Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-10, 15:12   #31
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

OBS! OBS! OBS!

COM Z är struken!!!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 15:29   #32
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5770
Standard

Varför så tidig inlämning,bood?
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 15:33   #33
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Det skriker passivt upplägg om Echauffour: "var kanonbra när han vann på Åby och avslutade strålande. Då var det hård körning första varvet i täten vilket passade honom bra. Senast var han inte så dålig som det kanske såg ut i Malmö. Man får glömma det loppet och hästen har känts fin efteråt och håller bra form. Det som talar emot är voltstart och att han har galopperat de två gånger som jag har startat honom i voltstart. Spår åtta är bra för då får han inleda lugnt och jag hoppas att han går felfritt. Det är en bra häst för klassen och han behöver en genomkörare inför finalerna om två veckor. Kan han vara bland de tre, fyra främsta här han gjort det bra. Det blir däremot skor runt om den här gången och det är en nackdel. Jag tror dock att det här är en häst som kommer att klättra upp i klasserna."

Luktar skräll i det loppet med en Ludde-häst som gått i bott på V7 senaste starten som favorit. 9,10 är ganska bortglömda...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 16:35   #34
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 988
Sharp$: 7897
Standard

Luddes med skor nu dessutom. Hovöm sist. Jorma upp på Freeman i sista låter som 100% galopp. Rätt lite surr om Admiralen som lätt höll undan Nahar senast. Första ser ut att gå med överljudsfart från början. Frontrunners långt ut på vingen. Famous gottar sig i kön. Harry min lilla krigare får givetvis ett streck. Tycker att det ser mycket svårare ut nu än i början av veckan.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 16:45   #35
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Lite statistik för de som gillar sånt:

På 29 omgångar på Halmstad (1999-2010):

0 favoritbefriade omgångar
26/29 omgångar med minst 2 favoritvinster
12/29 omgångar med minst 2 favoritvinster
2/29 omgångar med minst 4 favoritvinster
1/29 omgångar med minst 5 favoritvinster


"Som vanligt" alltså verkar det bli 2-3 favoriter som infriar...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 17:54   #36
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Varför så tidig inlämning,bood?
Är det mig du menar? "bood"??

För att jag jobbar hela helgen och kan ej vänta till imorgon. Tyvärr.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 18:06   #37
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5770
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Är det mig du menar? "bood"??

För att jag jobbar hela helgen och kan ej vänta till imorgon. Tyvärr.
Ja tyvärr måste vi jobba ibland.
Vi får hoppas vi vinner miljoner en vacker dag.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-11, 08:27   #38
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 428
Sharp$: 551
Standard

Vore spännande att se 8 Simon Starlight i spets i 1:a avdelningen. Man aviserar iaf full laddning och han är ju en riktig bilföljare. Är i kalasform och vann senast bekvämt i spets. Vunnit 10 av 14 lopp i spets och har 14 segrar på kort distans. Kruxet är ju att han står sida vid sida med 7 Delvin Gold som oxå är väldigt snabb ut så kan bli knepigt att passera den. Vinklade vingen är i vart fall intressant just i detta lopp. Ser att hästen är sistarankad i många experttips och visst är det ett långskott men kan vara värt en markering om man ändå garderar om Sjunnesson skulle hitta till spets.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-11, 10:10   #39
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37495
Standard

V75-1) Tycker att tre hästar står ut lite extra. Spikar själv Indigo Broline, en kapabel rackare som tycks kunna gå barfota idag. Crowns Banker är värst emot, då det är den troliga ledaren. Famous Fayline är tredje streck, men ska egentligen få svårt att ta ner de två nämnda, från 12:e på kort distans.

V75-2) Unison kanske bara är överlägsen här. Ludde kör för spets. Jag tycker det är lite svårt att sätta in de här hästarna mot varandra, och garderar på rejält. Tar 1,2,3,4,5,8,10 och 11 på systemet.

V75-3) Ska i det närmaste vara helgarderat med Nahar, Spring Erom och Juggle Face. Viss outsiderchans för Classic Grand Cru, men den står jag över.

V75-4) Lärlingslopp brukar vara öppna, men jag tror mig klara det här på tre streck: Naga Morich, kan ej hålla spets, Hanna Banker, står bra till och har Johan i jollen, samt Freuce D.E., trolig spetshäst i loppet och kanske bara vinner.

V75-5) Tvåhästarslopp. Många väljer att spika antingen Calypso Blue Chip eller Operett Ribb. Jag tar bägge. Braås Palema är inte så tokig för den som garderar vidare, men det förekommer galopprisk.

V75-6) Dagens kanske intressantaste lopp, med många fina hästar. Ouch är startsnabb och var mycket duktig efter gunga senast, Crowne är en bra häst, men såg inte som bäst ut sist; vann pga. alla galopper, vilket var tur för mig som spikat. More Than Enough är en stark sak, galopprisk på spåret. Echauffour är också stark och ute på rätt distans. Kusken ligger lågt, men det bryr jag mig inte om. Armani Trot är gynnad av att gå utan dojor och Breedlove är duktig, men står illa till. Dessa åker med på systemet.

V75-7) Måste ha en spik till och det finns tre hästar att välja på i sista loppet som singelstreck. Vid gardering kan man ha några till. Valet föll på Admiral Sea. Förhoppningen är att han tar ledningen och håller runt om. Freeman T. Porter är kapabel, likaså Global Manhattan.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-11, 10:41   #40
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 3017
Standard

3-4-7-10-12
1-2-3-4-6-7-10
3
5
1-5-7-12
4-12
3-4-6-9-11

Lycka till!

Senast redigerad av heddan den 2012-02-11 klockan 11:24.
heddan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-11, 11:29   #41
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Som sagt sonof montechristo i v75-2, känns intressant. körning där framme sen kommer bak-hästarna. va inne lite på beverly boko men sonof känns mer intressant.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-11, 12:03   #42
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Ta en närmare titt på Golden Hit efter regibyte ni som inte gjort det!

Annars håller jag med om att Montechristo är mycket intressant. Helmålar loppet efter lite betänketid.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-11, 12:32   #43
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 589
Sharp$: 2004
Standard

Systemet en 45 min innan inlämning

3,9,4,12
Alla, A nr 2
Spik Juggle F
5,1,2
12,15
Många , A nr 12
Alla, A nr 11

Reduceras med poäng och krav en A.
Kostnad: dryga 2000:-
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-11, 12:35   #44
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 428
Sharp$: 551
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ta en närmare titt på Golden Hit efter regibyte ni som inte gjort det!

Annars håller jag med om att Montechristo är mycket intressant. Helmålar loppet efter lite betänketid.
Jo speciellt loppet på Åby 17/12 när allt gick emot Niclas westerholm. Hade inte förlorat det loppet utan dubbla störningar. Värmde lysande senast oxå. Lägg därtill att vasse Åke hoppar upp idag bakom en vinklad vinge och strecket känns gjutet. Väntar nu bara på balansinfo då man talat om skor i vissa intervjuer. hoppas dock att man passar på att rycka skorna på den fina banan.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-11, 12:44   #45
 
dreamfishs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Jo speciellt loppet på Åby 17/12 när allt gick emot Niclas westerholm. Hade inte förlorat det loppet utan dubbla störningar. Värmde lysande senast oxå. Lägg därtill att vasse Åke hoppar upp idag bakom en vinklad vinge och strecket känns gjutet. Väntar nu bara på balansinfo då man talat om skor i vissa intervjuer. hoppas dock att man passar på att rycka skorna på den fina banan.
Enligt spelarservice så har Goldenhit sletna bakhovar och går med skor bak.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
criba (+1)
dreamfish är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td