Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-20, 20:48   #46

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4152
Standard

Citat:
Tycker definitivt att Noir De cherie i avd. 5 är överstreckad. Stark och entaktad dam som måste gå runt hela fältet, och på upploppet attackerar det förmodligen ngn speedigare sort som gått spårsnålt.Tränaren ligger lågt och Kaj Widell vinner mkt sällan på V-75

Det är inte precis första gången Noir de Cherie startar från bakspår/tillägg och vinner lopp. Den har redan bevisat flera gånger att den kan vinna från tuffa utgångslägen och att leta skrällar som inte finns känns lite sådär.

Nu säger jag inte att den inte kan förlora, men sådana här gäng har den lagt på rygg tidigare också.

Måste bara tillägga att det är sjukt vad packet letar efter skrällar i precis alla lopp direkt när det handlar om V75. Hade det handlat om V5/V65 så hade man spikat Noir De Cherie, Jackal Face mfl rakt ut, men eftersom det är V75 och "spelvärde" så får dessa inte vinna.

Senast redigerad av Jarmop den 2012-04-20 klockan 21:04.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 21:13   #47

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7925
Standard

Visst är det så. Finns inget spelvärde i omgången egentligen men vem spelar för att vinna kaffe om det inte bara är för att reparera en förlust. Flerbong eller chansa.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 21:34   #48

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Det är inte precis första gången Noir de Cherie startar från bakspår/tillägg och vinner lopp. Den har redan bevisat flera gånger att den kan vinna från tuffa utgångslägen och att leta skrällar som inte finns känns lite sådär.

Nu säger jag inte att den inte kan förlora, men sådana här gäng har den lagt på rygg tidigare också.

Måste bara tillägga att det är sjukt vad packet letar efter skrällar i precis alla lopp direkt när det handlar om V75. Hade det handlat om V5/V65 så hade man spikat Noir De Cherie, Jackal Face mfl rakt ut, men eftersom det är V75 och "spelvärde" så får dessa inte vinna.
NDC tvivlar jag på hade blivit större på V6. Tillägg i stolopp med fullt fält och ger inga jättelampor. Jackal blir nog dagens största i sista till slut ska du se.

Ett skämt att Wishing Stone är tredjehandare från spår 10 för övrigt. Mer spelad än Yarrah

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 21:41   #49

Standard

Håller med dig om Wishing Stone där Stekel. Jag vet inte hur många gånger jag sågat den hästen och haft rätt varje gång hittils. Känns som ett skämt att den ska vara med i Olympiatravet.

Är väl lika vi låter Hallsta Lotus starta i samma fält också

Min poäng var bara att folk är mer benägna att leta skrällar som inte finns på V75 än övriga streckspel och därav sågar man varenda favorit känns det som
Gammal 2012-04-20, 23:26   #50

Robbans avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 355
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
6,50 på Mathilde Tröjborg hittar du inte igen. Klen i årsdebuten och är med i striden nu även om det är tunga faktorer emot med två*bra Åke-hästar.

2,15 på Jackal Face tycker jag också är bra, jag taxerar vinstchansen till minst 50% här.
2,15 på jackal face, Kom igen nu stekel, För att vara så travintresserad så ska du ju veta att den ger mer än så när det e dags för start.
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-20, 23:36   #51

Gasellens avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1874
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg

Noir De Cherie är en bra häst, ingen tvekan om det, men alla varningsklockor ringer. Förutom minusfaktorerna kusk/tillägg/ospeedig kan man lägga till "extra svårt att vinna från tillägg på V-75 jämfört med vardagslopp" och att det är ett stolopp. Skrälla kan det som bekant göra i vilket lopp som helst, det är det som är en del av spänningen...
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 03:31   #52

Stekels avatar

Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Robban Visa inlägg
2,15 på jackal face, Kom igen nu stekel, För att vara så travintresserad så ska du ju veta att den ger mer än så när det e dags för start.
Ja uppenbarligen har jag ju missat hur vilsna kollektivet kan vara den här gången. Värderingen står jag fast vid. Hästen har ju för tusan vunnit 4/5 silverlopp, varav en final. Enda torsken från spår 11 på 1600 och då var han med dem i mål. Vad fan begär folk för att tippa en vinnare? Quick Razz är större favorit och jag förstår nada, men det är väl bara att tacka alla speltjänster och experter som haussar andra hästar när det finns stenklara att gå på.

Även Mathilde har gått upp i odds. Strecken desto mindre lockande dock.

Fel favorit i mitt tycke i brons också, Armando har spåret och formen. Om Friction var lika häftig i varje start skulle han varit i silver för längesen.

