![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#76 |
![]()
Överspel på Schiavone-Bartoli känns spännande.
De har aldrig mötts på grus, men fyra av fem möten har gått till tre set. Linan ligger just nu på 21,5 och oddsen varierar. Bet365 har 1,72 på överspelet, medan Unibet har 1,87. Pinnen är överlägsna med sina 1,97. Anmärkningsvärt med det är att Betfairs lina ligger på 22,5, men oddset är lägre, 1,89 i skrivande stund.. Överodds hos pinnen? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#77 |
![]()
Att göra en jämförelse med Robin Söderling och Roger Federer i det avseendet är bara löjligt, även om robin utvecklats och fortsätter att imponera(stundtals). All respekt till robin men herregud,du pratar om tibro-grabben och världens genom tiderna bästa tennisspelare som likvärdiga...??
Om det har framstått på mig som att djoko kommer vika ner sig totalt och bli överkörd så ber jag om ursäkt. Men tror definitivt på Fed. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#78 |
![]()
Hansasvansa// Federer måste hitta på något, han måste fram på nät mer, rycka mer med olika sorters bollar men till sist så e hans returer och backhand för svaga mot Djokovic på grus. Däremot i Wimbledon ger jag Federer större chans helt klart! Då avgörs bollarna mycket tidigare.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Boyd Tennis To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#79 |
![]()
Så sant som det var sagt. Oerhört väntad matchbild samt resultat!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#80 | ||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
felpost
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#81 |
![]()
Någon som vet vad Na Li hade för odds, i början av turneringen, på sig att vinna franska?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#82 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|