![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 |
![]()
2an spetsar nog felfri i första, är även travtjänstens "bjudvinnare"
"Bergsåker på lunchen och vi bjuder på tipsettan i V4-1. 2 Skarperik gillar vi då det är en riktig racertyp men han har inte varit helt på topp i två starter men agerade klart rappare senast och borde gå framåt för varje start. Skall kunna leda runt om här om formen bara blir lite bättre" |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Jag känner mig mer och mer förvirrad. Får inget grepp om omgången alls. Får bli ett jättelitet bara. Inte bränna pengar i onödan!!!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Har inte möjlighet att titta värmingar o sista info själv så ni får gärna leverera en sista minuten rapport
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Kanske är det så tråkigt att 5 spetsar och vinner i avd 2? Felfri lär det vara bra chans. Om man tar alla lär den garanterat vinna
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Men 3 är ju också en bra häst i avd 2. Men återkommer efter vila. Lunchens dilemma: Frågetecken kring allt.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Kör en utgång kanske 1,2 i första mot nån i andra? 5-11 för dig kanske Copiad
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Blir detta:
1: 1-2-4-7-8 2: 5-11 3: 15 4: 2-4-5-6-14-15 120 kr. Noll feeling! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Otroligt svår omgång idag. Alla favoriter är stora frågetecken. Dåliga klass på loppen. Skulle vilja ha alla hästar i alla lopp
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Mitt blir:
1) 1,2 2) Alla utom 4,10 3) 15 4) 4,6,14 1) 1,2,4,7,8 2) 5,11,12 3) 15 4) 4,6,14 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
2,8
Alla 15 2,5,6,10,14,15 288 kr |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Jaha, kan hoppas 7 hann dit!! Annars iskallstart men den betrodda 4a som jag tog bort på ena, tror dock 4 hann undan(tänk negativt så du inte blir besviken)
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|