Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-22, 15:18   #16

zzzmans avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 2514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
TIPS & RANKING Av guiden.se
Ser inte om det är samma. Men V75 Guidens V86 tips finns att hämta i pdf form

del1: http://www.guiden.se/media/tips/20120222_v86_1_9405.pdf
del2:: http://www.guiden.se/media/tips/20120222_v86_2_9406.pdf
zzzman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 15:21   #17

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2658
Standard

Vad gällande Express Step.

Moståndsmässigt och kapacitetsmässigt är det en straffspark av större model hästen har här.

Att hästen sedan skulle ha varit en besvikelse hos Hellstedt tycker jag bara är rent nonsens.

Hästen stått över 3 månader inför Hellstedt debut, alla tränare tränar sina hästar olika över vintern och därmed tar det olika tid innan diverse hästar hittar till sin formtopp.

kapaciteten för att slå dessa med ett halv upplopp visade han att det fanns förra året. Nu när vädret blir mildare och hästen närmare sig formen i zenit i samband med att de kan köra med optimal balans (barfota runtom) så lär hästen också prestera därefter.

Inser man inte att detta är en monsterspik när träningsrapporterna går i dur så är det bättre man köper sig en harryboy som travintresserad.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 15:26   #18

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Jag håller inte helt med att jag tycker den har varit dålig. Senast fick den gå själv i tredjespår o krossa allt utom smygkörd mafioso(två sist på V75), idag är det som du säger svalare motstånd. jag vill se 1 fungerar innan jag tror på den, men är väl största hotet att den blir för pigg och då ger dödens åt express step. Det den visat hittills i år räcker mkt långt mot detta motstånd, sen att den kan bättre är bara ett plus i kanten. Känns som du har för höga förväntningar på den?
Självklart har jag skyhöga förväntningar på den. Det här var/är ju en blivande kanon. Kommer fortfarande ihåg när den brisade undan från spets på V75 i Mantorp och såg helt underbar ut på 13,1 2140a! Det var en svettig insats. Gjorde flera bra insatser utöver det också. Med det på näthinnan klar besvikelse. Men känslan är väl att formen är kraftigt på gång och den vinner förmodligen idag.

Skrev faktiskt att den var bra senast! Men mina förväntningar är högre än så. Gick visserligen i spåren sista 800 senast MEN med rygg så nog fick den ett bra lopp senast. Förutom en formtoppad 1 på barfotabalans är det dock mil sämre motstånd till denna start och är förmodligen en jättebra spik ikväll. Men den har absolut inte imponerat i alla starter i år som det står lite överallt. Snarare gått bra i första, dålig i andra och klart bättre i tredje på barfotabalansen.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 15:29   #19

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Vad gällande Express Step.

Moståndsmässigt och kapacitetsmässigt är det en straffspark av större model hästen har här.

Att hästen sedan skulle ha varit en besvikelse hos Hellstedt tycker jag bara är rent nonsens.

Hästen stått över 3 månader inför Hellstedt debut, alla tränare tränar sina hästar olika över vintern och därmed tar det olika tid innan diverse hästar hittar till sin formtopp.

kapaciteten för att slå dessa med ett halv upplopp visade han att det fanns förra året. Nu när vädret blir mildare och hästen närmare sig formen i zenit i samband med att de kan köra med optimal balans (barfota runtom) så lär hästen också prestera därefter.

Inser man inte att detta är en monsterspik när träningsrapporterna går i dur så är det bättre man köper sig en harryboy som travintresserad.
Men faktum är att den var dålig i andra starten. Fattar man inte det kan man lika gärna köpa en Harry Boy . Vet att det är en straffspark ikväll men skrev att den HITTILLS inte levererat som förväntat. Däremot såg den mycket bättre ut senast.
Gammal 2012-02-22, 15:50   #20

Stekels avatar

Sharp$: 26732
Standard

Hellstedt tränar inte för stordåd i de första starterna efter vila, det har han sagt varit den genomgående träningsfilosofin han haft de senaste åren iallafall (kanske alltid, minns inte längre bak än så).

