Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-24, 17:55   #16

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Håller med fullständigt ! Braås Palema är bästa spiken. Motbudet är Opportunity men då Åke säger att Opportunity inte slår Braås normalt sett är det bara att spika.
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-24, 18:12   #17

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jaså, den dealen har jag inte lagt märke till att de har. Redan lagt mitt spel ändå, ihop med Juggle som inte har riktigt det överodds jag tänkte från början. Lyckades missa att det var Adrian som sitter upp, hade inte ens en tanke på att Ludde kunde vara så jävla dum att han låter pojken köra i ett sånt lopp med den hästen...

Nu var det väl kingofding som personligen erbjöd oddset till 1.80 - inte Bet365...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-24, 18:44   #18

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Fan det är svårt!

Jag spikar Braås Palema, men måste ha en till. Men var??

Första låser jag på 3 - Inhibited, Parkin och Picolit

Andra omöjligt - alla

Stoeliten - Jag vill gardera Tamla (trots att jag svor att det var bästa spiken under helgen när jag såg henne sist) strecken på de övriga, minst sagt kapabla märrarna, är alldeles för smarriga för att inte gardera.

Fjärde - svårt, känns som många

Sjätte - ja det är väl här man kanske kan spika. Fiskpitten kanske har rätt att Hard Cider bara vinner. Men jag gillar ju Calvados Crane och O'grady med rätt resa. Usch!!

Harpers - Kan Pasi Aiko vinna Harpers? Ägarna är supernöjda med hästen. Men hur går man ifrån Icare de Bois uppvisning på Bjerke, Springer Om på Örebro, Juggle Face, Swedishman som är obesegrad felfri och springer låg 13-tid enligt grodätarna. Och varför kör Goop Twigs Tarzan istället för Springer Om, vad vet han som inte vi vet.....

En jokerram med ovanstående tankar blir väldigt, väldigt stor. Jag måste ha en spik till......
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-24, 20:14   #19
DrD

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 819
Standard

Lillis skrev: "Och varför kör Goop Twigs Tarzan istället för Springer Om, vad vet han som inte vi vet....."

Det kan man undra... såg detta från Goops, inget om SPRINGER OM men väl om TWIGS:

3 Twigs Tarzan (V75-7) är jätteintressant, han är bortglömd i tipsen, han kommer att sälja sig dyrt från ledningen och är min bästa vinstchans på V75, ett måstestreck.

...och de andra V75-hästarna::

7 Angel of Postman (V75-2) var fin senast, men nu möter han tuffare motstånd, en outsider.

10 Ekesås Top Gear (V75-4) är stark och rejäl, det är tufft i en final men han kan vara med och kriga om han får ett bra lopp.

11 M.T.Evita (V75-5) har bra form men det blir svårt från 20 meters tillägg, hon får smyga.

12 Tion Medon Sisu (V75-6) var bra senast men har ett iskallt läge nu.
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-24, 20:18   #20

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

3 Twigs Tarzan (V75-7) är jätteintressant, han är bortglömd i tipsen, han kommer att sälja sig dyrt från ledningen och är min bästa vinstchans på V75, ett måstestreck.

Intressant!

Frågan är ju vem kommer spetsa? Amour de la Rue är ju tydligen hyffsad ut och har spetsglade Daniel Olsson från springspår. Både Ghetto Blaster och Icare de Bois vill nog också köra ledningen.

Har ju svårt att se mig en utdragen spetskörning när det ska köras tre varv.

Harpers kommer bli sevärt i år!!!
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-24, 21:24   #21

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

När Harpers är jämnt som i år så får ALLTID tilläggshästarna svårt - statistiken och historien säger så... Särskilt vid snabba sommarbanor som det helt klart kommer bli på lördag och söndag... Om nu inte Sveriges sämsta banarbetare (tillsammans med Åbys) fuckar up det, IGEN...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-24, 23:13   #22

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Icare de Bois kändes ju som han lekte med övriga på Bjerke. Sprang och halvbromsa när han råkade springa ifrån dom och halvloj. Klarar han bara 4espåret så bOrde det vara bra chans. Tror det bara finns 2 motbud, Björn med Tarzan och Fransmannen på tillägg.

Har känslan att Pasi kommer göra bort sig på ett eller annat sätt inför den galna Valla-publiken. Med annan kusk så hade den varit given på lappen, men nu har ju Pasi dryga tre varv, så det är gott om tid att göra någon tabbe.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-24, 23:42   #23

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Känns som man bör ta ställning i Harpers. I stort sett ingen häst känns chanslös så att gardera med 6-7 hästar känns inte lockande då man inte täcker in alla bra hästar i detta lopp.

Kommer spika Ghetto Blaster, ingen vet hur bra denna häst egentligen är. Han var bättre än Spring Erom senast, så varför spela Spring Erom med 40 meters tillägg i denna start. Nee håller Ghetto Blaster formen och går felfritt vinner han detta. Det är min uppfattning!
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-25, 00:21   #24

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1880
Standard

Håller med till 100%! Felfri tror jag GB är klar. Var ungefär 30 meter bättre än Spring Erom sist... Han travar garanterat under 1.14 felfri och då måste...ja ni fattar själv
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-25, 02:00   #25

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1961
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Startfältet i Harper Hanovers måste vara ett av de finaste på många år! Jag landar Juggle Face som förstastreck.
Kan bara hålla med HH brukar vara det roligaste V75 loppet.
men känns extra jämt/kul i år.

Måste säga att det är många bra hästar på start!
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-25, 06:55   #26
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

http://www.qhurth.com/trav/lopp/chart/harper.htm
Så har det gått tidigare i Harpers.

Spetshästen plus bästa hästarna på dubbla tillägg om man vill gå kort.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-25, 09:30   #27

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
http://www.qhurth.com/trav/lopp/chart/harper.htm
Så har det gått tidigare i Harpers.

Spetshästen plus bästa hästarna på dubbla tillägg om man vill gå kort.

Mja, senaste 7 åren har 4 lopp vunnits av 1 tillägg och resterande 3 av startvolten. Magstarkt att då ta bort mellanvolten om man vill gå kort..

Stor skillnad på loppets disposition mellan volterna från år till år, 2011 bestod 60-volten av hela 8 hästar vilket är ovanligt.

Grymt hög klass i år, krävdes över 2000 startpoäng för start vilket måste vara rekord.

MVH
Hilding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-25, 10:32   #28

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1880
Standard

Twigs Tarzan känns mer och mer som en kul spik - under förutsättning att Ghetto Blaster gör bort sig i oväsendet... Eller ett lås 3 och 5!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-25, 11:12   #29

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1961
Standard

GT/Expressen har 4st "experter" som tippar V75 en "min favo" en "min skräll"
8 hästar sammanlagt, i HH har alla olika, första gången?

Själv lär det bli helgarderad, med poäng och A-hästar, kanske Fransosen?
Någon som vet vad han mött? Är ju valack så han får ju inte starta i dom
största loppen där.

(Såg just att han verkar bli favo, tråkigt, oväntat, blir att kolla ordentligt)

Senast redigerad av qwerta den 2012-05-25 klockan 11:15. Anledning: (xx)
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-25, 14:29   #30

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 832
Standard

kan QUICK RAZZ tage ledningen?
barner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td