måste Pitchen med här...

Ludde påstår att Eliott travar bättre nu, syns ju inte i raden direkt... måste med.
Kan man chansa bort Åkes Classic Tile på att den är ny i "Guld", fast det är ju bara halvvarmt startfält... bäst ta med.
10 Yellow Eden, jag får ingen ordning alls på Hultmans starter.... vill man inte se lite av denna först, men visst kan den väl vinna detta....
12 så fort jag tar bort el "glömmer" en Love You-häst... vinner den, Åke vill väl visa att han skulle haft inbjudan till Elitloppshelgen isf många andra som var där och inte gjorde ngt väsen av sig....

Man får väl helt enklet göra det lätt för sig och ta dina streck rakt av, du brukar ju ha klart för dig!
Gammal 2012-06-01, 13:39   #16
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 69
Standard

Hur löser ni avd 2? Väldigt jämnt streckat..
Alla hästar förutom nr 8 har över 10%?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-01, 14:09   #17

Sharp$: 1368
Standard

Citat:
Prince Tagg i tredje ett icke-streck - denne tror jag, mer eller mindre, knäcktes i förra årets Elitlopp - trots en del bra insatser efteråt - är inte samma tryck i kusen längre, även om det är bättre hästar han möter nu så känns han inte som innan Elitloppsförsöket 2011.

Jag kan ha fel...
https://www.atg.se/dynamic_files/p.tagg.pdf
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-01, 17:28   #18

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1051
Standard

Alla vet att det går bra för Ögat just nu.

Hans två spikar är på Lördag.

On Hold, Avdelning 4
Wiss Rambo, Avdelning 10

Hans DD-förslag är förljande:

10-1,3,4, 12 x 200

4 rader x 200 = 800 kr.

Uppdaterar om det kommer in mer information
scunnert (+5)
marvel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-01, 17:38   #19
DrD

Standard

Undrar om man kan få streckfördelningen hos Phumelela?
Så man kan se hur storvinnaren från Sydafrika lirar....
Gammal 2012-06-01, 17:42   #20
DrD

Standard

Det blåser från Sydafrika:
http://www.expressen.se/sport/trav/d...ljoner-pa-v75/
Gammal 2012-06-01, 18:01   #21
DrD

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marvel Visa inlägg
Alla vet att det går bra för Ögat just nu.

Hans två spikar är på Lördag.

On Hold, Avdelning 4
Wiss Rambo, Avdelning 10

Hans DD-förslag är förljande:

10-1,3,4, 12 x 200

4 rader x 200 = 800 kr.

Uppdaterar om det kommer in mer information
Ögat om "Sydafrika-liret":
http://www.expressen.se/sport/trav/s...t-ar-mystiskt/
bokis29 (+10)
Gammal 2012-06-01, 19:00   #22

drakens avatar

Standard

Första tror jag står mellan de 7 första bakom bilen.
andra är öppet. tycker att jag hittat ett bra drag. Tyvärr fel spår annars hade jag spikat nr 4 Storm Forever. Tyckte den var fin från dödens sist.
3dje tror jag att Yellow vinner med 100 men han har vart usel hittills. Kan vara det igen.
4e har jag lite halvdålig koll på favoriten. Kanske bara är bäst. Arazi Boko vann V75 från spets i dec. Hamras Pirat går bra bakifrån.
5e tycker jag känns stängt på 5st. 1,8, 13,14 och kantbollen nr12.
6e Tror jag att Wiss Rambo vinner men med Ouch:s lopp i Bjerke på näthinnan så blir det en dubbling.
7e bör väl Ludde vinna om han gör i närheten av vad han gjorde sist men många bra emot. Totalt snestreckad tycker jag Edward Ale är. Vann uttagningen till kungapokalen. Sämre i finalen men går han som i försöket så finns en chans iaf.
Rolig omgång
Gammal 2012-06-01, 22:32   #23

Gasellens avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1871
Standard

Fyndläge i avd.4?! Åtminstone många streckvärda bakom storfavoriten On Hold.
Vill framhålla en trio som rensar rejält: 2 Young Mystic - 4:a senast på V75, bra läge nu(3%), 8 High Bypass - Formstall och proffskusk(4%) och 9 Waypoint - Vann lätt senast, troligen barfota runt om för första gången.(2%).
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-01, 23:27   #24

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4126
Standard

Det spelar ingen roll om det är fyndläge i den 4:e avdelningen. Jag ser ingen här som ska plocka ner On Hold från dödens...helt klart omgångens bästa spik.

Däremot i den 2:a avdelningen så hittar vi fina skrälldrag i Rayon Lascaux samt Fayence

Båda dessa har finfin kapacitet och utmanar You Two med en vettig resa
Jarmop är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 00:32   #25

Sharp$: 1961
Standard

5e Är intressant lopp känns som både 13 & 14 drar på sig för mkt streck, Svanens står ju helt fel inne, Peters märr har ju slagit bra hästar, men känns inte som en häst som går runt ett gäng, utan är beroende av att ligga still och speeda, kanske läge att spika 1an? Annars verkar 2,5,6 & 8 vara intressanta.
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 07:35   #26

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Sunda förnuftet skriker spik på Mellby Sambuca men helt plötsligt ligger värdet i Friction....

You Two och All Amerian Candy krigar om spets och den som vinner den kampen vinner! Jag låser nog på två!

