Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-29, 20:45   #1

GULD10ANs avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 142

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V4 2012-03-01 Kalmar

Mitt förslag för GULD10AN imorgon på Kalmartravets V4
V4¤1
1
(Känns bäst!)
RESERVER 11-1

V4¤2
5
(Fredrik har lyckats bra tidigare på banan med samma häst)
RESERVER 13-14

V4¤3
1
(Jörgen kan hästen bra och har nått bra resultat V4:ans säkraste spik enligt mig)
RESERVER 7-12

V4¤4
1-3-7-8-14
(Spridda skurar för skoj skull)
RESERVER 11-2

Lycka till allihopa!

Senast redigerad av GULD10AN den 2012-02-29 klockan 21:18.
GULD10AN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-29, 21:27   #2

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Stort skrälläge i första, favoriten blir omotiverat stor på sina 100 vinstprocent och bästa kusken. Nelly Burge kan tydligen flytta på sig när han behagar trava, se upp för den.

Andra är vidöppet, relativt hög prissumma för hästar av den här klassen ökar ovissheten.

Sandman Sand är värd en seger men blir alldeles för stor. Caribou (härdad i V75) och Otis Del Sauro (vann första Sverige-starten och okänd kusk höjer odds) räcker långt här.

Nocturnal kan bli bortglömd, härdad och stark häst. Lapo Luck står väldigt bra inne, får svårt ändå men om det blir några strykningar är han högaktuell.

Lär dig motivera 10an. Jag ser att du har en spelsajt, blir svårt att få folk dit om det enda du har att säga är "känns bäst" och "spridda skurar för skojs skull". Ett tips är att investera en promille av dina enkelt förvärvade 36 miljoner på en hemsida också, förslagsvis en som man åtminstone kan titta på utan att må dåligt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MrGerrard (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td