Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-23, 06:54   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

V4 Örebro 24/3


Morgonkaffe och en första koll på dagesn V4:a.

Avd1: Stor favorit blir Jorma bakom 5 Secret De Peschard som nog kommer ha bra vinstchans. Eftersom renset kommer blir stort om den faller så kan det vara läge att leta motbud... 1 Orbit vann direkt i årsdebuten, kan nog få ett fint lopp från innerspår. 3 Ingo Rols gjorde fler bra lopp under fjolåret, varit ute i tuffa sällskap på slutet. Finns flera roliga skrälalr som är lågt streckade... Bland annat 7 Trisse & 8 Linethemup känns som roliga skrällar.

Avd2: Förstastrecket här, måste definivt vara på 11 Viggen S.S som har ett bra läge från springspåret här om nu bara P-O kör för seger idag. Ruskigt låg klass på detta lopp, här får man nog strecka på rejält om det inte dyker upp några guldkorn.

Avd3: Lågklassigt även i 3:e över kort distans. Har nog relativt klart för mig här, 4 streck känns som att det räcker, sen får man se vsad värmningar och dylikt ger. 5 His Pano gör Comeback efter 2 månaders vila. Kanske är bästa hästen, får se vad dom säger om den är i form. 9 Navajo Lavec gjorde debut på svensk mark senast, blev skrik då, då den startade från bricka 12 i ett sprinterlopp som vanns av Notorius Bi. Spelades hårt till 79 för 10. Felade då och kanske är bättre denna gång? Övriga 2 är 1 My Account och 8 Jameson Lee

Avd4: Fungerar 10 Moon Night och tar han sig ut från innerspåret borde han vara överlägsen i detta gäng och kan mycket väl bli min spik. Värst emot tycker jag 6 Mr Mann & 7 Donald Duck Tooma är.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 09:08   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Ska kolla noggrannare strax men idag är det nog en V3:a vi har att göra med. Kan omöjligen se 5 Secret de Peschard förlora i första avd tyvärr. Speciellt eftersom man ska satsa på rygg ledaren med 1 Orbit (Magnus meddelar att hästen kan vika ner sig vid press från spets). 5 öppnar snabbt och sitter i spets och sen är det enbart 1 Orbit som kan utmana vid lucka. Men kommer luckan och kan den ens utmana? Jag är tveksam till båda delarna och trots att jag är allergisk till att spika storfavoriter finns det ju inget som talar emot. 5 är stark och rejäl och verkar bli snabbare dessutom för varje start. Jorma uttryckte tidigt sin kärlek till denna häst och det är stora ord.
Två hästar för den som vill vara helt säker. Men jag är helt säker på att min spik har toppchans. Som vanligt med djur kan ju inga garantier lämnas men på förhand är den nog så säker som en häst kan bli i mitt tycke.

Återkommer om resten...
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 09:27   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Är krasslig så jag kommer inte skriva ner mer tankar. Slänger ut mitt system innan start sen efter att ha plöjt intervjuer och barfotainfo.
Men kommer gardera i avd 2 där strecken verkar sitta korrekt.
I avd 3 ska jag kolla upp 7 lite extra. Startblixt som är en bra häst i grunden men som inte får till det i loppen. Återkommer efter vila nu. Intressant som bortglömd om bra info. Annars är väl 9 förstahäst. Bra rapporter för den inför senast och funkar den idag lär det väl bli uppvisning!
I sista är jag sugen på 4-12-15 som roliga drag. Mycket intressanta streckmässigt. 8 kan också vara värd att kolla upp.
Kommer spika i första och gardera på så mycket jag har råd med i övriga avd.
Lycka till alla.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alofet (+2)
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 09:38   #4
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 35
Sharp$: 324
Standard

gött copiad =)
alofet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 09:40   #5
 
GULD10ANs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 79
Sharp$: 142


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är det inte den 23:e mars 2012 idag eller har jag missat något..? MVH MICKE!


Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Morgonkaffe och en första koll på dagesn V4:a.

Avd1: Stor favorit blir Jorma bakom 5 Secret De Peschard som nog kommer ha bra vinstchans. Eftersom renset kommer blir stort om den faller så kan det vara läge att leta motbud... 1 Orbit vann direkt i årsdebuten, kan nog få ett fint lopp från innerspår. 3 Ingo Rols gjorde fler bra lopp under fjolåret, varit ute i tuffa sällskap på slutet. Finns flera roliga skrälalr som är lågt streckade... Bland annat 7 Trisse & 8 Linethemup känns som roliga skrällar.

