Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-28, 15:43   #76

Robbans avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 355
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travexperten Visa inlägg
Du vet väl att favoriten vinner varannan gång i guld
Ok, då var det dags för skräll
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 18:50   #77

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7616
Standard

[. SNAPPHANEN.

Fiesta Way är mest streckvärda spiken på lördag. Får bara hoppas att tipstjänsterna inte hittar den. Fick en tuff resa i årsdebuten men höll riktigt bra och lär gå framåt med loppet. I förra loppet så stod han tillägg vilket inte passar henne utan det är en typisk spetshäst. Nu är hon återigen ute på rätt distans och med ett perfekt spår, här kommer Per ladda och sen är det slut. Snackas även om barfota vilket är klart intressant.

22% i skrivande stund, MUMS![/QUOTE]

MUMS!!!!! JÄTTEBRA IDE jag rygga din ide och SPIKA den, föll ändå fick bara 6 rätt. Men heder åt dig.

Senast redigerad av hanscrispi den 2012-04-28 klockan 18:51.
hanscrispi är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-29, 13:18   #78

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Det sista jag gjorde innan jag lämnade in det stora igår så läste jag på Umåkers hemsida. Deras typ korsdragaren spikade nr 1 i sista. Själv tog jag inte med den i alla fall fast jag hade med den på det lilla. På gränsen till dumstrut på.
Ville visst inte vinna den här veckan heller. Nästan en ribba minus istället.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td