Dags för Yellow Eden? Lite baisse från stallet och mes-Örjan från bakspår gör nog ändå att jag garderar... Förstår dock ingenting av att Classic Tile och Friction är favoriter...? En eller många?

On Hold har jättechans! Men osäker på hur den hanterar volt så jag vill nog dubbla med 17% på alternativspetsbudet Arazi Boko!

"Jag blir förvånad om den vinner" (ATGs nyhetsbrev), säger Nurmos men det luktar mörkning. Dom som har sett provloppet säger att Miss Beniss är klar! Klassen i gänget på start och vem vill svara? Sen blir det tufft att hinna fram för dom 20 bakom! SPIK!

Draget i sjätte är Nimbus Hackstable! Möter beskedligare motstånd idag och har gått bra som fan i skymundan ett tag. Dags nu! 15% = ett skämt!! Spik på dubbeln men på V75 har jag råd med en klassisk alla!

Opitergium har bra chans men litar sällan på Ludde... Var en rejäl tömning sist också och här kan det smälla? Se upp med Attorney Hanover, Cao Dai och Prawns! Samtliga just nu under 10%! Ghetto Blaster felfri? 9%? Är folk galna? Folk glömmer/tröttnar så lätt...
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 09:21   #27

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5775
Standard

Nurmos tror inte på favoriten ”Blir överraskad om hon vinner”

Timo Nurmos har två intressanta nyförvärv med i V75. Miss Beniss är klar favorit i stoloppet – men Nurmos håller inte med spelarna. - Jag blir överraskad om hon vinner, säger han. Solvallatränaren har fyra hästar till start inom V75. Två av dem är spännande nyförvärv men Nurmos ligger lite halvlågt vad det gäller vinstchanserna. Åtminstone på Miss Beniss, en häst som vunnit tre lopp på sex starter och aldrig varit sämre än trea.

- Miss Beniss (V75-4) är en ganska fin typ av häst som har visat bra inställning tidigare. Nu har hon varit borta länge eftersom hon hade en skada när hon kom till oss förra året. Hon har haft en spricka i ett framknä och opererats, säger Timo Nurmos. - Hon var fin i kvalet och hade krafter kvar och har tränat bra en tid. Hästen är väl förberedd men inte toppad på något sätt. Att bli favorit i V75 efter så lång vila tycker jag är fel. Hon kommer säkert att göra ett bra lopp men jag blir överraskad om hon vinner. Hon möter ju hästar som har varit igång och har tävlingsform, det har inte hon ännu. Hästen är på väg mot formen men behöver säkert lopp i kroppen. Jag tyckte annars att det här var ett passande stolopp att anmäla henne till och spåret blev ju bra. Hon kan nog öppna lite och balansen blir eventuellt barfota bak. ”Hade haft bättre chans om kortare distans”

I gulddivisionen dyker ett annat intressant nyförvärv upp för stall Nurmos. Det är meriterade finländaren Express Type som tidigare har vunnit derbyt i Finland och senast var med i Finlandia-Ajo. Han har gjort en start i Sverige tidigare och det var i fjol då han var fyra i Jubileumspokalen.

- Express Type (V75-3) har bara varit hos oss i några veckor och var fräsch och fin när han kom. Han har bara gått lugna jobb hemma på gården men känns bra och det är en fin typ av häst. Han tappade lite kraft av omstarten i Finlandia-Ajo senast men gick bra till slut i en snabb avslutning. - Han har ett bra läge här och är snabb ut. Som det känns nu så provar vi nog i ledningen. Men jag känner inte hästen så bra ännu och det är svårbedömd för mig att uttala sig om chanserna. Det är lite frågetecken för distansen, han hade nog haft bättre chans om det varit kortare distans. Men vi får ta den här starten som ett test så får vi se var han står någonstans. Han kommer att tävla barfota runt om, säger Nurmos. Hostade i tisdagsjobbet Du har ytterligare två hästar med inom V75. Chanserna där?

- Montgomery Gel (V75-6) har varit jättefint i ordning och han torskade på målfoto senast. Tyvärr räckte det inte att komma med i finalen under elitloppshelgen och därför får han gå ut här istället. Han hostade dock lite efter tisdagsjobbet och kommer att kollas i halsen under fredagen. Hoppas att han är frisk för då tror jag på en bra insats och den långa distansen passar bra eftersom han är stark. Men vi får se vad veterinären säger först. Om han startar blir det barfota fram
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 10:25   #28

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Jag feglåser nog i första 1-6

Spiken blir 6 Chicago Jenny sos hoppas jag
Andra spik 3 On Hold samma sos

Utg blir 6 Elliot pga att han har spetschans,
samt 4 Golden Boy

Dragen: avd 2: 3-4-11
avd 6: 6-12
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 11:12   #29

Sharp$: 1373
Standard

Snabbanalys:

1: 1-6
Två bästa hästarna med mil.

2: ALLA
Utan tvekan målar jag på för fullt här. Både 6-7 känns tveksamma så gott hopp om att jobba in en skräll här. 6 mest snack och 7 räcker väl inte ens från spets.

3: 10
10 bästa hästen. Laddades för harpers men kom inte med där. Utnyttjar den uppladdningen till vinst nu istället över perfekt distans och mot lämpligt motstånd. På ett stort system känns 10 som en vettig utgång och så fyller man på med 2-3-4-6-8-12 bakom. Men på ett litet får den agera spik.

4: 3
SPIK. Borde gå felfritt och vinner från alla positioner. Klassblandning!

