![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 | ||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
Senast redigerad av kingscania den 2011-06-22 klockan 16:23. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 499Sharps.se VM-tävling 2014 Stats: 1 - 0 - 0 ROI: 183.30% Vinstprocent: 100.00% |
![]() Citat:
![]() Din kritik skulle kunnat kallas "konstruktiv" om du själv kommit med något spelförslag, men du skulle bara sticka ut hakan och dela med dej av din negativitet. Mongo? Gör om gör rätt om du ska kritisera ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Citat:
Säger rätt mycket om dig när du måste ta till hårda ord och ett väldigt enformigt ordförråd istället för att föra en vettig diskussion. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Om det e många som e besvikna på livescoren hos Wimbledon, tycker jag att de ska få veta det! Jag e ärligt talat asförbannad och tappade sugen igår. Matchen Sela-Simon FÖRSVANN vid ställningen 4-5 i 25-30 min. IBM måste fixa till det här till nästa år, deras Slam tracker har varit bra tidigare år! Jag har fyllt i ett sheet där jag har klagat på deras VÄRDELÖSA livescore.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Boyd Tennis To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Bogomolov jr - Berdych UNDER 32.5 games @ Pinnacle 1.85
Berdych är i riktigt bra form igen och är en riktigt bra grässpelare. Minns en match nåt år sen mot Federer i just Wimbledon som var riktigt sevärd. Berdych servar bra för dagen och har lekt med Volandri samt Benneteau. Tappade endast 5 resp 7 games. Jag rankar inte Bogomolov högre än Benneteau utan ser dessa som likvärdiga. Dock har amerikanen något bättre form. Bogomolov har inget riktigt vapen och har en usel serve. Berdych kommer lätt komma åt honom och har Tomas bara en "vanlig" servedag så är detta 3-0 i enkla set. Korrekt lina hade varit 29.5 enligt mig. Spelstopp 16.00 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|