Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-16, 08:22   #1

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2426
Standard

Hjälp På Traven 4.0 (Beta 2)

Eftersom jag vet att skaparaen av programmet hänger här tänkte jag starta en tråd där man kan ta upp funderingar och buggar.

Laddade hem nya versionen idag och det går inte längre att flytta flikarna som man vill? Jag gillar tex att ha streckprocenten direkt efter startnumret.
Kommer detta att fixas eller är det bara en inställning?
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-16, 09:49   #2
HPT

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 3917
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av anderna Visa inlägg
Eftersom jag vet att skaparaen av programmet hänger här tänkte jag starta en tråd där man kan ta upp funderingar och buggar.

Laddade hem nya versionen idag och det går inte längre att flytta flikarna som man vill? Jag gillar tex att ha streckprocenten direkt efter startnumret.
Kommer detta att fixas eller är det bara en inställning?
Trevligt att du valt att prova nya betaversionen. Som du noterat finns det fortfarande en del små fel. Just det här felet berör bara de kolumner som har de nya, utökade högerklicksmenyerna, övriga fungerar som vanligt. Jag lägger dock upp nya versioner av programmet flera gånger i veckan, så jag räknar med att ha fixat det här i god tid innan helgens V75 åtminstone :-)

Jag tar fortfarande emot förslag på nya funktioner också. Vad saknar ni i dagens reduceringsprogram som skulle kunna ge mig en konkurrensfördel om jag lägger in det? ;-)
HPT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-16, 09:53   #3

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2499
Standard

Vi som har köpt programmet, vi får de nya uppdateringarna automatiskt förmodar jag varje gång vi startar programmet?
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-16, 10:14   #4
HPT

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 3917
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Vi som har köpt programmet, vi får de nya uppdateringarna automatiskt förmodar jag varje gång vi startar programmet?
Precis. Man måste göra en förstagångsinstallation av nya versionen, men efter det kommer man få en notifiering när man startar programmet varje gång det finns en ny version. Lättare för användarna och bättre för mig att veta att alla alltid har den senaste versionen.
HPT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td