Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-06, 17:10   #16
 
JANNE48s avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 448
Sharp$: 2064
Standard

14 Rino Dox (Ulf Ohlsson) hoppas jag ­håller formen. Det känn så. Han är pigg och laddad. Kan inte hitta något att anmärka på. Loppet är omöjligt. Det går inte att ta in 40 meter på snabbare banor nu på våren. Står för svårt till, säger Carl-Anders Hansson.
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 17:19   #17
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 780
Sharp$: 1990
Standard

V75an ser väl ganska tråkig ut, men dubbeln ser fin ut.

Friction var enorm för tre starter sedan barfota. Skor två senaste och ursäktad. Nu barfota åter och är han lika bra igen borde han krossa detta gäng med ett ok löpningsförlopp.

Famous Fayline barfota runt om nu och bör ha bra chans att håla ut Francais du Gull. Från spets skall hästen bara vinna om den är frisk.

Given dubbel 5-7 för mig alltså. Bara hoppas att oddset inte spelas ner för mycket imorgon...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 18:01   #18
 
madsens avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: örnsköldsvik
Inlägg: 240
Sharp$: 7433
Standard

Friction får nog ta över ledningen från stall kamraten måste va en bra spelbar spik
madsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 19:05   #19
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Ja man var nära förra veckan, men sätter 28 oddsare på 4 streck sen missar jag med 6 hästar i sista,Men det är ju därför man lira V75 den adrenalin kick man får när det blir målfoto...Man har samlat sig och gett sig på denna veckas uppgift,som ser skojig ut.
Vi får se om det kan bli bra utdelning,men man får ju försöka spela för det iaf.
I nuläget ser det ut så här....

1) 1-2-3-7-8-10-12
2) 1-2-3-7-9-12-13
3) 9 YARRAH BOKO
4) 4-12
5) 7-14
6) 1-2-4-5-7-9-10-11
7) 1-5-6-10-11

Spelar nog utg (men inte klart sen info avgör) på
1 JOLENE AF SOLNÄS och
10 EKETS PATRIK
Kan det ge pengar???
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 20:51   #20
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Hmm brukar inte alls skriva på detta forum så ofta. Men läser nästan varje vecka dag in och dag ut på detta forumet och det är mycket bra man hittar här!!

Tappade nyligen lusten för travet, men fann den snabbt igen när man var ruggit nära vinsten på V65an igår!! Hade med Allercrantz (stavning) ekipage, men fick ge min när jag spikade Lapella Star... Väldigt tråkigt! Men nu till V75an!!

Tycker det ser tråkigt ut faktiskt, spelat ett system redan:

ALLA
1 - JADE OF SOLNÄS
9 - YARRAH BOKO
1.2.3.4.9.10.11.12
5.7.9.12.14.15
1.2.5.7.10
5 - FAMOUS FAYLINE

Mina Ideér denna veckan skreks ju desvärre ut i sändningen... Men det betyder väl bara att man förlorar för att jag anser att experterna oftast är värdelösa! De skriker ut massa hästar som sällan vinner!

Tycker mig ha hittat starka spikar, men då jag oftast letar skrällar likt många andra så blir det ju förmodligen ingen utdelning med denna rad!! Skulle vilja ha ALLA hästar i sista avdelningen också! För det är en av de svårare loppen imorgon ... Är lite små nöjd över Famous som spik faktiskt, tror på stor vinstchans och 38% är rena fundet!

Kommer att skriva tankar om detta system lite senare, men befinner mig i Norge just nu och klev nyss in i hemmet ... Så lade bara upp mitt system med lite små tankar...

Detta inlägg kommer säkert att raderas haha vet inte hur det funkar på SHARPS ...

Men mer tankar kommer...

Juste får inte glömma! Tror Ekets Patrik har stor chans imorgon... Trots bakspår och kort distans ... Tror på ett högt tempo då Aloe Vera spetsar och förmodligen inte släpper enligt Fredrik Pedersen! Då blir de bra fart på tillställningen och denna hästen har bästa spurten till slut och står väldigt bra inne i loppet oxå! Vinsten senast var ju ruggig!!
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 21:26   #21
 
JANNE48s avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 448
Sharp$: 2064
Standard

Då har vi analys av Travtjänstens spikar igen,nr 1 JOLENE AF SOLNÄS V75-2 och nr 9 YARRAH BOKO V75-3 som känt så brukar dom bara få in en spik.nu tror jag att JOLENE AF SOLNÄS är en bättre spik då med bättre spår,snabb ut,Åke har form,jag tror YARRAH BOKO blir tvåa i morgon då man får gå i dödens och det räcker ju att komma tvåa för att kvala in.man kommer knappast att köra ihjäl hästen.att ta ner nr2 NORAS BEAN kan bli en hårdare nöt att knäcka från spår 9 än många tror.
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 23:51   #22
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Jaha... Alltså grejen är ju att Guld är jävligt ojämn och enkel imorgon! Men skall man verkligen dubbla? Det blir ju så mycket "dyrare" att dubbla. Jag har redan spelat, och har spikat Yarrah Boko, håller även med att 80% är överdrivet i nuläget. Men alla som spelar vet ju att det kommer sjunka drastiskt imorgon innan spelstopp... Det kommer ju inte stanna på 80!

