Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-26, 22:43   #16

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Var ju inne tidigare på att Uffe skulle vara förstahäst i avd 2, men efter hur Halvlågt Båth ligger rankas den ner:

4 Harpos Hitsville - Var inte som bäst senast och han är åtgärdad efter den starten. Det tog lite tid att få honom helt fräsch och det är möjligt att han behöver ett lopp för att hitta formen igen. I normalt slag så duger han långt även i de här sammanhangen men den här gången är han lite svårbedömd. Vi ger honom ett snällt lopp och dyker han upp bland de tre så är jag fullt nöjd. Han gick utan framskor senast men nu blir det skor runt om, inga andra ändringar. (Svante Båth)
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-26, 22:53   #17

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Själv inne på 8 RESCUE m HASSE spår 8a bara oddshöjande+ kuskhöjande med Hassa
lite chans men va då!!!!!
(Sen tycker jag att det är en helg då våra kuskar har lämnat oss ensamma,BARA
4-5 storkuskar mot klövet det gör det lite intressant),(Eller är det bara Svanen som fattas)(En liten hyppotes)

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-04-26 klockan 23:08.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-26, 23:00   #18

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Var ju inne tidigare på att Uffe skulle vara förstahäst i avd 2, men efter hur Halvlågt Båth ligger rankas den ner:

4 Harpos Hitsville - Var inte som bäst senast och han är åtgärdad efter den starten. Det tog lite tid att få honom helt fräsch och det är möjligt att han behöver ett lopp för att hitta formen igen. I normalt slag så duger han långt även i de här sammanhangen men den här gången är han lite svårbedömd. Vi ger honom ett snällt lopp och dyker han upp bland de tre så är jag fullt nöjd. Han gick utan framskor senast men nu blir det skor runt om, inga andra ändringar. (Svante Båth)
Med tanke på att hans grundkommentar är att han tror på hyfsad chans och att hästen är given på lappen så ser jag detta som ett avslag mer eller mindre.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-26, 23:03   #19

Stekels avatar

Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Själv inne på 8 RESCUE m HASSE spår 8a bara oddshöjande+ kuskhöjande
lite chans men va då!!!!!
Sen tycker jag att det är en helg då våra kuskar har lämnat oss ensamma,BARA
4-5 storkuskar mot klövet det gör det lite intressant,bara en liten hyppotes
Han blir dock överstreckad nu med DD-vinsten i ryggen. Hade också hoppats på att han skulle bli lite bortglömd här.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-26, 23:14   #20

AbbeAces avatar

Standard

TYP så här
4-7
8
5-6
6
ALLA+ utg
ALLA
ALLA+utg Typ!!!!
Kan bli fler i 1a o 3e minskar då i något annat..

Kan bli intressant TYP 500 Kr

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-04-26 klockan 23:45.
Gammal 2012-04-26, 23:17   #21

AbbeAces avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Han blir dock överstreckad nu med DD-vinsten i ryggen. Hade också hoppats på att han skulle bli lite bortglömd här.
Hoppas spåret höjer.......
Gammal 2012-04-27, 00:20   #22

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7915
Standard

Caballion gillar jag men årsdebuten på Sundbyholm sa ingenting. Visst lufsade han runt lusgänget men mycket mer var det inte. Sanity kommer nog att laddas mot elitloppsinbjudan och då behövs ett par rejäla prestationer och som den såg ut i årsdebuten så borde man väl spika egentligen liksom Hallsta Lotus.
Hultmans hästar går ofta bra på Umåker. Infektion i stallet låter inte så bra. Tror annars mkt på Orre.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 07:59   #23

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Ni missar väl inte Umåkers grymma tipssida. Sticker ut och säger att den är bäst av alla Sveriges travbanor...

http://www.umakerspel.se
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 13:25   #24

Sharp$: 1961
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Ni missar väl inte Umåkers grymma tipssida. Sticker ut och säger att den är bäst av alla Sveriges travbanor...

http://www.umakerspel.se
Tack!
Bra med travbanor som satsar på spelarna!
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 14:32   #25

