Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-13, 15:14   #16

Robbans avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 355
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Märkligt men verkar som att omsättningen inte ens når upp till 35 miljoner och det måste vara en gigantisk besvikelse och hoppas att ATG tar lärdom av detta och trappar ner på urlakningen av vårt finaste spel. V75 är ett lördagsspel i min värld.
Det är väl inte så många som vill satsa pengar på hästar man aldrig hört eller sett förut.
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-13, 15:39   #17

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3851
Standard

Perfekt start för egen del! Ändrade om lite och lever såhär efter 3 lopp:

4) A: 4 B: 6,7,8,9
5) A: 4 B: 1,2,3,6,7,8,11,12
6) A: 4 B: 1,2,3,5,6
7) 1

Gyllende talet är uppenbart 4a och minst en av dessa måste vinna för att jag ska sätta det!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-13, 16:07   #18

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7916
Standard

inte direkt monstersvårt efter 4. Hade lönat sig att plugga hårt idag och skickat in ett litet ggr 100. Som oftast väldigt lätt att vara efterklok. Såg ingenting i omgången och omsättningen säger väl ungefär detsamma.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-13, 16:24   #19

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 465
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Robban Visa inlägg
Det är väl inte så många som vill satsa pengar på hästar man aldrig hört eller sett förut.
Eller hur! Om ATG kanske jobbat lite hårdare och lagt in dessa förhållandevis kända (iaf i hemländerna) hästarna och kuskarna i sin databas så man iallafall kunnat se senaste resultaten hade många fler kunnat läsa på och försöka jaga sjuan... Men nu fick man inte ens startpoängen tillgängliga, så man undrar ju hur reservranken egentligen kom till?
travid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-13, 17:33   #20

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 465
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Tror inget. Kroppen känner inget så inte blir det många rätt idag heller men så här blev d.
1,9
6,9
1,3,7,11,12
4
1,3,6,11,12
2,4,6
1
Sju rätt, grattis!
Själv blev det bara en femma och därmed mitt bidrag till nästa veckas jackpot, på 18 spänn
travid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-13, 18:28   #21
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Märkligt men verkar som att omsättningen inte ens når upp till 35 miljoner och det måste vara en gigantisk besvikelse och hoppas att ATG tar lärdom av detta och trappar ner på urlakningen av vårt finaste spel. V75 är ett lördagsspel i min värld.
Helt okej ändå med tanke på att det endast gick att spela på omgången under 8 timmar bara ungefär. Sedan vet jag att många butiker iaf i Stockholmsområdet haft väldigt dålig marknadsföring ang omgången. Många kände inte ens till att det var V75.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-13, 19:07   #22

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 552
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Helt okej ändå med tanke på att det endast gick att spela på omgången under 8 timmar bara ungefär. Sedan vet jag att många butiker iaf i Stockholmsområdet haft väldigt dålig marknadsföring ang omgången. Många kände inte ens till att det var V75.
Jo kan köpa det till viss del men visst var väl norrmännen med i detta oxå? Nåja säger som kungen, "nu vänder vi blad". Ha en bra kväll.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-13, 19:49   #23
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Jo kan köpa det till viss del men visst var väl norrmännen med i detta oxå? Nåja säger som kungen, "nu vänder vi blad". Ha en bra kväll.
Norrmännen hade sin vanliga V75 omgång igår lördag också. Även dom kunde endast spela till denna efter att den omgången var över.
Jepp, vänd blad
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td