BBS Mandarino 2% ?? Nog för att det är final och dåliga förutsättningar, men med klaff och en bra dag så ska han väl vara med och kriga där framme.

Har gjort ett jokersystem på runt 6000 rader nu iaf och ser faktiskt inte hur jag ska kunna missa sjuan. Sällan det känns så bra men det kan lika gärna sluta med tre rätt.

Bra sport och kul ska det bli att se iaf!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 07:19   #53
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Väldigt lite snack om commander crowe tycker jag, sitter inte han i spets in i första sväng när brioni släpper ??? Enligt mej sedan bra chans att han håller undan.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 07:31   #54

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5781
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Väldigt lite snack om commander crowe tycker jag, sitter inte han i spets in i första sväng när brioni släpper ??? Enligt mej sedan bra chans att han håller undan.
Jäkla skit lopp.
Jag helmålar.
Det har ju skrällt förr där.Cooper Beech!
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 10:26   #55
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

REK funktionen ska användas om man har ett bra spelförslag med en ordentlig motivering. Läs riktlinjerna för REK https://www.sharps.se/forums/cmps_index.php?pageid=rules

2 inlägg raderade /MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 10:36   #56

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3852
Standard

2,75 nu på jackal nu.. tycker även jag det är för högt nu även om jag lite köpt "allas" drag montgomery hill som en intressant utmanare
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 11:20   #57

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7925
Standard

alla vrålar ut Montgomery som stenklar idag. Nja säger jag. Självklart streck liksom många andra om man garderar Jakal men farligare än någon annan vet jag inte om jag tycker att den är. Lämnat in flera olika system i dag vilket helt klart tyder på att formen fortfarande är usel. Kan inte ta ställning. Då bör man överhuvudtaget inte lämna in men det är roligare att titta om man har spelat. Bla lämnat in detta
1,4
1,4
6,7
2,7
9,15
2
5
Det roliga var att jag glömde kryssa i flerbong. Ett mäktigt 32 raders. Säger det mesta om formen
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 11:44   #58

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Mitt inlämnade system:

4 Merger Blue Chip
1.2.4.5.7
2.6.7.9.10
2.5.6.7.10
1.6.8.10.11.15
2.4.5.6.9
5 Jackal Face

Kommentarer: Spikar alltid Jackal Face, är rejält svag för den hästen... Ledningen når den till 85% säkerhet, skulle den inte nå dit så sitter den i ryggledaren eller så har den spets efter ett tag då den förmodligen blir släppt dit... Väl där är det stor seger chans om det inte blir allt för uppskruvat tempo, men den riskten finns ju... Då alla borde vilja vinna i en final, kan ju inte bli lunk lopp kan man tycka...

Merger Blue Chip har slått de tidigare och kan mycket väl göra så idag, men KLM Prelong eller varför inte en Flemming som trycker upp tempot kan förstöra dagen för MBC, men jag väljer att "chans spika"... Dock långt ifrån rejäl spik....

I övrigt har jag chansat bort väldigt många betrodda hästar... Lite pga information jag har läst och så vidare... Brukar oftast göra så, inte alltid de går hem, men den gången de går hem snackar vi bra pengar!!

I andra avdelningen har jag valt att ta med 5 MR Pellegrino som är löjligt lågt streckad! Desamma gäller Across The Brigde.... Ledningen tar jag för givet att ATB tar ... Sedan borde han inte släppa, då hästen är grymt ruggig i spets ... 5-1-0 på sex starter, form?? Bäst över kort, men kan nog greja detta ändå!

Hästar jag tagit bort är framför allt i fjärde avdelningen och femte, även friction i sjätte chansade jag bort, så väldigt mycket betrodda hästar i avd: 4,5 och 6 som jag chansat bort!!

LYCKA TILL

MVH

KHIARSHOOR
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 12:43   #59
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Mina rader då, idag blir det miljonutdelning!

Spoiler:
1,4 res 6,9
alla res 4
2,6,7,8,9 res 3
7 res 2,5
15 res 3
5 res 9
alla res 2

1,4 res 6,9
4 res 1
2,6,7,8,9 res 3
7 res 2,5
alla res 15
5 res 9
alla res 2

1,4 res 6,9
alla res 4
2,3,6,7,8,9 res 10
7 res 2,5
alla res 15
5 res 9
2 res 5
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-21, 13:02   #60

Standard

Alltså jag blir inte klok på stall Melander. Först säger man att Friction ska gå med öppet huvudlag och skor, men nu har men helt plötsligt ändrat till helstängt och barfota igen.

Hur som helst, distansen är ett minus och jag tror att Armando och Global Manhattan är lite vassare idag.

Det enda som oroar mig är Global Manhattan från bakspår då denne vägrar vinna lopp därifrån.
Svara

td