|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-03-25, 10:47 | #62 |
Det var bra gjort att få med sista.. Fick med Ludde i 6e tack vare forumet men helt chanslös i sista. Snöade in för tidigt på Haraldinho och den blev orubblig. Nu gjorde det inte så mycket då det knappt gett pengarna tillbaka vid vinst men hur lyckas man köra så illa med fältets överlägset bästa häst.
Om inte annat hade det vart snällare mot hästen att backa sist och springa in 0 kr. Nu finns risk att den kommer vara usel ett tag. Går knappt att bottna en häst mer än så. 3djespår hela vägen.Tillfälligt hål i huvudet på Örjan. |
|
2012-03-25, 11:13 | #63 |
Tillfälligt hål i huvudet på Örjan.
Nej "draken"den mannen garderar jag alltid numera. Han bränner ju nästan allt numera. Bara när han kör för Hulken skärper han sig lite. Sjuan satt igår. . |
|
2012-03-25, 11:30 | #64 |
|
|
2012-03-25, 12:25 | #65 | |
Citat:
|
||
2012-03-25, 14:24 | #66 |
Visst är det så. hade nog gnällt ennu mer om han backat sist och gått invändigt . Kan tänka mig att Åkes anhängare hade lite synpunkter i DD1.Nu blev det ju bästa möjliga för de som satte 7an. Utan 4 ans passgång och Haraldinhos omöjliga lopp hade utdelningen blivigt en tiondel av vad den blev så det är bara att gratulera de som lyckades.
Haraldinho tror jag kommer hävda sig bra i guld i år . Bara att ta nya tag. Tråkigt dock att spets och slut travet redan är här. |
|
2012-03-25, 18:45 | #67 |
Den som hade hål i huvudet i sista igår var inte Örjan utan Lindegren. Varför skulle han köra undan så tidigt för? Man blir frustrerad. Det räcker inte med att man sitter bakom bästa hästen när man lämnar skallen i stallet.
500:- på DD:n 4-4 och miss på V5 tack vare detta. Man glömmer snabbt men visst blir man sne när någon rånar en. Ha de gott! /AA |
|
2012-03-25, 19:05 | #68 |
Startlistorna till v75 nästa vecka är ute på atg classic! någon som känner sig manad att starta uppsnack redan nu =)
|
|
|