![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#31 |
![]()
Han får betala för det flyt han hade i lördags nu som det ser ut.
National Kronos är ju mer än lite osäker och har ett kasst spår. Ångrar bittert att jag plockade med den på systemet. Lägger på Nimble mot 3,6,12 på DD här!
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
Även om erik har oflyt ilväll tror jag att hästen är så pass mycket bättre än de andra här att det borde gå vägen för 3an
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]()
Mina dubblar - har garderat mig lite...
Registrerat spel Datum: 2012-03-07 Bana: Solvalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 134 Avd Hästar 1 9 2 3, 6, 9, 15 4 x 100,00 kr = 400,00 kr Kvittonummer: C74A XXXX CEC7 1940 __________________________________________________ __________________ Och denna! Registrerat spel Datum: 2012-03-07 Bana: Solvalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 134 Avd Hästar 1 2, 7 2 6, 15 4 x 50,00 kr = 200,00 kr Kvittonummer: A96C XXXX 2EC7 1944 Lycka till, alla...! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
Du får av mig trots jag spikade den innan jag såg ditt tips
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
LINDEROTH DIN JÄVLA SOPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FY FAAAAAAAAAAAAN!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
Fyfan för erik som inte laddar från start med en startsnabb häst
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]()
Aja Linderoth gav bort segern. Trist, hade gått in rätt hårt på DD osv på nimble
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
![]()
Hur FAN kan Linderoth missa rygg på Adielsson och gå med i tid??? HELT JÄVLA OBEGRIPLIGT......
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Blev påkörd sa han - såg inte det, men konstigt såg det ut!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
![]()
Tyckte väl det såg jävligt märkligt ut, han blev trängd helt enkelt och det var därför han fick runda...
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
![]()
Jävla Est-jävel!!!!!!!! Dra åt helvete med det jävla amatörpacket som stjäl pengar från spelarna!!!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 |
![]()
jävla skit asså
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 |
![]()
Hur faan kan jag ta Savin från bakspår från tillägg istället för Kihlström från framspår med en som värmt bra och har årsdebuten avklarad!
Det finns inte enbart idioter bland kuskarna, tydligen! Fasiken vad dumt gjort...! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|