Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-16, 17:09   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

V65 Halmstad 16/1


Har inte tid med några analyser ikväll. Men delar gärna med mig av mina streckvärda. Tillsammans kanske vi kan hjälpa någon?

V65-1:
Spikar 9 Capello Bob. Streckvärd spik. Sett dunder ut tre starter i rad. Senast hoppade den i sista kurvan och såg klar ut. Hade en hel del på DD med den då. Payback time ikväll!

V65-2:
Har inte tagit till mig storfavoriten här. Senast var den inte alls bra. Säkert bättre nu men given att gardera. Lutar åt snudd på alla i det här loppet för mig. Men rankar helt klart 1 Blixtodunder (8%!) och 2 Opal Laser (3%!) först. I mitt lopparkiv har dom varit bättre än favoriten.

V65-3:
Småklurigt. Tror mest på 2 men vet inte om det är ngt spikbud. 4-5 utmanar i första hand. Även 3 kan ibland. 1-6-8 C-kusar. 7 borde väl inte räcka?

V65-4:
Tar sig 5 Oberon F.H. förbi 4 Dolomite Tooma tror jag loppet är över. Vid utdragen körning desto mer öppet. 4 kanske kan tänkas släppa till 5 tom? 4 räknas från spets om 5 inte kör över den. 3 Obelix Cream var bra senast men jag tror mer på 4-5 förutsatt att dom inte "dödar" varandra då. Rysaren är 10 Yesterday Weather som har farten. Formen?

V65-5:
Måste bara vara dags för 2 Bergshults Leffe snart. Ser ruggigt fin ut för dagen. Har bra chans om nu inte 1 Renevatio håller spets. Därifrån blir den svårslagen men risken/chansen finns att den inte kan svara upp. Då behövs det tur. 5 har jag aldrig riktigt gillat. Kan vinna men överstreckad. Tycker 4-11 känns klart roligare isf.

V65-6:
Inte hunnit läsa på till sista än. Kan det vara så att en förbättrad (lopp i kroppen nu) 3 Paisley vinner? Lite väl mycket galopper bakom bilen skrämmer dock lite. Får läsa på lite mer först.

Vad har ni för drag?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Anders_74 (+3)
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-16, 17:36   #2
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6344

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Sitter själv med spik på See you in Paris i 5:e chansning, såklart, men kommer han iväg utan galopp är den enormt streckvärd IMO
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-16, 17:42   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Absolut intressant mackyyy. Allra helst som den är anmäld barfota runt om nu igen!
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-16, 20:38   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Ikväll var man ute och cyklade tyvärr. Ett par tunga andraplatser på tunga V-lir dessutom...
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td