Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-12, 10:28   #1

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3853
Standard

V4 Jägerso 4/12

Omgången ser lite halvklurig ut tycker jag! Tidiga tankar:

avd1) Här hade jag tänkt gå rätt ut på Remanie Vici även innan strykningen av Conrads favorit. Bör få spets och sedan brukar det vara slut på jägers, bör vara perfekta förutsättningar idag(7 grader och sol just nu), så lär vara svårt att ta längder bakifrån på en snabb bana. Ingen koll alls på andra handaren 5 Pelle Lund, men den måste vara riktigt snabb för att ta en längd och raden/tiderna imponerar ju inte jätte mycket från danmark.

2) Ser ut som ett öppet stolopp. Favoriten Whizz Bang gick bra senast bakom bättre motstånd men är inte snabb ut och tappar från start. Kort distans känns alltså inte som något plus. Läste på travtjänsten att de tippar 4 Merry New som de tror kan komma till spets. Detta kan mycket väl vara lösningen på ett annars klurigt stolopp.

3) Stor favorit i 7 Jill Brodda som sköt till bra efter lucka senast, gick på en 14.5 tid på 1640 meter då. Längre distans och jag är inte direkt övertygad om att hon vinner detta. Känns jätteöppet bakom och har ingen riktigt idé, kanske bara att plocka alla?

4) Inte såld på favoriten här heller. Enormt stor är den och ostreckat bakom. Den är dock snabb ut men jag hoppas på att någon försöker svara invändigt, tex 4 Ny Revenue. Även lång distans som jag inte tror är någon fördel för favoriten som stanna till lite senast på 1640 efter en fin svepning. Får klura lite mer på detta lopp, blir väldigt dyrt att strecka alla 15 så behöver hitta lite chanslös men dålig koll bakom i nuläget.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-12, 11:33   #2

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1340
Standard

Lopp1 Tror jag streckar på 2 st i första blir 2 och 11 som är nerstruken till spår 10 vilket gör att den startar bakom 2:an och kan komma iväg bra och tror den kan speeda ner dessa inne på att chansspika 11.

Lopp2:öppet lopp tycker jag streckar alla

Lopp3:Tror 1:an kan hålla spets här och leder detta runt om och chanspikar den låter positivt från stallet

Lopp4:tar med dom 5 mest streckade som jag tror gör upp om detta

så här får det bli

1:2,11
2:alla
3:1
4:1,3,5,7,10
haxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-12, 11:59   #3

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3853
Standard

Mitt lutar mot: