Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-26, 14:28   #16

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2426
Standard

När jag ändå vet att du (HPT) kollar denna tråd...

Wtf? http://i39.tinypic.com/167nqrc.png
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-26, 14:38   #17
HPT

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 3917
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av anderna Visa inlägg
När jag ändå vet att du (HPT) kollar denna tråd...

Wtf? http://i39.tinypic.com/167nqrc.png
Ajdå, det såg inte bra ut. Det borde vara fixat nu, men det betyder också att det är hög tid för dig att uppgradera till senaste versionen (3.53), där inte det här problemet uppstår...
HPT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-26, 14:44   #18
HPT

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av anderna Visa inlägg
Vill nog inte skylla på min dator (i5 prolle, 6 GB Ram, Win 7), men det är inte så konstigt att det blir lite segt när man "hoppar" mellan utgångar, byter utgångshästar osv och systemen ligger på 15-20 000 rader.
Blir lite beräkningar då.

Programmet är dock avservärt snabbare än vad det var för nåt år sen och när du säger det har jag nog inte märkt av att det har hängt sig vid uppdatering med den senaste versionen.

Nästa steg kanske blir stöd för flera kärnor
Jag jobbar just nu med nästa version, som mest kommer bjuda på prestandaförbättringar och ökad stabilitet. De första testerna verkar lovande, och jag tror alla kommer märka att gränssnittet är lite snabbare att jobba i.

Det finns delvis stöd för flera kärnor redan idag. Beräkning och kupongkomprimering körs på en egen kärna om det finns. Det finns också ett val för kupongkomprimering där man kan utnyttja alla kärnor i datorn.
Gammal 2012-01-26, 15:51   #19

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Gällande HPT så erbjuds man prova gratis ett tag. Anmälde mitt intresse innan jul Har inte fått någon kod än att öppna trail med... Dåligt! Litar inte på källarföretag!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-26, 16:04   #20

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2426
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Gällande HPT så erbjuds man prova gratis ett tag. Anmälde mitt intresse innan jul Har inte fått någon kod än att öppna trail med... Dåligt! Litar inte på källarföretag!
Du kan väl köra gratisversionen om du vill prova?
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-26, 16:10   #21
HPT

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Detta beror nästan alltid på att din e-postleverantör klassat det som skräppost, lite svårt för mi att göra något åt... Resterande fall beror på att personen i fråga skrivit in fel e-postadress och på något magiskt sätt tror att det ska komma fram ändå.

Men jag antar att det är lättare att gnälla på ett forum än att skicka iväg frågan till supportadressen, eller?

Det här är off topic, men jag valde att svara i tråden eftersom fler kan ha råkat ut för samma sak.
Gammal 2012-01-27, 01:20   #22

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1961
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mammon Visa inlägg
Jag är ganska ny på Jokersystemet och känner att jag inte på långa vägar får ut det maximala av det. Jag känner att det är svårt att få till en bra reducering som ej blir för komplicerad att få in.

Jag har aldrig vunnit med hjälp utav Jokersystemet och jag har ändå kört med det i ett år! Vad gör jag för fel? Är det så att jag kanske skall pröva något annat verktyg som finns på marknaden? Men jag känner att det troligtvis inte är verktyget i sig som är problemet, utan hur jag använder det.

Här kan vi snacka om allt kring Jokersystemet. Självklart kan man även illustrera hur systemet fungerar med hjälp utav aktuella travlopp/riksspel men det primära är hur Jokersytemet fungerar när man använder det som bäst!

Jag brukar köra med två utgångar varav en minst måste vinna. Sedan brukar jag ha som krav att minst två B, samt minst en C-häst måste vinna. Allt beroende på storlek på system och vilket sorts riksspel det handlar om.

Hur reducerar ni andra?

Jag behöver hjälp och de 595 kronorna måste betala sig - tycker det är ganska dyrt även om det varar i ett år. Men det är klart, får jag in något djävla system någon gång så täcker ju det kostnaden, gott och väl!

Eller skall vi hålla tråden öppen för alla verktyg som finns på marknaden - kanske är sjystare sett ur konkurrenshänsyn? Om moderatorerna tycker så så är det bara att ändra rubriken till: "Hur maximera reduceringsverktygen för trav som finns på marknaden?", eller något sådant...

