Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-07, 23:20   #1

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

V4 ÖSTERSUND 8/3

Efter en snabbare titt på startlistorna ser det rätt favoritbetonat ut. Blir mer ingående titt imorgon men kan mycket väl bli flerkupongsspel.
Vad tror ni?
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 08:31   #2

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Alltså dessa rader utan motiveringar gör mig galen ärligt talat. Alla förslag som dyker upp innan spelstopp bör ha ngn form av motivering anser jag. Jag själv skulle aldrig rygga någons hästar utan motiveringar. Orkar inte med det här ärligt talat. Tar en paus från detta eminenta forum och önskar alla lycka till!

Rygga aldrig rakt av!!! Gör läxan själv först och sen kan man eventuellt börja kika på andras förslag. Då kan man ifrågasätta deras drag och spikar på ett helt annat sätt. Information om hästarna slår alltid andras rank & tips. Skaffa en egen uppfattning om hästarna genom att ta in så mycket information som möjligt.
Sist men inte minst. SPELVÄRDE!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10), MrGerrard (+10), sacro (+10)
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 08:56   #3

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 2867
Standard

Strunta i det och kör !
Du har alltid läsvärda analyser som blir saknade.
peozz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 08:57   #4

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 426
Standard

Synd att du tar en paus copiad. Har läst allt du skrivit sista tiden och försöker lära mig av det. Det har varit en viktig del av mitt sätt att försöka göra min läxa. Kommer att sakna det och hoppas att du snart omvärderar ditt beslut.
mvh Asder
Asder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 09:10   #5

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7468
Standard

COPIAD!!!! Sluta inte med dina synpunter här på forumet. Jag kommer att sakna dig. Läser dom vareviga gång och tar till mig dina ideer och hittar egna vägar utifrån dessa. Alltid roligt med andras synpunkter.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 09:14   #6

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av copiad Visa inlägg
Alltså dessa rader utan motiveringar gör mig galen ärligt talat. Alla förslag som dyker upp innan spelstopp bör ha ngn form av motivering anser jag. Jag själv skulle aldrig rygga någons hästar utan motiveringar. Orkar inte med det här ärligt talat. Tar en paus från detta eminenta forum och önskar alla lycka till!

Rygga aldrig rakt av!!! Gör läxan själv först och sen kan man eventuellt börja kika på andras förslag. Då kan man ifrågasätta deras drag och spikar på ett helt annat sätt. Information om hästarna slår alltid andras rank & tips. Skaffa en egen uppfattning om hästarna genom att ta in så mycket information som möjligt.

Copiad inte lämna forumet. Dina analyser är underbara. Du har grym koll.

Denna värdelösa info som Guldtian terroriserar forumet klarar vi oss nog alla utan!

Men att lämna forumet tycker jag inte vi ska göra. Tillsammans ska vi ta de stora pengarna.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 09:17   #7

doobs avatar

Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av copiad Visa inlägg

OMVÄRDERA ditt beslut, tack!

Jag håller med om det du säger men det känns fel att DU ska ta timeout! Bättre då att "visa vägen" och låta dom du syftar på tänka till, ta timeout och komma igen med mera utförliga inlägg!

Håll igång nu, Copiad!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 09:38   #8

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1368
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GULD10AN Visa inlägg
En rad utan formuleringar eller motiveringar!

V4¤1

7

RESERVER 11-10

V4¤2

15

RESERVER 5-14

V4¤3

14-1

RESERVER 15-6

V4¤4

4-9

RESERVER 7-12

ja om man nu ska posta sitt system utan att motivera, är det inte lättareatt klipp/klistra sin inlämnaderad från atg?

ett system utan motivering eller anledning, men som jag en gång spelade:

Datum: 2011-10-12
Bana: Solvalla
Spelform: V64, omg. 40

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 5
2 2, 3, 4, 6, 9
3 10, 12
4 1, 11
5 6
6 2, 3, 4, 5, 8, 11, 12

140 rader x 1 x 1,00 kr =
140,00 kr
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 09:57   #9

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 4136

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Har du redan innan diskuterat omgången och dina tankar så är det ju inga problem om du följer upp med att posta ditt system senare.

Jag håller med copiad fullständigt, det är så fruktansvärt ledsamt och se dessa rader skrivas in här dag efter dag nu på sistone. Tillför absolut ingenting till forumet utan tvärtom drar ner intrycket av travforumet
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 10:07   #10
Banned

Sharp$: 132
Standard

Det ser mycket favorit betonat ut så här på förhand, men det skulle inte förvåna mig om det skräller rejält ändå som det oftast gör på v4. Mycket orutinerade hästar ser det ut som så man kanske ska strecka på ändå?

PS. Copiad du ska stanna här! du vet vad du sysslar med och det står jag för
Lazer94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 10:17   #11
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Guld10an har redan fått en varning angående att posta sina systemförslag såsom han gör.
Vänligen rapportera inläggen istället så kan en moderator plocka bort dessa.

Absolut inga problem att posta sina system utan motiveringar om det är strax innan loppet startar. Men att inleda ett diskussionsämne med ett systemförslag utan kommentarer bryter mot våra riktlinjer. https://www.sharps.se/forums/cmps_index.php?pageid=rules Läs regel 1.01

/MOD
donkyklonk (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 10:27   #12

lonerangers avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Kom igen nu Copiad. Dina analyser är ju bland det bästa som händer här. Om du slutar här så måste du ju starta en blogg eller nåt och det är ju skitjobbigt. Så gör alla oss här och dig själv en tjänst genom att stanna.
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 10:44   #13

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Nu fokuserar vi på dagens V4:a.

Tycker mig ha hittat 3 hästar som är intressanta idag.

Avd 2: Rite On Pepsi 14%, ganksa fin häst i grunden, vann ett billigt lopp senast, kan kanske vara på väg mot formen. Edin brukar gå bra på Ö-sund.

Avd 3: 12 Another Thing 39%. avlsutade riktigt bra efter smygare senast i tufft gäng(V75). Betydligt enklare nu. Har verkligen formen på topp och borde ha toppchans att runda detta ganska färglösa gäng. Står ruskigt billigt inne i loppet.

Avd 4: 9 Zinax 12%, har fått 3 lopp efter JÄTTelångt uppehåll. Gick klart bra senast i samma lopp som Vildhussen vann senast, Vildhussen såg inte jättebra ut och höll undan knappt före Granli Nicolai. Den sistnämde står 20m sämre till än vildhussen & Zinax denna gång och borde få svårt att hinna fram, men även den är lite streckvärd... Men Vildhusen som 90%:are är vansinnigt, tycker Zinax kan vara en intressant U-häst med så ruskigt låg procent...
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 10:51   #14

GULD10ANs avatar

Sharp$: 142

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag ber uppriktigt om ursäkt till alla som störts av mina TIPS utan formuleringar & motiveringar!

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Guld10an har redan fått en varning angående att posta sina systemförslag såsom han gör.
Vänligen rapportera inläggen istället så kan en moderator plocka bort dessa.

Absolut inga problem att posta sina system utan motiveringar om det är strax innan loppet startar. Men att inleda ett diskussionsämne med ett systemförslag utan kommentarer bryter mot våra riktlinjer. https://www.sharps.se/forums/cmps_index.php?pageid=rules Läs regel 1.01

/MOD
Jag lovar att inte göra fler inlägg som saknar formuleringar & motiveringar!

Det är bara det jag har inte riktigt den tiden tyvärr...

Har många järn i elden + fru barn + 1 på väg månadsskiftet augusti, september.

Utöver det har jag flera arbeten som måste skötas.

Min mor åker in och ut på sjukhus.

Så mitt liv är väl som era fast lite mer...

MVH MICKE!

PS!
Jag är dock lite ogin att motivera och förklara hur jag tänker.

