|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-05-19, 15:09 | #76 |
Alvena Pele spets och slut nu, sanna mina ord
2012-05-19, 15:17 | #77 |
Får dra till med en KP kommentar. Hur orkar han galoppera igen. Kuk:(
|
|
2012-05-19, 15:18 | #78 |
Dra mig baklänges vilken insats av Caballion!
2012-05-19, 17:53 | #79 |
Fredde B slår till igen, vilken jävla klant han är alltså. Måste vara stor syskonkärlek mellan de där två.
Ang systemet, hade spik på Nato Dream.
2012-05-19, 18:30 | #80 |
Sista gången jag spelade med Wishing Stone, Fy fan vad kass den e-
Och så lite kaxigt såhär i efterhand, Hur kan ni lira True advantage? Dileva käll och Classic grand cru i Elitloppet, ha ha ha ha |
|
2012-05-19, 20:37 | #81 |
Det började bra men när "Gamen" vinner guld och särskilt från åttonde ja då kliver jag av och har ingen chans... Brioni ska heta "Gamen" framöver! Snikåker och profiterar på andras "död" och olycka. Jävla skithäst i min bok som kliver fram när andra misslyckas. Gör något själv någon gång hästjävel! Usch!
Divine Razz vann en skön seger från dödens och den här var så pass bra som jag trodde... Dagens höjdpunkt tillsammans med Wallberg och Odin Tabac, vilken skön vinst i pappas lopp... Spelarservice hade luskat om första barfota runt om men jag läste ingenstans förutsättningarna i loppet. Hade ingen koll själv men om jag vetat vikten av loppet i komb med barfota runt om för första gången så hade jag spikat. Klart det var påställt som fan! Aja... en läxa. Måste läsa på lite bättre nästa gång vad loppet "gäller". Frictions spurt ENORM! Vilken avslutning på dagen! Di Leva Käll och Classic Grand Cru till Elitloppet men ingen Friction....? Jag fattar ingenting. Åkte norrbaggen på en stroke på eftermiddagen eller vill han sänka Elitloppet och flytta fokus till Oslo Grand Prix? Märkligt.... |
|
2012-05-19, 21:19 | #82 |
Mycket snack och fyra rätt på de flesta håll ser jag...trav är svårt även för de som på fredagen har lösningen. Bara för vissa att kalla på stegen och klättra ner från hästen. Nya tag nästa vecka...
|
|
2012-05-19, 23:28 | #83 | |
Citat:
Odin Tabac i all ära, men andra barfotalöparen Voje Nido var ju moraliska vinnaren där. Var helt bomb på att Friction, eller någon annan häst för den delen, skulle hinna fram när de gick in i sista sväng. Häftigt att se! Håller helt med er om elitloppshästarna, hur tänkte han/de där egentligen? Ingen annan värdig som vill ställa upp eller har han bara fått panik med tanke på tidsnöden eller är lat och orkar inte jobba sista dygnet för att fylla upp vettiga startfält?
2012-05-20, 00:42 | #84 |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Di Leva Käll kommer ju mycket med pga att hon är ett sto och från en liten tränare - David mot Goliat-stuket! Sedan gick hon ju 1.10 blankt, med full fart och spänst över mål så att hon kan vara med förstår jag även om jag föredragit Friction 9 gånger av tio...
Man vill väl helt enkelt sprida på gracerna och SM har ju redan en häst i loppet... Och ja, jag vet att Ludde har två med. |
2012-05-20, 00:44 | #85 |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Angående Odin Tabac som det var stort skrik på, så fick jag den till 6 gånger degen på Bet365, liiite skillnad mot de 3.89 ATG landade på...
|
2012-05-20, 09:25 | #86 |
Håller inte med alls om snacket ang Friction, Då känns ju tom dileva given.
Sprungit snabbare, Är i gulddivisonen, 4miljoner på kontot |
|
2012-05-20, 14:54 | #87 |
KP...enligt ännu obekräftade källor gick Oppoppopp i mål klockan 02:32. Både häst och kusk var efter omständigheterna vid gott mod!
|
|
2012-05-20, 20:28 | #88 | |
Sharpest
|
Citat:
Ångrar inte den alls faktiskt. Jag jagar inte potatisar när jag spelar utan lägger mig på en högre nivå än så. Det var redan upplagt för en favoritparad IOM att ATG ville få till en jackpot inför elitloppshelgen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5) |
|
2012-05-20, 21:54 | #89 |
Kp.S rad var rätt alla dagar i veckan utom veckan innan en given planerad Jackpot till elitlopphelgen. Lön och grejer. Atg gnuggar händerna helvilt.
|
|
|