5: ALLA
Brukar skrälla i dessa lopp och även om 1 såg finfin ut i kvalet ligger man lite halvlågt från stallet. Kan dessutom bli strul från start. Här blir det skräll!

6: 6-7
Köper inte alls 4 som storfavorit. Kan vinna loppet men fel distans och möter två hästar som känns för bra. 6 hoppas och tror jag körs till spets tidigt. Sen får vi se hur Svanen kör med 4 och vad som händer. 7 med Ingves över långt känns som enda motbudet till 6.

7: 3
Lär köras till spets när Ludde vill. Måste ha väldigt stor vinstchans trots att jag gärna vill fälla.

Systemet:
1: 1-6
2: ALLA
3: 10
4: 3
5: ALLA
6: 6-7
7: 3
312 kr. V7 vid utdelning under 50 000 spelas också.

Lite tråkigt system men detta utgår jag ifrån till ett stort bolagssystem. Lycka till alla.

V4-tips. Utgångsraden:
1: 3-10-11. Heltäckt! 3 kanske är klar men garderas på överdrivet stor favorit samt tidigare galoppbenägen.
2: 7. Spets och slut!
3: 4-9. Båda hästarna är riktigt bra. 9 imponerade oerhört senast. Favoriten (nr 2) i detta lopp borde få väldigt svårt att vinna. Fattar inte hur den kan vara storfavorit!
4: 2-10. 10 imponerade stort senast. Toppchans igen. 2 såg inte rolig ut senast men är säkert bättre nu och kapaciteten finns. Dock lite väl mycket streckad.

God tur alla. Nu ska det städas innan allvaret börjar!
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 11:24   #30

korpos avatar

Standard

Kilström om sina schanser.

Startnr + Namn på häst

Kommentar
(form, kapacitet, tränarinfo,
personlig reflektion etc.)

Rank:
1=segerstrider
2=platschans
3=matlapp

V75-1

4 Bagley

Två lopp i kroppen, på väg mot formen, speedig med rätt resa men möter ett par hästar som är lite för bra.

2

V75-2

6 You Two

Borde gå framåt med senaste loppet, perfekt läge, ska räknas med chans.

1

V75-3

10 Yellow Eden

Hamnade helt snett på senast, borde vara vassare med det loppet i kroppen, inte borta med lite tur på vägen.

1

V75-4

6 Arazi Boko

Ny bekantskap för mig, har visat hygglig kapacitet och har intressant läge, outsider.

2

V75-5

V75-6

V75-7

Örjans överraskning

7 Thula Sana (V75-5)

Har visat fin form och har bra läge. Om favoriten kommer bort är loppet öppet, då kan Thula Sana vara ett bud.

2
Gammal 2012-06-02, 12:34   #31

Sharp$: 818
Standard

Tidigt inlämnat idag, spik i första och sista, blir det mer spännande än så?
Mellby Sambuca, han håller upp ledningen och jag ser inte att friction eller någon annan häst i silver kan knäcka honom ifrån dödens. Ju mer streck Friction drar desto bättre!
Alla
2,4,6,10,12
3,6
1,2,3,6,8,14
4,6,7,10,12
3

Av Fayence, Yellow Eden, On Hold, Miss Beniss och Wiss Rambo ska 1-2 vinna

Lycka till med era spel idag!
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 12:52   #32

Sharp$: 2032
Standard

mitt system

1,5,6,9
3,5,6,7,9,11
2,4,9,10
4
1,2,3,6,8,13,14
4
3,7,12

lycka till
lars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 13:01   #33

Standard

Samma här med tidig inlämning då jag är i Göteborg och summerburst just nu.

1, 4, 6
1, 4, 5, 6, 7, 8, 11
2, 4, 6, 10
3
1, 14
10
1, 2, 3, 4, 7, 12

God tur vänner! Skål!
Gammal 2012-06-02, 13:33   #34
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Lämnade också in tidigt. Rädd för Åke i tredje, den ska dock gå med skor enligt vitippas senaste nytt därför tog jag bort den och lade in Lennartsson i sjätte som lyxstreck. Annars hade de varit omvänt där.

Läser även på storavinsters liverapport att åke är mycket mer på ang sina chanser i sista med nr12.

Citat:
Åke har legat lite lågt med 12 Attorney Hanover i intervjuer, men efter strykningen på 11:an är han BETYDLIGT mer uppåt. han säger att det är en mycket bra häst för klassen och den hade nog vunnit kungapokalen senast om det inte strulat så mycket i loppet, så hade kusken sagt i alla fall. Normalt får alla svårt mot Opitergium, men den kan ju hoppa säger Åke

Systemet blev som följer ändå
Spoiler:

1,3,4,5,6 res 2
6 res 7,2
2,4,6,10 res 12,3
3,4,6 res 1
1,2,6,8 res 14
2,4,6,7,11,12 res 5
1,3,4,5 res 2
Gammal 2012-06-02, 13:38   #35

Stekels avatar

Standard

Nästan klar nu, kanske helt klar tom!

V7 - 4095 rader
1,6
Alla
2,3,4,6,8,9,10,11,12
3
Alla
3,4,6,7,11,12
1,2,3,4,8,12
Krav: Mellby Sambuca/You Two/Miss Beniss/Golden Boy/Opitergium (minst 3)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2012-06-02, 13:43   #36

Sharp$: 1097
Standard

Nu är jag helt klar!!