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

barfota runt om på halstra. Jahapp skiter jag nog i norsken då. Och spikar jätte lampan.
Tror dock mer att Clear sign kan vinna guld loppet och få en inbjudan till elitloppet!?
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 16:08   #26

NoobieClowns avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
barfota runt om på halstra. Jahapp skiter jag nog i norsken då. Och spikar jätte lampan.
Tror dock mer att Clear sign kan vinna guld loppet och få en inbjudan till elitloppet!?
Usch om Clear Sign kommer med i elitloppet så avbokar jag min resa
Kan man likabra stanna hemma och glo på skiten på tv. Det är en fin häst när den som nu har fin form men därifrån till elitloppet är det en lång väg i min bok iaf. Det ska vara världstjärnor i elitloppet inte guldmedelmåttor med bra form.

V75 1)
Bergh låter påställd med Kadett CD så den vågar jag inte plocka bort. Haraldinho har hysterisk form och måste med. Formula är en fin häst men är den inte bäst på 1640? Iaf när den möter bra motstånd och ska laddas för spets anser jag den vara lite sårbar på 2140 innan toppformen är där. Orechietti är såklart hästen i loppet men det här är inte uppgiften man preppat för om man säger så. Blir det lite kubbning i början av loppet så kommer den givetvis bli svår att stå emot men jag har en liten känsla av att den får gå fram i dödens om den ska ha med detta och göra. Kör Örjan på det visat imorgon tro?

A: 6 B: 7, 1, 5 C: 5 D: 3, 2, 9, 8

Kör nog med utgång på Kadett om inget ändras innan loppet.
NoobieClown är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 16:10   #27
DrD

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 819
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Clear Sign med "Långben" i jollen??? Visst han körde honom under hela norr-tiden, men då han hävdade sig i dessa Bo/U/Sk-lopp tycker jag det var helt andra prissummor, nu 300tkr i 1a men i norrloppen var det mkt typ 40tkr i 1a pris... inte har han i elitloppet att göra, men det är ju en annan sak... tror du att han har chans imorgon....? Det tål verkligen att tänka på.... plats som bäst skulle jag tro....
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 17:22   #28

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Jag spikar Clear sign och Halstra på jokern

kör utgångar med bl.a Formula one (avd1) och Behind the float (avd5)

sedan låser jag avd2 med 2-8-9
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 17:23   #29

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1177
Standard

Fritt Forum =)

AbbeAce "Men det är som förra veckan när du anklaga mig för att tippa för flera tusen rader men jag tippar bara för typ 2x2-300 kr och ett bolagsystem .Vi lämnar bara våra tidiga tankar och det är det som sätter igång veckans snack....NO HARD FEELING bara tidiga tankar......i slutet av veckan har nästan alla bytat spik till utg elller liknande med varandra. Men när olika viljor dyker upp så har vi varit jävligt nära här på forumet,,,,(finskaV75)
så låt oss ha våra tidiga tankar innan vi bestämmer oss.. Det är ju ett Forum"

Du kontrade iaf mitt system på 180:- med ett som var på 30000 rader o det är väl inte vidare schysst =)
När jag bad dig om ett mindre fick du till 2 st på 300:- lite mer schysst =)

Ska man jämföra resultat så kan ju inte tex den ena parten spela för 3 till 83 ggr mera cash. Det var bara det som var min poäng.

Jag gillar o läsa era ideer här på forumet o jag har ganska många egna med som ändras under veckans gång självklart. Men ibland så glömmer man bort de tidiga ideerna som ofta kan vara bra. Vill påpeka det lite bara.

Jag hade tex 6 rätt i Lördags sprack bara på 15 Noir De Cherie. Fick 2 st sexor o systemet kostade 54:-
Man behöver inte lassa in 2x300:- o sen 3 till 400:- till på ett bolagssystem.

Hur mkt spelar du bort varje vecka Abbe ? =) Koll på det ?
ASteffEA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 17:25   #30

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 458
Standard

Orechietti måste väl nästan vinna om han vill ha en inbjudan. Kan han inte städa av detta gäng så har han inte i elitloppet att göra. Örjan kör för vinst och inget annat.

Så tänker jag iafall och spikar
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td