|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-01-16, 18:09 | #1 |
V65 Halmstad 16/1
Har inte tid med några analyser ikväll. Men delar gärna med mig av mina streckvärda. Tillsammans kanske vi kan hjälpa någon?
V65-1: Spikar 9 Capello Bob. Streckvärd spik. Sett dunder ut tre starter i rad. Senast hoppade den i sista kurvan och såg klar ut. Hade en hel del på DD med den då. Payback time ikväll! V65-2: Har inte tagit till mig storfavoriten här. Senast var den inte alls bra. Säkert bättre nu men given att gardera. Lutar åt snudd på alla i det här loppet för mig. Men rankar helt klart 1 Blixtodunder (8%!) och 2 Opal Laser (3%!) först. I mitt lopparkiv har dom varit bättre än favoriten. V65-3: Småklurigt. Tror mest på 2 men vet inte om det är ngt spikbud. 4-5 utmanar i första hand. Även 3 kan ibland. 1-6-8 C-kusar. 7 borde väl inte räcka? V65-4: Tar sig 5 Oberon F.H. förbi 4 Dolomite Tooma tror jag loppet är över. Vid utdragen körning desto mer öppet. 4 kanske kan tänkas släppa till 5 tom? 4 räknas från spets om 5 inte kör över den. 3 Obelix Cream var bra senast men jag tror mer på 4-5 förutsatt att dom inte "dödar" varandra då. Rysaren är 10 Yesterday Weather som har farten. Formen? V65-5: Måste bara vara dags för 2 Bergshults Leffe snart. Ser ruggigt fin ut för dagen. Har bra chans om nu inte 1 Renevatio håller spets. Därifrån blir den svårslagen men risken/chansen finns att den inte kan svara upp. Då behövs det tur. 5 har jag aldrig riktigt gillat. Kan vinna men överstreckad. Tycker 4-11 känns klart roligare isf. V65-6: Inte hunnit läsa på till sista än. Kan det vara så att en förbättrad (lopp i kroppen nu) 3 Paisley vinner? Lite väl mycket galopper bakom bilen skrämmer dock lite. Får läsa på lite mer först. Vad har ni för drag? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Anders_74 (+3) |
|
2012-01-16, 18:36 | #2 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6348NHL 2014/15 Stats: 83 - 122 - 11 ROI: 115.74% Vinstprocent: 40.49% |
Sitter själv med spik på See you in Paris i 5:e chansning, såklart, men kommer han iväg utan galopp är den enormt streckvärd IMO
|
2012-01-16, 18:42 | #3 |
Absolut intressant mackyyy. Allra helst som den är anmäld barfota runt om nu igen!
|
|
|