1
Alla (utgång 11)
10
Alla
Alla (Utgång 2)
6,10
3,5,12

;-)
riddler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 13:49   #37
Banned

Standard

Jag med

1
1,4,7,9,11
2,4,6,10
3
1,2,3,6,8
10
1,3,4,7,12
Gammal 2012-06-02, 13:50   #38

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1334
Standard

denna v7 fick det bli

1:1
2:alla
3:4,6,7,8,910,12
4:3
5:1,6,8,12,13,14
6:4
7:3,4
haxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 13:56   #39

drakens avatar

Standard

Blev så här

1,2,3,6
4,6,7,11
10
3,6,8,10
1,2,6,8,12,13,14
6,10,12
3
Gammal 2012-06-02, 14:10   #40

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Bra rapporter från Hultman på Yellow Eden - men ännu bättre på Express Type från Jorma. Synd då denne bara blev förstareserv för mig och har nyss lämnat in...
Gammal 2012-06-02, 14:29   #41

TOBYTYKEs avatar

Sharp$: 9186
Standard

Fan va gött , Friction
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 14:34   #42

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Hur fuckin bra är inte Friction egentligen - jag hade utgång på Mellby men efter värmningsintrycket spelade jag 400 kronor vinnare på Friction - wow, säger jag bara...! En världsstjärna i vardande?!
Gammal 2012-06-02, 14:37   #43

TOBYTYKEs avatar

Standard

Instämmer, och nu gick han ju ändå en sekund sämre typ än vad han brukar göra..
Gammal 2012-06-02, 14:43   #44

Sharp$: 3850
Standard

Sjuk insats av friction. herregud vad han reagerade när tarzan drog tussarna på upploppet! Men var ändå inte Melby Sambuca bra mycket sämre än vad man hade trott? Räknade med att den skulle kunna gå en låg 11-tid, minst!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 14:44   #45

Sharp$: 1150
Standard

Detta måste ATG svara på

System lämnades in efter spelstopp!

Går man in under spel och startlistor på atg.se så står det att nr 6 friction har 712610 streck på sig, men när hästen sen vinner loppet så återstår 713554 system!! Hur kan hästen vara med på fler system än vad den streck på sig. Den enda slutsatsen som jag kan dra är att någon (i sydafrika??) lyckats lämna in sina system efter det att friction vunnit.
andnils är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 14:45   #46

Sharp$: 1353
Standard

1,6,4,2 utgång 1
6
2,10,6
3,4,6
6,14,12
10,6,7,12 utgång 10
4,3,2,12 utgång 4

V7 Minst 1 utgång
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 14:48   #47

drakens avatar

Standard

Det låter ju typ inte så kul. Lyssnar på Ian Stewart nu.
Gammal 2012-06-02, 14:49   #48

1nces avatar

Sharp$: 1878

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Fan va gött , Friction
Citat:
Ursprungligen postat av andnils Visa inlägg
System lämnades in efter spelstopp!

Går man in under spel och startlistor på atg.se så står det att nr 6 friction har 712610 streck på sig, men när hästen sen vinner loppet så återstår 713554 system!! Hur kan hästen vara med på fler system än vad den streck på sig. Den enda slutsatsen som jag kan dra är att någon (i sydafrika??) lyckats lämna in sina system efter det att friction vunnit.
TOBYTYKE skrev inlägget ovan 14:29, då var alltså loppet redan avgjort. Spelstopp var väl 14:30??

Reagerade också över detta!
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 14:54   #49

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1nce Visa inlägg
TOBYTYKE skrev inlägget ovan 14:29, då var alltså loppet redan avgjort. Spelstopp var väl 14:30??

Reagerade också över detta!

Det är väl samma sak som med att vinnar- och platsspelen ändras efter att halva loppet gått - de finns de som lägger spel in i sista sekund och de uppdateras ju inte in i systemet förrän efter spelstopp...! Inget konstigt med detta...
Stekel (+1)
Gammal 2012-06-02, 14:54   #50

TOBYTYKEs avatar

Standard

14:57 härhemma i Mölndal skriver jag detta. Och ibland haltar väl ATG streck o sånt, där man kan se vinnarspel droppa under loppet?
Gammal 2012-06-02, 14:55   #51

TOBYTYKEs avatar

Standard

Sidan ligger 3 minuter fel..
Gammal 2012-06-02, 14:57   #52

1nces avatar

Standard

Citat:
Det är väl samma sak som med att vinnar- och platsspelen ändras efter att halva loppet gått - de finns de som lägger spel in i sista sekund och de uppdateras ju inte in i systemet förrän efter spelstopp...! Inget konstigt med detta...
Fast här var startlistan spelbar efter att loppet startat, vågar nästan svära på det eftersom jag gick växelvis mellan ATG och Sharps och då blev överraskad när jag såg TOBYTYKES inlägg, tänkte att han måste skoja eller nåt.
Gammal 2012-06-02, 15:01   #53

TOBYTYKEs avatar

Standard

Kupong skapad lö 12-06-02 12:40Print
Created: lö 12-06-02 12:40
Insats: 1000.00 SEK
Vinst: 3850.00 SEK
SPEL
resultat
Odds
lö 12-06-02 14:30 Trav-Sverige
Mantorp/5
Race 5, 1640 m, auto
Friction
3.85
3.85

Nä inget skoj, lirade i god tid före loppet närmare bestämt 12.40..
1nce (+1), Pilkast (+3)
Gammal 2012-06-02, 15:08   #54