DS!
Jag vinner dock ofta på TRAV-TRIO DD samt ruskiga VINNARE-högoddsare.
GULD10AN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-08, 10:57   #15

doobs avatar

Sharp$: 838
Standard

V4 Östersund

Avd.1:

Rank: 7 - 8 - 3 - 1 - 9 - 10

7 Väskinge Lyset har gjort två starter efter vila och glädjande nog gått felfritt i bägge. Har kapacitet och gjort det bra. Vinst på Rättvik men har inte sett loppet själv. Etta i loppet menklart överstreckad och bör garderas! 8 Rillo Tabac har ett snävt femtespår men verkar vara klockren i travet. Inte en galopp på dom sex senaste starterna och har haft spår två eller fem tre ggr dom senaste fem starterna. Står 20 m bättre till än vad den har gjort på slutet och brukar vara med och hugga! Tidigt streck och endast streckad på c:a 25%! Kanske en chansspik till och med? 3 Andrea Slogum står bra till på start och hon har både fart och kapacitet men är mindre travsäker. Nästan alltid betrodd! Är en mycket trolig vinnare om felfri men jag tvivlar på att travet håller hela vägen... 1 Pärlevind har bra tider i kroppen och bra läge från start! Det räcker trots frågetecken för kusken då hästen endast är streckad på 5%! 9 Trollnäs från springspår på tillägg är streckvärd till 16% liksom 10 Kostello som är travsäker och har stabila tider i raden. Plockar bort 4 Tombo Martin som är märkligt hårt streckad för att vara en medhängare liksom 11 Trippa Undan som också är klart överstreckad. Står 20 meter för svårt till tycker jag. Schas!

Avd.2:

Rank: 15 - 10 - 5 - 6 - 1 - 2

15 Rumbleinthejungle har ett fint utgångsläge på tillägg och kan komma bra till direkt från springspåret. Går verkligen ner i klass och var i förra starten ute i V75-loppet på Bergsåker som vanns av Conrads Epilog. Säger väl en del om att formen är i antågande när hästen togs ut i det loppet? Bör ha stor vinstchans idag ofattbart lite streckad? Bara 28%! SPIK! 10 Zakeus är en annan kapabel rackare som förmodligen finns med på fotot. Gjorde det bra på Valla sist via 12 sista 800! 5 Winnetoo går också ner i klass och är V75-härdad. Rankas ned något pga spåret och jag sätter även ett litet frågetecken för både form och stallform... 6 Rob Love flyger förmodligen till front och om den tillåts bestämma i lustempo en bit kan det räcka! 1 Vildros S.G. är också startsnabb men släpper väl? Startas mot form men den här har skrällt förut! Kan absolut slå till om luckan kommer! Pass upp om ni garderar! 2 Rite On Pepsi var väldigt hårt spelad sist och vann till 1.60! Ofta betrodd och om den slinker loss kan den speeda fort en bit. Om många... Men som sagt! Jag överväger att spika Rumbleinthejungle!

Avd.3:

Rank: 12 - 1 - 4

12 Another Thing är en tuffing som är mitt första streck trots lite tråkigt läge! Jag tror att den har fart, form och hårdhet att gå fram och vinna den tunga vägen! Ett tänkbart singelstreck eller U-häst! Bara andrahandare även om streckprocenten går upp... 1 Amour DÍnverne är en mycket fin häst som tränar bra! Lönn tror på bra utveckling i den här. Var ute på lunch-V5 sist men blev fast med mycket sparat in i mål. Enklare gäng då och överstreckad idag men bör absolut streckas om man garderar! 4 Tameways Hero L. kan en del och får streck till 21%!

Avd.4:

Rank: 7 - 12 - 15 - 8 - 4 - 2

7 Vildhussen är favorit och det är väl i sin ordning MEN... Klart överstreckad! 89% är alldeles för mycket! Bra chans men stort värde i gardering! 12 Rimaggan gillar jag. Har gått lite sådär en tid men skrällvann sist. Står lite tråkigt till men det kanske är proppen ur nu på den här kapable rackaren? Streckas! 15 Granli Nicolai står också bökigt till men jag lovar att den här har fart! Om bara travet håller så kan G.N. flyga lågt! Det har jag själv sett. Har verkligen tänt till sedan den kom från Norge i början av året! 14% ett fynd! 8 Krusen har tänt till och kan räcka om han tävlar på topp idag! 4 Nordsjö Douglas har diffus form efter vila men kapaciteten räcker och blir över. Streckas absolut då den är helt bortglömd (5%) idag! 2 Can Viktor blir nog infångad i tid men vinner en del och kanske kan ramla undan om det strular för motbuden?

Har inte komponerat systemet än men det här är mina tankar innan värmningarna...
Lycka till!
MrGerrard (+5), Napoleon74 (+7)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td