Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-23, 12:04   #61

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Och express step slutade i startgalopp, precis som jag sagt hela dagen till alla jag stött på. Nu sprack jag ändå för att Kajsabajsa inte kan köra.
Varför är det så jävla typiskt att upphaussade hästar alltid startfelar?
Ja det är märkligt! Gardering av quarcio på lördag nu eller? Både goop o ägarna tror på seger kan jag läsa i tidning Kan vara dags för startgalopp där!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 12:15   #62
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Ja det är märkligt! Gardering av quarcio på lördag nu eller? Både goop o ägarna tror på seger kan jag läsa i tidning Kan vara dags för startgalopp där!
Goop har skrikit ut EN häst som spik tidigare och då vann den med halva upploppet
Som jag skrev i andra tråden, QDC vinner trots galopp så det är lugnt. Jag tänker inte gardera.

Helt klart att nissarna från sydafrika som lyckades få in 3 vinnande kuponger gav ägaren till express step 60k rakt ned i fickan för att fela.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 12:54   #63

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3852
Standard

Citat:
Goop har skrikit ut EN häst som spik tidigare och då vann den med halva upploppet
Som jag skrev i andra tråden, QDC vinner trots galopp så det är lugnt. Jag tänker inte gardera.

Helt klart att nissarna från sydafrika som lyckades få in 3 vinnande kuponger gav ägaren till express step 60k rakt ned i fickan för att fela.
hehe jag vet. Jag kommer spika Quarcio utan att tveka(spika även senast mot Brioni)
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 12:31   #64

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5480
Standard

Citat:
Jag tänkte också på det. Seriöst, när jag funderar på det så känns det ganska suspekt. Först utlovar dom att den ska vinna och i god tid också. De i princip ber så många som möjligt att spika den och hur ofta gör ägarna så? Helt plötsligt så känns galoppstarten ganska självklar. Sen att tre kuponger kommer från dom i Sydafrika gör ju inte saken bättre. Lovar att dom i Sydafrika kommer att fälla Quarcio Du Chene i helgen på V75 också!
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 12:36   #65
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Jag tänkte också på det. Seriöst, när jag funderar på det så känns det ganska suspekt. Först utlovar dom att den ska vinna och i god tid också. De i princip ber så många som möjligt att spika den och hur ofta gör ägarna så? Helt plötsligt så känns galoppstarten ganska självklar. Sen att tre kuponger kommer från dom i Sydafrika gör ju inte saken bättre. Lovar att dom i Sydafrika kommer att fälla Quarcio Du Chene i helgen på V75 också!
Det hade kostat dom 500k att göra det isåfall
Nej det tror jag inte. Men ibland kommer det sånna hauss. Bara dra för sig öronen då.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 12:40   #66

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5480
Standard

Citat:
Det hade kostat dom 500k att göra det isåfall
Nej det tror jag inte.
Ja, det eller ett dödshot hehe. Men man får hoppas att sporten inte ska falla in i Serie A träsket bara. Fick bara en dålig känsla
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td