![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 |
![]()
Sitter faktiskt och är riktigt förbannad!
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Inte bara det att Turbo blir snabbare från start med helstängt den blir en bättre häst av det också...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Jo man dubblade ju systemet i onödan p.g.a Kajsas uttalande. Igår när man analyserade loppen kändes den ju stenklar.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Tycker den är klart streckvärd sett till kapacitet. Men nu är ju inte jag någon kallblodsexpert ska sägas. Däremot tycker jag Tangen är kraftigt överstreckad då det är en häst som ofta strular till det för sig. Men vi får se. Just nu går det mesta emot mina tips så 6 kommer väl sist i mål. Ha ha. Börjar kännas uppgivet nu.
Senast redigerad av copiad den 2012-02-24 klockan 12:48. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Själv gick jag såklart emot helt efter den helt avgörande infon och FÖRLORADE på Kajsas uttalande. Det är banne mig ännu tyngre...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Jo tyckte Tangen va fruktansvärt fin förra loppet men finns rätt mycket frågetecken även för den. Hoppas att det kan skrälla lite
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Snyggt Nicklas! Men Remelda får mer än godkänt. Var lite fööör löpsugen efter uppehåll och pullade bort alldeles för mycket krafter. Kan inte begära mer då. När jag gick emot Tangen var ju banan dessutom knallhård och då hade den fått ännu mer problem med sin konstiga aktion. Men nu var banan uppsprungen och Tangen var bäst idag. Men Remelda passas framöver. Gillar den hästen.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Bara bäst som väntat
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
ATG har bara kommit ut med platsresultaten. Någon som vet var man kan se alla hästars resultat?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Remelda va bra faktiskt. Fick ju ett drömlopp egentligen och hade kanske kunnat utmana om den inte varit så hetsig och pullade så. Kan vara något för nästa lopp som du säger.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
o man e borta i starten redan!
galopp på 7an i avd4.. vi behåller den på listan tills nästa start Senast redigerad av fyllot den 2012-02-24 klockan 13:15. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Sprack man i sista. Vinnaren fick ju allt serverat
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Om den inte hade pullat hade den flugit förbi över upploppet... Sanna mina ord. Men idag var Tangen bara bäst. Men blir inte klok på hästen. Ser inte rolig ut.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Men Nicklas du var helt rätt ute
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |