|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-04-20, 20:48 | #46 | |
Citat:
Det är inte precis första gången Noir de Cherie startar från bakspår/tillägg och vinner lopp. Den har redan bevisat flera gånger att den kan vinna från tuffa utgångslägen och att leta skrällar som inte finns känns lite sådär. Nu säger jag inte att den inte kan förlora, men sådana här gäng har den lagt på rygg tidigare också. Måste bara tillägga att det är sjukt vad packet letar efter skrällar i precis alla lopp direkt när det handlar om V75. Hade det handlat om V5/V65 så hade man spikat Noir De Cherie, Jackal Face mfl rakt ut, men eftersom det är V75 och "spelvärde" så får dessa inte vinna. Senast redigerad av Jarmop den 2012-04-20 klockan 21:04. |
||
2012-04-20, 21:13 | #47 |
Visst är det så. Finns inget spelvärde i omgången egentligen men vem spelar för att vinna kaffe om det inte bara är för att reparera en förlust. Flerbong eller chansa.
|
|
2012-04-20, 21:34 | #48 | |
Citat:
Ett skämt att Wishing Stone är tredjehandare från spår 10 för övrigt. Mer spelad än Yarrah
2012-04-20, 21:41 | #49 |
Håller med dig om Wishing Stone där Stekel. Jag vet inte hur många gånger jag sågat den hästen och haft rätt varje gång hittils. Känns som ett skämt att den ska vara med i Olympiatravet.
Är väl lika vi låter Hallsta Lotus starta i samma fält också Min poäng var bara att folk är mer benägna att leta skrällar som inte finns på V75 än övriga streckspel och därav sågar man varenda favorit känns det som |
|
2012-04-20, 23:26 | #50 |
2,15 på jackal face, Kom igen nu stekel, För att vara så travintresserad så ska du ju veta att den ger mer än så när det e dags för start.
|
|
2012-04-20, 23:36 | #51 | |
Citat:
|
||
2012-04-21, 03:31 | #52 | |
Citat:
Även Mathilde har gått upp i odds. Strecken desto mindre lockande dock. Fel favorit i mitt tycke i brons också, Armando har spåret och formen. Om Friction var lika häftig i varje start skulle han varit i silver för längesen. BBS Mandarino 2% ?? Nog för att det är final och dåliga förutsättningar, men med klaff och en bra dag så ska han väl vara med och kriga där framme. Har gjort ett jokersystem på runt 6000 rader nu iaf och ser faktiskt inte hur jag ska kunna missa sjuan. Sällan det känns så bra men det kan lika gärna sluta med tre rätt. Bra sport och kul ska det bli att se iaf!
2012-04-21, 07:19 | #53 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Väldigt lite snack om commander crowe tycker jag, sitter inte han i spets in i första sväng när brioni släpper ??? Enligt mej sedan bra chans att han håller undan.
|
2012-04-21, 07:31 | #54 |
|
|
2012-04-21, 10:26 | #55 |
Sharpest
|
REK funktionen ska användas om man har ett bra spelförslag med en ordentlig motivering. Läs riktlinjerna för REK https://www.sharps.se/forums/cmps_index.php?pageid=rules
2 inlägg raderade /MOD |
2012-04-21, 10:36 | #56 |
2,75 nu på jackal nu.. tycker även jag det är för högt nu även om jag lite köpt "allas" drag montgomery hill som en intressant utmanare
|
|
2012-04-21, 11:20 | #57 |
alla vrålar ut Montgomery som stenklar idag. Nja säger jag. Självklart streck liksom många andra om man garderar Jakal men farligare än någon annan vet jag inte om jag tycker att den är. Lämnat in flera olika system i dag vilket helt klart tyder på att formen fortfarande är usel. Kan inte ta ställning. Då bör man överhuvudtaget inte lämna in men det är roligare att titta om man har spelat. Bla lämnat in detta
1,4 1,4 6,7 2,7 9,15 2 5 Det roliga var att jag glömde kryssa i flerbong. Ett mäktigt 32 raders. Säger det mesta om formen |
|
2012-04-21, 11:44 | #58 |
Mitt inlämnade system:
4 Merger Blue Chip 1.2.4.5.7 2.6.7.9.10 2.5.6.7.10 1.6.8.10.11.15 2.4.5.6.9 5 Jackal Face Kommentarer: Spikar alltid Jackal Face, är rejält svag för den hästen... Ledningen når den till 85% säkerhet, skulle den inte nå dit så sitter den i ryggledaren eller så har den spets efter ett tag då den förmodligen blir släppt dit... Väl där är det stor seger chans om det inte blir allt för uppskruvat tempo, men den riskten finns ju... Då alla borde vilja vinna i en final, kan ju inte bli lunk lopp kan man tycka... Merger Blue Chip har slått de tidigare och kan mycket väl göra så idag, men KLM Prelong eller varför inte en Flemming som trycker upp tempot kan förstöra dagen för MBC, men jag väljer att "chans spika"... Dock långt ifrån rejäl spik.... I övrigt har jag chansat bort väldigt många betrodda hästar... Lite pga information jag har läst och så vidare... Brukar oftast göra så, inte alltid de går hem, men den gången de går hem snackar vi bra pengar!! I andra avdelningen har jag valt att ta med 5 MR Pellegrino som är löjligt lågt streckad! Desamma gäller Across The Brigde.... Ledningen tar jag för givet att ATB tar ... Sedan borde han inte släppa, då hästen är grymt ruggig i spets ... 5-1-0 på sex starter, form?? Bäst över kort, men kan nog greja detta ändå! Hästar jag tagit bort är framför allt i fjärde avdelningen och femte, även friction i sjätte chansade jag bort, så väldigt mycket betrodda hästar i avd: 4,5 och 6 som jag chansat bort!! LYCKA TILL MVH KHIARSHOOR |
|
2012-04-21, 12:43 | #59 |
Sharpest
|
Mina rader då, idag blir det miljonutdelning!
Spoiler:
|
2012-04-21, 13:02 | #60 |
Alltså jag blir inte klok på stall Melander. Först säger man att Friction ska gå med öppet huvudlag och skor, men nu har men helt plötsligt ändrat till helstängt och barfota igen.
Hur som helst, distansen är ett minus och jag tror att Armando och Global Manhattan är lite vassare idag. Det enda som oroar mig är Global Manhattan från bakspår då denne vägrar vinna lopp därifrån. |
|
|