Standard

Citat:
Kupong skapad lö 12-06-02 12:40Print
Created: lö 12-06-02 12:40
Insats: 1000.00 SEK
Vinst: 3850.00 SEK
SPEL
resultat
Odds
lö 12-06-02 14:30 Trav-Sverige
Mantorp/5
Race 5, 1640 m, auto
Friction
3.85
3.85

Nä inget skoj, lirade i god tid före loppet närmare bestämt 12.40..
Snyggt!
Gammal 2012-06-02, 15:16   #55

drakens avatar

Standard

Sista gången någonsin jag streckar Yellow. Fan vad dålig han är
Gammal 2012-06-02, 15:17   #56
Banned

Standard

Grattis KP, hoppas du körde vinnare på Eliot som du jagat i ett par starter
Gammal 2012-06-02, 15:20   #57

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Fast här var startlistan spelbar efter att loppet startat, vågar nästan svära på det eftersom jag gick växelvis mellan ATG och Sharps och då blev överraskad när jag såg TOBYTYKES inlägg, tänkte att han måste skoja eller nåt.

Nästan är inget bevis - den dagen någon lägger upp en V75-kupong med inlämning efter 14:30, då skall även jag sätta på mig foliehatten... Inte förr!
Gammal 2012-06-02, 15:26   #58

Stekels avatar

Standard

Citat:
Den "ser" spelbar ut en bra bit in i loppet normalt sett, men du kan ju bara glömma att få in en kupong. Sluta konspirera nu, det finns inget att diskutera.

Gammal 2012-06-02, 15:27   #59

1nces avatar

Standard

Citat:
Nästan är inget bevis - den dagen någon lägger upp en V75-kupong med inlämning efter 14:30, då skall även jag sätta på mig foliehatten... Inte förr!
Fair enough! Man har ju haft fel förr...
Gammal 2012-06-02, 15:38   #60

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Faaaan också - spik på V75! On Hold - varför piska hästen, hade vunnit utan att lägga pisken på!!!
Gammal 2012-06-02, 15:43   #61

drakens avatar

Standard

Landar på 4-5 som vanligt:(
Gammal 2012-06-02, 15:43   #62

bokis29s avatar

Sharp$: 1402

Standard

Citat:
Faaaan också - spik på V75! On Hold - varför piska hästen, hade vunnit utan att lägga pisken på!!!
Riktigt sjukt
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 15:44   #63

TOBYTYKEs avatar

Standard

Den enes död den andres bröd. Min tredje spik satt samt vinnare på alla tre. Helmålat nu, 7 i 6e, spik i sista, kan bli bra detta. Kan posta systemet inför sista om det blir aktuellt...
Gammal 2012-06-02, 15:46   #64

drakens avatar

Standard

Japp! lycka till
Gammal 2012-06-02, 16:06   #65

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Den enes död den andres bröd. Min tredje spik satt samt vinnare på alla tre. Helmålat nu, 7 i 6e, spik i sista, kan bli bra detta. Kan posta systemet inför sista om det blir aktuellt...

Hehe - visst är det så! Nu hoppas vi på ditt system och lycka till nu...!
Gammal 2012-06-02, 16:07   #66

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Landar på 4-5 som vanligt:(
Samma här...
Gammal 2012-06-02, 16:09   #67

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Nu vinner Ludde lätt med Opitergium - en Ludde i flytet och glad är en vinnande kombination - han överför väldigt mycket känslor på sina hästar, tror jag...
Gammal 2012-06-02, 16:15   #68

Standard

Citat:
Upp med det nu så vi kan heja fram vinnarna med dig!
Gammal 2012-06-02, 16:16   #69

TOBYTYKEs avatar

Standard

4,6,7,9,10,11,12

3
Gammal 2012-06-02, 16:19   #70

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
4,6,7,9,10,11,12

3

Hoppas på nian här - kan avsluta riktigt vasst med rätt resa... Har den på dubbeln mot Opitergium.
Gammal 2012-06-02, 16:25   #71

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Fasiken - tog "bara" 250 plats på Montgomery... Har 50 på DD mot Opitergium... Håll ihatten!
Gammal 2012-06-02, 16:25   #72

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
4,6,7,9,10,11,12

3

Nu djävlars Toby - nu jobbar vi in trean! Kan bli fina pengar för dig nu!!!
Gammal 2012-06-02, 16:27   #73

TOBYTYKEs avatar

Standard

Hade en levande V7 till med 6an spik, o nu rök V5 oxå. En lapp kvar med albanen. Kan ju hoppas att han i alla fall inte kör galopp så man kan få lite adrenalin för pengarn.....
Gammal 2012-06-02, 16:28   #74

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Hade en levande V7 till med 6an spik, o nu rök V5 oxå. En lapp kvar med albanen. Kan ju hoppas att han i alla fall inte kör galopp så man kan få lite adrenalin för pengarn.....
Men du kan få en V75a? Lär ju ge runt 400 000 kronor... MINST!

Edit: Lär ju vara värt det redan nu, med en 3%, menar jag... Minst 600 000 på G, alltså! BOL!!!

Senast redigerad av Pilkast den 2012-06-02 klockan 16:30.
Gammal 2012-06-02, 16:31   #75

Sprites avatar

Sharp$: 8369
Standard

Mycket vill ha mer?

