Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-11, 08:14   #1
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

11/1 V86


Kickar igång tråden såhär på morgonen. Har inte börjat studera än men ska börja strax men spontant, gå kort/spika i början sedan måla upp i slutet?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 09:50   #2
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 433
Sharp$: 2426
Standard

Problemet är väl att alla kommer att gå på 1*1*1. Hade varit bra att kunna fälla nån av de tre stora favoriterna.
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 10:05   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag har bestämt mig att spika emot Steel Pepper faktiskt med Highlight Brizard. Av den anledningen att Lennartsson tog över den förra starten och slutade med vinst iofs i skräpgäng. Men han lyckas få snurr på hästar han tar över.
Samt att Nybrink har den som sin säkra.

Jag tänker även spika Goop i avd3 som dom säger är stallets bästa chans i omgången.

Avd2 garderar jag Wannabe Kemp med 6,8,9,10,11,12
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 10:10   #4
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 433
Sharp$: 2426
Standard

Steel Pepper tycker jag känns som den säkra av det tre stora. Fel distans för Highlight väl?
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 10:21   #5
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 1681
Standard

Böjd att hålla med Anderna.

Steel Pepper såg obrukad ut senast vid segern och spetsen togs om jag inte missminner mig plättlätt från samma läge. Och väl i spets undrar jag hur Higlight Brizard skall få slag på Steel Pepper? I min värld bara galopp emot.

Men dessa forum är ju till för diskssioner, ser du ngt annat loppscenario en spets på Steel Pepper, KP? Du verkar ju "het" på travet och själv är man iskall så tar gärna till mig en analys av loppet. Å andra sidan så kanske det räcker med Nybrink-vinklingen :-)
Skuumberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 11:25   #6
 
tribalfunks avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 82
Sharp$: 1003
Standard

Om Nybrink har den som sin säkra är det bara att spika Steel Pepper, Nybrink är som Spelarservice igår...kass.
tribalfunk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 12:24   #7
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 87
Sharp$: 2010
Standard

man kan spika 12an i avd-8. kolla bara loppet ifrån åby
pastoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 14:02   #8
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tribalfunk Visa inlägg
Om Nybrink har den som sin säkra är det bara att spika Steel Pepper, Nybrink är som Spelarservice igår...kass.
Nybrink har Steel Pepper som spik.

Det har sagts i stall Lennartsson att de inte tänker köra om någon ledning med Highlight Brizard. Ryggkörning blir det och det tror jag gynnar vinstchanserna.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 14:38   #9
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 49
Sharp$: 313
Standard

Highlight Brizard struken nu?
Crashmash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 14:41   #10
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Crashmash Visa inlägg
Highlight Brizard struken nu?
Japp stämmer. Upplagt för Steel Pepper nu antagligen
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 14:43   #11
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 49
Sharp$: 313
Standard

Alltid lika tråkigt när man sett ut någon utmanare till någon storfavorit och så blir den struken. Undrar varför och hoppas du har några fler fina drag till dagens omgång.

Min rad just nu:
7
1
2, 3, 8
12
3, 5, 8, 13
1, 6, 9
1, 2, 3, 12
3, 5, 7, 8, 9, 12

Kan komma att ändras en hel del (nåja).
Crashmash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 15:10   #12
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3841
Standard

Känns nästan som man borde lira V8 idag. Ser ut att vara väldigt många starka favoriter. Gör ett tamt vältningsförsök på Wanna be kemp och kör bara utgång, annars är det 4 raka spikar som gäller... Caddie Galant mest spelvärd.

Övriga lopp ser mina tankar ut såhär:

V86-5 8 Tofu är femte raka Björn Goop favoriten men denna tror vi inte på. 2 Baronnes Boko bra chans felfri men går inte att lita på. Även 13 Rydens Gilda intressant till 13%. Visade bra fart senast och det kan mycket väl vara bästa hästen i loppet. Kan dock bli skräll här och vi garderar så mycket vi har råd!

V86-6 Långlopp där vi tror mycket på 9 Dance Photo och spelar utgång. Tycker även det finns ett gäng hästar streckade runt 20% som är överstreckade och väljer att låsa på endast 2 till bakom, nämnligen 1 Alvena Pommac och 2 M.T Fortune Winner

V86-7 1 Cutting Edge Blev för het senast och galopperade. Starten innan dess visande den startsnabbhet från spår 1, släppte ledningen till och tog sedan direkt över och vann sedan med hela upploppet. Repris idag kanske? Bör hur som helst hamna bra på det(ledning/ryggledare) så länge galoppen undviks. Given första häst i loppet till ca 20%.. Bakom nöjer vi oss med att strecka 5 Amadeus Star och 6 Pampas S.I.R.

V86-8 Överstreckad favorit. Mest intressant i loppet anser vi skrällarna 3 Turbos Cherie och 10 Global Mix vara. Även 5 Truly Devoted har en hygglig chans om den fungerar som sist. Vi tror dock det kan finns chans för skräll här och streckar många hästar bakom denna trio.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 15:55   #13
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Här spikar jag Steel Pepper som har varit grym på slutet laddas mot ledningen igen och det ska vara bra chans. Timro ser inga moln på himeln och tycker det är hans bästa chans för dagen. Är han lika fin som senast går han normalt inte att slå! Highlight brizard vann ett billigt lopp i debuten för pelle känns ändå som värst emot till favoriten. Räser Sune är en startraket som borde vilja ha ryggen på steel pepper kan tjäna fina pengar. Simb ruby är en vass avslutare som brukar löpa bra när han körs på väntan, distansen är mitt i prick men hur är egentligen formen!? Beachelor dream svarade för en strong insats senast i stoeliten brukar ofta få tuffa upplägg inte borta om favoriten sviker. Persos Seaman har inte startat på ett tag är kapabel men behöver högst troligt loppet. Scargel kommer från två raka monte starter och i detta gänget måste han rycka upp sig asevärt om han ska ha med segerstriden att göra. Freaternity party vinner inte på beställning och lär få det svårt från ett uselt läge.


Citerat från min egen blogg: Miljondragen
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 16:11   #14
 
tribalfunks avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 82
Sharp$: 1003
Standard

Bara Simb Ruby kvar som motbud då...
tribalfunk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-11, 16:29   #15
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

tvilling 4-7
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td