Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-02, 23:33   #61

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 607
Standard

aaK borde väl vara amerikansk auto kort. aK= auto kort aM= auto medel aL= auto lång.
Står det bara A M eller L så är det voltstart på respektive distans
simse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-06, 23:13   #62

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 52
Standard

Har sett att det står både autostart och voltstart för samma lopp. Hur kan det va så?

Ofta står det ingenting om vilken starttyp det är, är det underförstått att det är autostart då?

Senast redigerad av numcruncher den 2012-08-06 klockan 23:22.
numcruncher är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 18:35   #63

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

kolla länken längre bak i tråden, avs=avsittning. Står det inget efter tiden är det voltstart.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-08, 12:33   #64

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 52
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
kolla länken längre bak i tråden, avs=avsittning. Står det inget efter tiden är det voltstart.
Menade om det inte står något i propositionen, men kanske samma sak där. Står det inget i propen är det voltatart?
numcruncher är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-18, 20:58   #65

Asprillas avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 779
Standard

Finns det något samband mellan spår och hästens startnummer? Har spår 1 alltid nummer 1, spår 10 alltid nummer 10 o.s.v?

EDIT: Det verkar vara så (har jag kommit fram till genom att söka). Har det alltid varit så? Hur påverkas startspår om hästar stryks? Flyttar alla med högre startspår ner ett snäpp bara?

Senast redigerad av Asprilla den 2012-08-21 klockan 15:51.
Asprilla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 22:52   #66

Asprillas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Asprilla Visa inlägg
Finns det något samband mellan spår och hästens startnummer? Har spår 1 alltid nummer 1, spår 10 alltid nummer 10 o.s.v?

EDIT: Det verkar vara så (har jag kommit fram till genom att söka). Har det alltid varit så? Hur påverkas startspår om hästar stryks? Flyttar alla med högre startspår ner ett snäpp bara?
Hehe. Den frågan hade visst ett självklart svar. Dock var det inte helt uppenbart för mig att startnummer och spårnummer stämde överens.

Men jag kör en annan nybörjarfråga istället. Hur kollar ni på lopp? Prenumererar ni på lopparkivet hos ATG (hemsidan) eller någon annan dylik tjänst? Eller ser ni bara allt som visas på TV (vilket väl inte är speciellt mycket)?
Gammal 2012-08-22, 18:55   #67

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Asprilla Visa inlägg
Hehe. Den frågan hade visst ett självklart svar. Dock var det inte helt uppenbart för mig att startnummer och spårnummer stämde överens.

Men jag kör en annan nybörjarfråga istället. Hur kollar ni på lopp? Prenumererar ni på lopparkivet hos ATG (hemsidan) eller någon annan dylik tjänst? Eller ser ni bara allt som visas på TV (vilket väl inte är speciellt mycket)?

ATG-Live är ett måste - lopparkivet en guldgruva...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-22, 21:59   #68

Asprillas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
ATG-Live är ett måste - lopparkivet en guldgruva...
Det är så enkelt alltså? Låter bra. Jag misstänkte att det var så men kände mig osäker över era vanor. Har haft svårt att komma igång och kolla lopp överhuvudtaget nämligen.

Tack.
Svara

td