Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-20, 23:39   #1

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 465
Standard

V86 21/3

Hallå! Sökte febrilt, men lyckades inte hitta någon tråd som behandlade veckans V86-omgång så jag tar initiativet och startar den helt enkelt!

ATG stängde precis för spel när jag satt och mekade ihop mitt preliminära system, så det försvann lika snabbt som alla idéer man hade. Får be att återkomma med mina gissningar inför morgondagen, men önskar se era tankar och funderingar när jag loggar in imorgon Får allt som oftast några guldkorn från detta forum så keep up the good work...

Avslutar med att ställa frågan;

Hoppar 6 Somekindofcatch imorgon tro? Törs man spika den för att eliminera den nuvarande underligt favoritstreckade 2 Jasmine Broline?

Och hur gött är det inte att Åke Bråk masat sej till Valla? Dags för storstädning av Goop och Adielsson-regimen som rått medans han varit på semester tycker jag !

Lycka till imorgon!
travid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-21, 18:33   #2

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 465
Standard

Såhär blev det slutliga systemet, betydligt annorlunda än vad jag minns att det såg ut igår kväll...

Registrerat spel

Datum: 2012-03-21
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 21

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 2, 4, 6
2 5, 6, 9
3 5, 7, 9, 12
4 2
5 7
6 3, 11
7 3, 10
8 6, 8, 14

432 rader x 1 x 0,25 kr =
108,00 kr

Nu är det dags för mer öl och njuta av goda vänners sällskap Hoppas på några lappar när jag loggar in nästa gång, hehe...
travid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td