Sedan är ju hästen att slå Bean ... Hur blir det egentligen ... Dödens? Bean tar spets, Boko kommer igenom mycket fint på Beans bekostnad, men sedan när Bean sitter i ledningen blir Boko över ...

Detta är väl badkars analysen enligt alla??

Förövrigt har jag nu sett SS, TT och alla andra betaltjänster och tycker att det är tråkigt att alla spikar det som jag spikar :(

SS spikar Famous Fayline ... Trots att den är "favorit" var detta mitt roliga drar i detta jämna lopp!! 38% är rena fyndet på FF! Men t.ex 49% är inte alls lika roligt, eller högre
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 23:54   #23
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

och när sedan Raffe spikar Famous Fayline inser man ju att man inte vinner imorgon!! Har jätte dåliga vibbar för första gången på länge inför mitt system som jag posta... Var ju så taggad på revansch efter 65an! Kan fortfarande inte fatta att den enkla raden gav ca 110.000kr (femmor inräknat)...

Att man inte spikade Goops i fjärde för att sedan ta de fyra strecken man hade där i näst sista... Preben var ju de givna andra strecket! Så jävla störande att Lapella Star var värdelös i loppet!!! Damn u ÅKE!!!

Några tankar över dessa spikarna: JADE OF SOLNÄS, YARRAH BOKO och FAMOUS FAYLINE??

Tråkiga spikar som alla har = Dålig utdelning att vänta på 7 rätt?
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-07, 07:36   #24
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 9
Sharp$: 1178
Standard

Jag tror jag går på Stefan Melanders spikar Jolene af Solnäs, Yarrah Boko å New Royalty.
dangersudden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-07, 07:42   #25
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 9
Sharp$: 1178
Standard

Tror Yarrah har Bra form och att tränaren tror på bra chans då han kommer hit. Han behöver ju inte kvala in för han skulle ju få ett wildcard.
dangersudden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-07, 07:59   #26
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Kollektivet ute och åker enhjuling idag, True Adv omgångens näs största och Global Money helt omotiverad favorit i årsdebuten i silverförsök.

Rino Dox uppgift motiverar väl inte heller något favoritskap kan jag tycka. Krusen har börjat rada 27-tider, då kan han ju glömma att ta 40 i mer än kanske 2/10 lopp som bäst. Inte bara en häst med 27-tider i sig på start dessutom...

Lukas Hall kan mycket väl vara den som är mest överstreckad i omgången utan att vara favorit. Känns för kort i rocken för att duga till V7-vinst.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-07, 08:00   #27
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Sitter och grunnar på hur systemet ska se ut.

Spikarna blir nog:
Jolene Af Solnäs
Yarrah Boko

Sen spelar jag nog utgång med Lennartsson i 4e och sista samt Flex i nordisloppet.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-07, 08:18   #28
 
Robbans avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 269
Sharp$: 355
Standard

Jolene Af Solnäs..Varför spikas den överallt?
Senast vann den ett jävla skräplopp, var ju pliktskyldig att vinna.
Starten innan var på v75, typ samma lopp som idag, Då stod den i 10ggr pengarna?
Jo Svanstedt kör, tar ledningen, Men e det verkligen en spik? Ska den ens vara favorit?
jag fattar ingenting, Folk borde slicka sig runt munnen och leta motbud.
men men braås palema vann ju förra veckan
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-07, 08:47   #29
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Börjar vela...Nu inne på att spika 7 KRUSEN i nordis.....Borde ha god chans
tycker det blir dyrt med två 2 hästarslås
Det blir nog till att lotta mellan 7an och 14

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-04-07 klockan 09:42.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-07, 08:53   #30
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Robban Visa inlägg
Jolene Af Solnäs..Varför spikas den överallt?
Senast vann den ett jävla skräplopp, var ju pliktskyldig att vinna.
Starten innan var på v75, typ samma lopp som idag, Då stod den i 10ggr pengarna?
Jo Svanstedt kör, tar ledningen, Men e det verkligen en spik? Ska den ens vara favorit?
jag fattar ingenting, Folk borde slicka sig runt munnen och leta motbud.
men men braås palema vann ju förra veckan
Då borde du njuta om du inte tror på honom. Själv tycker jag det är stor skillnad från näst senast. Spår 5/1 Åke/Oskar Samt form i antågande. Sen när Åke dessutom tror på chans, sånt man ska lyssna på. Det kan vara helt rätt att få emot, men då får vi andra stå med dumstruten på...
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td