Lycka till Toby!
Gammal 2012-06-02, 16:32   #76

TOBYTYKEs avatar

Standard

Med värde 44000 och en 3 procentare in. Ja över en miljon borde det ge. Men trav är trav. Nära skjuter ingen hare. Ett lopp kvar, och Opitergium med 40 procent galopper.
6 rätt lär väl ge mina 384 kr tillbaka..men drömmen lever. Har hällt upp en gigantisk whisky för att lugna nerverna. Nu är det bara o blunda o hoppas att inte Sveriges bästa och sämsta kusk gör ett dåligt lopp.
Gammal 2012-06-02, 16:35   #77

Standard

Segt om inte 3an vinner nu när du spelar V7! Håller alla fingrar och tår för din skull nu
Gammal 2012-06-02, 16:38   #78

TOBYTYKEs avatar

Standard

V75 inte V7 för förtydliga
Gammal 2012-06-02, 16:38   #79

drakens avatar

Standard

Hoppas att du lever. Fina pengar i dag. SydAfrika gottar sig om inte annat
Gammal 2012-06-02, 16:42   #80

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Med värde 44000 och en 3 procentare in. Ja över en miljon borde det ge. Men trav är trav. Nära skjuter ingen hare. Ett lopp kvar, och Opitergium med 40 procent galopper.
6 rätt lär väl ge mina 384 kr tillbaka..men drömmen lever. Har hällt upp en gigantisk whisky för att lugna nerverna. Nu är det bara o blunda o hoppas att inte Sveriges bästa och sämsta kusk gör ett dåligt lopp.

Hoppas, hoppas - jag får in blygsamma 5000 och du blir nyrik - ingen dålig lördag... Plusset idag är att Ludde gjort det mesta rätt (hittills) och det borgar för en god fortsättning - värre är det när han haft en dålig dag, då galopperar allt! Nu är detta icket fallet idag!

Nu kör vi!!!
Gammal 2012-06-02, 16:43   #81

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Spets och slut för Ludde över Mantorps korta upplopp!
Gammal 2012-06-02, 16:44   #82

TOBYTYKEs avatar

Standard

Pilkast du har helt rätt, brukar vara så med Ludde. Blåste alla pengar på bet365 på de andra pållarna. snart lopp ska ta min whisky nu..
Gammal 2012-06-02, 16:48   #83

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

YYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS S, TTTTOOOOBBYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gammal 2012-06-02, 16:48   #84

TOBYTYKEs avatar

Standard

Registrerat spel

Datum: 2012-06-02
Bana: Mantorp
Spelform: V75, omg. 25

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 6
2 2, 3, 5, 6, 7, 10, 11, 12
3 6
4 6
5 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
6 4, 6, 7, 9, 10, 11, 12
7 3

728 rader x 1 x 0,50 kr =
364,00 kr

Kvittonummer: 8384
AbbeAce (+1)
Gammal 2012-06-02, 16:48   #85

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

GRAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!
Gammal 2012-06-02, 16:49   #86

Standard

Graaaattiiiissssss!!! Otroligt bra spelat!
Gammal 2012-06-02, 16:49   #87

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Fy faaan vilken skön upploppsgalopp för Magnus!!!
Gammal 2012-06-02, 16:50   #88

TOBYTYKEs avatar

Standard

Mest glädjetårar, fattar inte så mkt just nu.
Gammal 2012-06-02, 16:50   #89

1nces avatar

Standard

Grymt!!! Grattis mannen!!

Gammal 2012-06-02, 16:50   #90

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Registrerat spel

1 6
3 6
4 6
6 4, 6, 7, 9, 10, 11, 12
7 3

364,00 kr

Djävligt snyggt upplagt system!!! Hatten av för dig!!!

Satt Whiskeyn bra???
Gammal 2012-06-02, 16:51   #91

TOBYTYKEs avatar

Standard

Tack killar utan er, och systemen på service play osv hade det aldrig gått.
Gammal 2012-06-02, 16:52   #92

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 2440
Standard

Grattis
Magnus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 16:52   #93
Banned

Standard

1,8 mille
Gammal 2012-06-02, 16:53   #94

Standard

Grattis du är miljonär!
Gammal 2012-06-02, 16:53   #95

Stekels avatar

Standard

2 millar, stort grattis! Festa lugnt nu!

Gammal 2012-06-02, 16:54   #96

Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Registrerat spel

1 6
3 6
4 6
6 4, 6, 7, 9, 10, 11, 12
7 3

364,00 kr

Sort grattis till 2 064 591 KRONOR

Riktigt snyggt spelat, och så lite flyt i fjärde - men det ska man ha.........
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 16:54   #97

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Wow, gav det så mycket! Stooooooooort djävla grattttiiissss!!!!
Gammal 2012-06-02, 16:56   #98

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Tack killar utan er, och systemen på service play osv hade det aldrig gått.

Grattis i massor - har du något tips till imorgon? HAHAHHAHAHA! Festa hårt nu - det är du verkligen värd!

