Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-10, 08:50   #1

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1155
Standard

Seeega ATG:s hemsida

Jag tycker ATG:s hemsida är så seg att jag väljer ofta gamla sajten i stället. Har skapligt ny dator, HP 3-kärnig, Windows 7, Telia bredband 8 Mbit/s, inga problem med andra hemsidor, kan se SVT play, streamade filmer mm utan problem. Även ATG live går bra (för det mesta) men att starta sidan, klicka på tidigare lopp tar så lång tid "LADDAR" står det oftast väldigt länge. Har ni något tips vad gäller inställningar i datorn eller är det samma för alla ?
Windorf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-10, 09:45   #2

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3527
Standard

Har samma problem...började i förra veckan när atg hade uppdaterat sidan med en ny Flash-version. Har också en ny dator med Windows 7, den senaste Flash-uppdateringen mm & 14 Mbit uppkoppling MEN ändå så är sidan såååå seg!!!
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-10, 09:55   #3

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1155
Standard

Fick detta svar från ATG men jag tycker inte att det blev bättre...

Tack för ditt mail.
Ditt problem brukar lösas med att man rensar något som heter Flash cookies i datorn.
Så här gör du:
1. Klicka här http://www.macromedia.com/support/do...manager06.html
2. Markera de sidor som är ATG-relaterade (exempelvis www.atg.se) och klicka på knappen Delete website/Ta bort webbplats.
3. Stäng sidan med hjälp av krysset högst upp till höger så att du kommer tillbaka till ATG.se.

Ta bort temporära internetfiler, cookies och formulärdata från din webbläsare

Ha en fin dag!
Windorf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td