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 16:08   #21

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

mit v86 system

1:VICTORIA ISLAND
2:2-3-4-7-10
3:2-6-7-10
4:2-3-9
5:1-9-12
6:5-6-8-9-12-14
7:1 Tyson November
8:1-2-9-11
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 16:18   #22

Standard

Lycka till alla! Själv köper jag en Harry Boy för 48 kr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
donkyklonk (+1)
Gammal 2012-02-22, 16:20   #23

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1321
Standard

KP är sugen på att spika addison! Är man fel ute?
magohl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 16:35   #24

Stekels avatar

Sharp$: 26732
Standard

Ser ut att kunna bli riktigt rejäl utdelning idag, min systemram:

1,2,4,5,7
5,7
2
Alla
Alla
5,6,7,8,9,10,12,13,14
1
1,2,3,6,9

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 16:40   #25
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av magohl Visa inlägg
KP är sugen på att spika addison! Är man fel ute?
Jadu, jag personligen valde att utelämna den. Men det behöver inte betyda att jag gjorde rätt. Har den som första reservn dock. Har låst loppet på 1,4,9 där jag trodde väldigt mycket på 4an men ser nu att de vart kuskändring på den fårn lennartsson :(
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 16:45   #26

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1321
Standard

Ok tack ändå!
magohl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 16:45   #27

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2151

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Cinamon Boy barfota idag... Kuskförstärkt med Torbjörn dessutom. Se upp med den!
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 16:53   #28

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av copiad Visa inlägg
Men faktum är att den var dålig i andra starten. Fattar man inte det kan man lika gärna köpa en Harry Boy . Vet att det är en straffspark ikväll men skrev att den HITTILLS inte levererat som förväntat. Däremot såg den mycket bättre ut senast.

var absolut inte dålig på något sätt,gick ju i dödens över kort distans utvändigt om åkes häst, klart plusinsats med de tunga benen i kroppen, du är ju dessutom helt fel ute på att " den inte levererat som väntat" heller.

Med tanke på träningen den fått och 3 månader uppehåll, så om du kollar med stallet, så har den nog levererat ÖVER förväntan. Att den däremot i dina ögon levererat under förväntan är ju en annan sak, de förväntningarna är ju helt dina egna. Och är ju inte kopplade till föutsättningar som hästen har.

Själv trodde jag hårt på den sist, tyvärr fick den ett jävla lik som bromskloss framför sig i 3d spår i form av lennartssons häst, annars vinner den det plättlätt. Torska en del på dubbeln där kan tilläggas

harryboy?
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 17:04   #29

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
var absolut inte dålig på något sätt,gick ju i dödens över kort distans utvändigt om åkes häst, klart plusinsats med de tunga benen i kroppen, du är ju dessutom helt fel ute på att " den inte levererat som väntat" heller.

Med tanke på träningen den fått och 3 månader uppehåll, så om du kollar med stallet, så har den nog levererat ÖVER förväntan. Att den däremot i dina ögon levererat under förväntan är ju en annan sak, de förväntningarna är ju helt dina egna. Och är ju inte kopplade till föutsättningar som hästen har.

Själv trodde jag hårt på den sist, tyvärr fick den ett jävla lik som bromskloss framför sig i 3d spår i form av lennartssons häst, annars vinner den det plättlätt. Torska en del på dubbeln där kan tilläggas

harryboy?
Du har helt rätt. Levererat under MIN förväntan som sagt. Det som förvånade mig mest var att den inte hade gått framåt något till start två. Var ju ett heeeelt iskallt lopp där den var en längd för Tanker i mål. Klar plusinsats med handen på hjärtat? Nog höll den klart bättre i årsdebuten!? Hur som helst förbättrad senast och jag har ju redan skrivit att jag gör en kovändning och tycker att den bara ska vinna ett sånt här lopp förutsatt att banan inte spelar ett spratt eller om 1 dansar barfota och uppåtform. Jag är inte sämre än att jag kan ändra mig men näst senast var ingen bra insats. Punkt slut.
Tror som ni att den kommer leverera stort under vår/vinter och därför har jag skrivit HITTILLS. Sen att vi tycker olika betyder ju bara att vi är två levande varelser.
Nu släpper jag detta och avvaktar sista infon.

Tror precis som Stekel att man blir rikligt belönad för 8 rätt.

Lycka till alla. Nu jobbar jag in min Harry!
Gammal 2012-02-22, 17:18   #30

Standard

...vår/sommar såklart.
Svara

td