Gammal 2012-06-02, 16:56   #99

TOBYTYKEs avatar

Standard

Tack alla, asså blev det utdelningen... kommer ju ta 100 år innan det kommer inte på internetkontot på ATG
Gammal 2012-06-02, 16:59   #100

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Tack alla, asså blev det utdelningen... kommer ju ta 100 år innan det kommer inte på internetkontot på ATG

Tror du kan ta den väntan med jämnmod... Hehe! Förvalta dessa kronor väl min käre bettingfrände...
Gammal 2012-06-02, 16:59   #101
KP
Sharpest

KPs avatar

Standard

Bara inställa sig i kören. Grattis och hatten av

Själv vågade man inte spika juggle men det spelade ingen roll i slutändan iaf!
Gammal 2012-06-02, 16:59   #102

Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Har du spelat på atg-se så tror jag att du får in rubbet direkt, har aldrig vunnit de summorna

Men över 500K och det kom in direkt
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 17:00   #103

Sharp$: 7616
Standard

STORT GRATTIS SNYGGT SPEL MED LÅG INSATS!!!!!!!
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 17:00   #104

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 172

Standard

SINNES! fy fan! stort jävla grattis! ha en sjukt jävla trevlig och nice sommar nu! gaaah! avis men glädjer mig åt andras vinster!!
betsharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 17:05   #105

TOBYTYKEs avatar

Standard

Tack alla. Ja man vill ju se det på internet innan man tror på det, att pengarna är där. svårt att få in. har vuniit 70-80 tusen två ggr på ett år innan, men detta är ju annorlunda.
Gammal 2012-06-02, 17:05   #106

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Måste bara få fråga, som de gör i sportintervjuer efter en stor seger, HUR KÄNNS DET???
Gammal 2012-06-02, 17:08   #107

Sharp$: 2867
Standard

Stort grattis !
Sjukt bra lirat och ta dig nu wirre två och känn dig som kung !!!!!
peozz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 17:08   #108

TOBYTYKEs avatar

Standard

Jag är inne på 5e mackmyran så ja vet inte. Jag är ju en van spelare, men detta är ju något annat. Kommer nog ta några dagar och smälta det hela.
Gammal 2012-06-02, 17:09   #109

Sharp$: 2867
Standard

Ha ha, ta fem till och sen köper du dig en egen tunna mackmyra :-)
peozz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 17:12   #110

Standard

Får man fråga hur gammal du är?
Gammal 2012-06-02, 17:13   #111

Sharp$: 172

Standard

asså FAN! måste säga grattis igen! UT OCH FIRA NU!!!
betsharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 17:15   #112

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

Hatten av! Grattis..
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 17:15   #113

bokis29s avatar

Sharp$: 1402

Standard

Grattis
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 17:18   #114

TOBYTYKEs avatar

Standard

32. En helt vanlig minusspelare. Men jag gick på Luddes tanke, med att han sade att banan är så bra för hans hästar, och de borde inte galoppera, och med facit i efterhand så gick det ju tokbra för honom. Hade även vinnar spel på 12an där i 5e, samt opitergium, friction, elliot hall, arazi boko. Hade ju oxå en sjuk tur när Hold on line galla.
Gillar inte Ludde egentligen men men. Fayence fick jag igenom våra 100 kr till Kp för alla spelsidor där det stod på någon av dem att den skulle gå barfota bak eller nåt ++, trodde egentligen inte alls på den. Ja många faktorer. Men det är det som är det underbara med detta spelet man behöver bara vinna en gång stort.
Gammal 2012-06-02, 17:34   #115

zzzmans avatar

Sharp$: 2514
Standard

Grattis till v75:an. -
zzzman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 17:37   #116

Standard

Tack för svaret! Pengarna hamnade på rätt plats låter det som! Hatten av min vän!
Gammal 2012-06-02, 17:39   #117

Standard

600,000:- är ingen dålig lördagspeng för Ludde heller. Grymt!
Gammal 2012-06-02, 18:10   #118

crossbows avatar

Sharp$: 8832
Standard

Grymt TOBYTYKE, grattis till vinsten
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 18:12   #119

Migges avatar

Sharp$: 3620
Standard

Även jag lyfter på kepsen...sjukt SNYGGT system för den insatsen!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 18:13   #120

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1334
Standard

Grymt system stort grattis
haxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 18:21   #121

Sprites avatar

Sharp$: 8369
Standard

Stort jävla grattis! Hur grymt som helst! Njut för oss alla nu
Gammal 2012-06-02, 18:41   #122

TOBYTYKEs avatar

Standard

Tack återigen. Nu e d bokat köttrestaurang, och sedan helrör på Göteborgs gator ikväll för de närmaste. Ska bara nyktra till först
Hoppas ni alla får en bra kväll.
Gammal 2012-06-02, 18:56   #123

Sharp$: 2499
Standard

Jag LYFTER på hatten! vackert och grattis!
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 19:18   #124

Sharp$: 306
Standard

GRATTIS
domert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 19:23   #125

korpos avatar

Standard

Grattis
Gammal 2012-06-02, 19:27   #126

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

Här har vi han/hon. Grattis igen!

Bara du som hade 4 spikar av alla som fick 7, snyggt!

Senast redigerad av fusbar den 2012-06-02 klockan 19:28.
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 20:31   #127

drakens avatar

Standard

Helt fantastiskt underbart spelat. Lägg gärna upp dina spel innan ett tag. Räkna med ryggsäckSänker din egen vinst visseerligen men glädjer flera. Underbart spelat. Gillar sådant spel. fantastiskt
Gammal 2012-06-02, 20:59   #128

Sharp$: 1373
Standard

Grattis känns futtigt att säga. Ha så jävla kul ikväll och njut! Och grattis !
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 21:06   #129

Standard

Jag känner mig mänsklig igen, tack för det TOBYTYKE!! Talar nog för dom flesta här, efter allt om Sydafrika och diverse. Att man kan glädjas åt en person så mycket, WOW! Jag är relativt ny men vilken energi, vänlighet och laganda det finns här. Jag har verkligen hittat rätt! Nu kör vi!