Avd2: Förstastrecket här, måste definivt vara på 11 Viggen S.S som har ett bra läge från springspåret här om nu bara P-O kör för seger idag. Ruskigt låg klass på detta lopp, här får man nog strecka på rejält om det inte dyker upp några guldkorn.

Avd3: Lågklassigt även i 3:e över kort distans. Har nog relativt klart för mig här, 4 streck känns som att det räcker, sen får man se vsad värmningar och dylikt ger. 5 His Pano gör Comeback efter 2 månaders vila. Kanske är bästa hästen, får se vad dom säger om den är i form. 9 Navajo Lavec gjorde debut på svensk mark senast, blev skrik då, då den startade från bricka 12 i ett sprinterlopp som vanns av Notorius Bi. Spelades hårt till 79 för 10. Felade då och kanske är bättre denna gång? Övriga 2 är 1 My Account och 8 Jameson Lee

Avd4: Fungerar 10 Moon Night och tar han sig ut från innerspåret borde han vara överlägsen i detta gäng och kan mycket väl bli min spik. Värst emot tycker jag 6 Mr Mann & 7 Donald Duck Tooma är.
Är det inte den 23:e mars 2012 idag eller har jag missat något..?

MVH MICKE!

Sommartid förstås på natten mellan lördag och söndag...

Ni vet väl åt vilket håll klockan ska vridas..?

PS!
Bra hästar i första genomgången!

Senast redigerad av GULD10AN den 2012-03-23 klockan 09:42.
GULD10AN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 09:42   #6
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Aldrig kul att spika till 91% i lopp där hästarna inte ens tjänat 200 000 än.
Men han måste väl bara vara bäst här. Allt talar för ledning och han borde väl vinna om han inte är sjuk?
Tycker mycket om Linethemup som just nu är streckad till 2% men det känns som om det va förra starten som han skulle ha vunnit. Tuffare emot nu och känslan säger att det blir allt för svårt.
Tror på rätt dålig utdelning idag faktiskt. Kommer nog lämna in något mindre system.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 09:45   #7
 
GULD10ANs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 79
Sharp$: 142


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nej 1:an ORBIT måste finnas med!


Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Aldrig kul att spika till 91% i lopp där hästarna inte ens tjänat 200 000 än.
Men han måste väl bara vara bäst här. Allt talar för ledning och han borde väl vinna om han inte är sjuk?
Tycker mycket om Linethemup som just nu är streckad till 2% men det känns som om det va förra starten som han skulle ha vunnit. Tuffare emot nu och känslan säger att det blir allt för svårt.
Tror på rätt dålig utdelning idag faktiskt. Kommer nog lämna in något mindre system.
ORBIT måste med!

MVH MICKE!
GULD10AN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 10:06   #8
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Tycker orbit i princip va skyldig att vinna förra loppet. Eftersom den också kommer köras defensivt och hoppas på att det löser sig bra tycker jag inte den är jättehet.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 10:07   #9
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 35
Sharp$: 324
Standard

Viljan att fälla nr 5 i första e ju stor ryggar nog dig där guld10an =)
alofet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 10:54   #10
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 156
Sharp$: 172


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

http://www.orebrotravet.se/varmningsrapport.php

värmningar, kan vara kul att gardera första loppet och fälla favoriten!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+1)

Senast redigerad av betsharp den 2012-03-23 klockan 11:00.
betsharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 10:59   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Känns som varning för låg utdelning idag. Kör detta lilla roliga bara:

1: 5
2: 8-10-11
3: 9
4: ALLA
90 kr

Kör även ett system med spik på 8 i avd 2 som jag tror är bästa hästen och som värmde fint. Tredje avd känns läskig med frågetecken kring alla betrodda... Hmmmmmm
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 11:11   #12
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

5x pengarna på plats för linethemup på bet365 är rätt intressant tycker jag.
40x på vinst är också rätt mycket.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 11:24   #13
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Favoriten va ju stenklar. Perfekt lopp för orbit men kunde ändå inte utmana. Skönt start!
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 11:28   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Som jag sa innan. Säkrare spik på förhand är svårt att hitta. Hittar man inget som talar emot får man svälja att den är gigantiskt streckad och bara spika.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-23, 12:27   #15
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Jo kände likadant. Bättre att spika och hålla ner radantalet på vad som såg ut som en lätt omgång. Satte v4an men backade väl allt som allt lite i alla fall då jag missade på LD osv. Om bara 6an hunnit fram i sista så hade man i alla fall fått en liten slant.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td