Blås på!
Lite OnT :-)

Jag brukar använda en komb av poäng och A-hästar som funkar för mig,
gäller bara att göra en bra rank av loppen och det lyckas man ju inte
alltid med precis

På V75 brukar det bli 1spik ett eller två 2 hästarslås några 3-5 hästars lopp
och två/tre som garderas lite mer 1500-2000:- (Spelar för ett litet bolag!)
Varierar lite mellan 2-4 A hästar krav 1 eller 2 st (har ibland 2 A-hästar i samma lopp) Har spelat med Joker i dryga året,
och tycker detta funkar för mig!
Gör det inte för svårt, lägg tid på att få en bra rank!

.
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 08:44   #23

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Doob ,det gäller samma för mig anm mig ungefär samtidigt.Kan ju ha gjort någgot fel som HPT
påstår men jag får inte riktigt grepp på det

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-01-27 klockan 08:48.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 08:55   #24
HPT

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Doob ,det gäller samma för mig anm mig ungefär samtidigt.Kan ju ha gjort någgot fel som HPT
påstår men jag får inte riktigt grepp på det
Lämpligen skickar du och doob ett PM eller mail till mig med era e-postadresser som ni använde för registrering. Oavsett anledningen till att ni inte fick era nycklar vill jag ju utröna vad det beror på.

När det gäller att lägga mailen bland skräpposten verkar GMail vara den e-postleverantör som gör detta oftast.
Gammal 2012-01-27, 09:17   #25

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Tack HPT jag skickar ett privat mess
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 12:08   #26
AA

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1495
Standard

HPT,

Länk till din sajt? Tänkte jag skulle ladda ner och testa.

/AA
AA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 12:32   #27
HPT

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AA Visa inlägg
HPT,

Länk till din sajt? Tänkte jag skulle ladda ner och testa.

/AA
http://trav.kubin.se
Gammal 2012-01-27, 12:38   #28
AA

Standard

Oftast så kan det bli helt olika reduceringar beroende på hur svårt/enkelt det ser ut på förhand men min standardreducering är ungefär så här:

Minst 1 A
Max 1 C
Max 0 D
eller
Minst 2 A

Jag spikar alltid minst en kuse och max två.
Jag rankar loppen och tar dom roligaste idéerna (bortsett från dom jag spikar) som A-hästar. Antalet lopp med A-hästar varierar och antalet A-hästar i varje lopp varierar också. Oftast blir det två lopp med A-hästar och i dessa lopp oftast två A-hästar med minst en A-häst som är av skrällkaraktär och där streckprocenten skiljer sig mycket mot den chans min ranking ger hästen.

C-hästarna är dom som inte är chanslösa men som kanske inte är dom som i första hand gör upp om det. Det brukar vara några av dom mer betrodda i omgången som får plats bland C-hästarna om dom har dåliga läge osv. Man vill ju gärna lyfta upp mindre bra hästar men med bra läge till B-gruppen.
D-hästarna är sådana hästar som jag brukar lägga i dom lopp jag går kort och där det oftast finns ett par kusar som är klart över övriga. Som exempel tar jag i morgon Nick Nock i guld som D-häst. Brioni och QDC är B-hästar.
Skulle 2 A (inte bestämt än men Nimbus i V75-1 och Orlando i V75-7 ligger bra till) vinna så skulle jag alltså klara en skräll i form av Nick Nock.

Kravet med D-hästar ökar kostnaden lite men ger desto mer när det sitter.
Jag har satt det kravet tillsammans med övriga krav två gånger och båda dessa är mina 2 största vinster på V75.
Oftast bränner jag inte på att kraven inte sitter utan på att spiken/spikarna inte vinner.

Ibland lägger jag till krav på minst 18 streckrankspoäng och ibland på minst 2 max 3 streckfavoriter osv.. Allt beror på hur omgången ser ut.

/AA
(V75 på himmaplan i morrn! Gött!)
Gammal 2012-01-27, 12:40   #29
AA

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HPT Visa inlägg
Var hittar man prislistan?
Klickar man på senaste versionen så finns inte sidan.

/AA
Gammal 2012-01-27, 12:53   #30
HPT

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AA Visa inlägg
Var hittar man prislistan?
Klickar man på senaste versionen så finns inte sidan.

/AA
Hade inte riktigt kläm på Google sites, så den länken pekade tyvärr fel. Fixat nu, men det går lika bra att gå in på nyheten om version 3.53 eller klicka in på "Ladda ner".

All information om priser och betalning finns i manualen och i programmet under
Fil - Uppgradera till HPT Pro. 199:- per år är det hursomhelst...
Svara

td