Är det första gången det går en miljon vinst till forumet?
Gammal 2012-06-03, 14:03   #130

TOBYTYKEs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fusbar Visa inlägg
Här har vi han/hon. Grattis igen!

Bara du som hade 4 spikar av alla som fick 7, snyggt!

Jasså kan man se sånt. Tack det värmer. Är grym bakfull idag, släpat mig upp nu. Hade tre system. Det på 800 spänn gav 2 sexor. Det jag vann på var mitt chanssystem. Fick in V4an så jag lirade lite hårdare. Kan ju posta systemet innan nån gång om jag är inne, men i ärlighetens namn så tror jag inte att mina system är bättre än någon annans. Det var min dag helt enkelt.
Gammal 2012-06-03, 14:35   #131

Sharp$: 818
Standard

Såg det inte förrens nu. STORT GRATTIS! Helvete va kul att se en vanlig spelare dra in en så stor vinst.
Kaxiga spikar i tredje och fjärde
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 14:37   #132

TOBYTYKEs avatar

Standard

Tack. Ja i fjärde var det ren tur, extrem tur. Tycker dock aldrig han borde släppt spets där..
Gammal 2012-06-03, 15:29   #133

Sharp$: 2499
Standard

Vad gör man dagen efter man har dragit in 2 miljoner skattefritt?

Du är välkommen att slaska på 20-20 på casinot när du har lust..:-)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 16:34   #134

AbbeAces avatar

Sharp$: 524
Standard

Fan vad roligt att även små lirare kan vinna, STORT GRATTIS på dig
Skit snyggt system
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 20:37   #135

TOBYTYKEs avatar

Standard

Man lirar på V64 får fyra rätt, botar bakfyllan och förbereder sig mentalt på att vara på jobbet på Måndag morgon
Tack Abbe.
Gammal 2012-06-03, 20:43   #136

NoobieClowns avatar

Sharp$: 5042
Standard

Bara instämma med alla gratulationer!! Hur snyggt som helst, njut!!
NoobieClown är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 22:05   #137
AA

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1495
Standard

Galet snyggt på så litet system!
Din tur, min otur. Hade spik på On Hold och hade inte den hoppat så hade jag varit glad. 2,5 * ca 400kkr i så fall.
2800:- back istället. Små skillnader på banan blir stora skillnader på kontot.
Hur som helst jäkligt kul när någon på forat vinner stor deg!

Grattis från Malmø!

/AA
AA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-03, 22:19   #138

TOBYTYKEs avatar

Standard

Tack.
Fy fan. Får hoppas att det jämnar ut sig för dig i det långa loppet. Satt själv och svor när han släppte ledningen där i 4e.
fireas (+10)
Gammal 2012-06-04, 10:29   #139

GraNiTs avatar

Sharp$: 698
Standard

Super grattis TOBYTYKE såg nu du hade vunnit, härligt att smålirare kan vinna så fina pengar, hade rätt på dom 4 första och det låg på 6000 nått sen sket det sig totalt, spelade på dom 2 golden hästarna..men men nya tag...men som sagt härligt att man ser att det går vinna på mindre system.
TOBYTYKE (+1)
GraNiT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-04, 11:31   #140

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2502
Standard

grattis till stor vinsten! o fyra spikar dessutom !! jag kan bara sälla mig till skaran som grattar!
”Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.”

~Sören Kierkegaard
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-04, 14:31   #141

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Tack.
Fy fan. Får hoppas att det jämnar ut sig för dig i det långa loppet. Satt själv och svor när han släppte ledningen där i 4e.

Toby, du borde starta ett spreadsheet med denna vinst som första spel - skapligt plus som blir svårt att få röda siffror på... Hyggligt ROI också...
Gammal 2012-06-04, 15:30   #142

TOBYTYKEs avatar

Standard

Citat:
Toby, du borde starta ett spreadsheet med denna vinst som första spel - skapligt plus som blir svårt att få röda siffror på... Hyggligt ROI också...
Ja det vore något
Tack Dumle.
Gammal 2012-06-04, 20:05   #143

mackyyys avatar

Sharp$: 6348

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Grattis, TOBYTYKE! Riktigt kul
TOBYTYKE (+1)
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-04, 23:13   #144

Shell Peppes avatar

Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Nice stort grattis
TOBYTYKE (+1)
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-05, 02:27   #145

Sharp$: 552
Standard

Riktigt stora gratulationer! Denna vinst verkar ha hamnat i helt rätt ficka och gläds enormt med dig. Gillar dessutom din inställning till måndagar. Må så gott det nu bara är möjligt och all lycka framöver.
/criba
TOBYTYKE (+1)
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-05, 08:20   #146
DrD

Standard

GRATTIS....plötsligt så händer det, som de säger i nån reklam, härligt att det hände nån från forumet.... nice!

2.094.617 rakt in på konto om inte jag räknat helt fel i snabbkollen.

Nu kan du ju lira på lördag också!
TOBYTYKE (+1)
Gammal 2012-06-05, 19:08   #147

Sharp$: 375

Norsk 3. div. avd. 12 - Se
Stats: 56 - 30 - 4
ROI: 123.50%
Vinstprocent: 65.12%

Standard

Gratulerer i massevis, morsomt å høre! Blir en fin sommer på deg, TOBYTYKE
TOBYTYKE (+1)
Joe_King är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/12172-uppsnack-v75-2-6-mantorp/
Postat av For Type Datum
Krysset.net | Aktivitetstr This thread Refback 2012-06-05 19:08

td