Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-04, 11:01   #16

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ångrar mig djupt att jag inte tog Kvitova som jag var inne på igår. Tyckte att över kändes säkrare då jag trodde att det skulle gå i 3 set. Just nu 6-1 till Kvitova. Zvonareva brukar ta sig samman. Hon måste vinna 2a set för att det ska gå vägen med över tyvärr. Ser inte så ljust ut, tyvärr.

Sen har jag dessa just nu.

Ogiltigt spel-ID: 374397

Ogiltigt spel-ID: 374092

Cibulkova plockade jag igå till 2.15, hon har droppat på de flesta siter. Hon har en bra kapacitet och kan slå de flesta. Hon slog Sharapova 6-0, 6-2 i Franska förra året. Varför inte igen?

Safina är en dark horse. Goerges i sin livs form men Safina har inte varit så pjåkig själv i år. man ser glimtar av hennes forna jag ibland. Får Safina sin serve att funka blir detta ett överspel lätt och förmodligen en knapp seger för Safina.
Haltmathe (+5)
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-04, 11:06   #17

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 813
Standard

har själv lite tankar kring den matchen...
om vi börjar med matchen mellan Cippola - Roddick, så gör kanske Roddick en av sina sämsta matcher på väldigt länge (iofs grus men ändå)... Cippola lyckades returnera flertalet servar från R. om än med problem. Spelet i sig var inget vidare från någo håll, jag vill säga att Cippola vann matchen för att han lät R. slå bort sig, fanns inget tålamod alls hos R. Nu ställs han mot Llodra som fick en enkel match mot amerikanen Querry 62 63... Llodra som är en serve-volley spelare kommer göra det oerhört svårt för Cippola...
Roddick försökte (desperat) att spela serve-volley men kom hela tiden fel, trots att Cippola retunerade luftpastejer... Llodra kommer vara snabbare fram på nät och betydligt tålmodigare än vad R. var o kommer inte låta sig stressas till att ta vinnare.
Med detta sagt lockar inte oddset på Llodra allt för mkt, ligger runt 1.5..
Så spelar Llodra -2.5 till 1.71 på betfair 4/5u

Senast redigerad av jokkey den 2011-05-04 klockan 11:08.
jokkey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-04, 11:20   #18

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1842

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Ångrar mig djupt att jag inte tog Kvitova som jag var inne på igår. Tyckte att över kändes säkrare då jag trodde att det skulle gå i 3 set. Just nu 6-1 till Kvitova. Zvonareva brukar ta sig samman. Hon måste vinna 2a set för att det ska gå vägen med över tyvärr. Ser inte så ljust ut, tyvärr.

Sen har jag dessa just nu.

Ogiltigt spel-ID: 374397

Ogiltigt spel-ID: 374092

Cibulkova plockade jag igå till 2.15, hon har droppat på de flesta siter. Hon har en bra kapacitet och kan slå de flesta. Hon slog Sharapova 6-0, 6-2 i Franska förra året. Varför inte igen?

Safina är en dark horse. Goerges i sin livs form men Safina har inte varit så pjåkig själv i år. man ser glimtar av hennes forna jag ibland. Får Safina sin serve att funka blir detta ett överspel lätt och förmodligen en knapp seger för Safina.
Cibulkova finns till 2.25 på Sportingbet nu.
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-04, 23:16   #19

smaks avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Citat:

för denna, 7-5, 6-4 denna gång!

smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 07:27   #20

zimzelens avatar

Standard

Ja den håll på och skita sig den med. Cibulkova tappade 4-0 i andra. Då tänkte jag att det var kört. Det blir nog att man tradar ut på Cibulkova nu. Kvitova är ingen bra motståndare för henne. 0-2 inbördes och har svårt mot vänsterspelare. Zvonareva hade nästan varit bättre så som Kvitova har spelat på sistone.

Safina skulle ha vunnit sin match om hon bara kunde SERVA ordentlig! 17 dubbelfel!!
Det var två usla spelare på plan men det var Safina som bara gav bort segern med sina dubbelfel. 4 dubbelfel i ett game i sista. Förbannad blir man. Goerges lär bli totalt utspelad mot Wzniacki om hon spelar som hon gjorde igår.

Röd dag för mig i övrigt och jag är bevisligen kass på ATP.

Nya tag idag. Intressant att se om Parra kan komma upp i samma standard mot Azarenka.
Gammal 2011-05-05, 08:12   #21

zimzelens avatar

Standard

Ogiltigt spel-ID: 375310

Som sagt, en riktigt dålig Goerges igår. Visst slog hon Wozniacki i Stuttgart men det var en Goerges i trans med en enorm publik bakom sig. Nu är hon tillbaka på jorden och jag tror hon får sig en riktig fingervisning idag av Woz. Woz hade en outstanding defensiv mot en tapper Jovanovski som med våldsam offensiv matade hårda slag över hela banan. Vilken annan spelare hade förlorat mot Jovanovski den dagen men Woz var oftast rena väggen. Spelar Goerges som igår i en match som hon vinner knappt där Safina gav bort segern med sina 17 dubbelfel så blir detta inte vackert för hennes del.
Maxbet för mig
smak (+2)
Gammal 2011-05-05, 09:15   #22

smaks avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Citat:

Ogiltigt spel-ID: 375310

Som sagt, en riktigt dålig Goerges igår. Visst slog hon Wozniacki i Stuttgart men det var en Goerges i trans med en enorm publik bakom sig. Nu är hon tillbaka på jorden och jag tror hon får sig en riktig fingervisning idag av Woz. Woz hade en outstanding defensiv mot en tapper Jovanovski som med våldsam offensiv matade hårda slag över hela banan. Vilken annan spelare hade förlorat mot Jovanovski den dagen men Woz var oftast rena väggen. Spelar Goerges som igår i en match som hon vinner knappt där Safina gav bort segern med sina 17 dubbelfel så blir detta inte vackert för hennes del.
Maxbet för mig
1.905 Ladbrokes
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 09:19   #23

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 3509
Standard

Det finns flertalet länkar i menyn till sidor som jämför odds.
Man behöver inte posta här att det finns högre nån annanstans.
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 10:03   #24

zimzelens avatar

Standard

Jag försöker att endast lägga ut odds från bet365 eller bwin då det är där jag har mina konton för sådana här spel. Det finns säkert bättre odds på andra ställen i majoriteten av spelen jag lägger.

Jag lägger till ytterligare 2 lir för dagens WTA.

Ogiltigt spel-ID: 375331

Rent formspel här. Vinci är i kalasform med 7 raka grussegrar. Styrkebesked mot Kleybanova senast där Vinci har returnerat väldigt bra mot en för en gång skull bra servande Kleybanova. Na Li har 90% hold på sina två första matcher mot 2 dussinspelare. Endast 44% i return totalt vunna där hennes motståndare har servat dålig med 56% i 1a serve tycker jag är illa med tanke på hennes motstånd. Vincis motståndare har fått in närmare 67% av sina 1a servar men hon har ändå tagit 48% av 1a servarna och hela 81% vunna på motståndarens 2aserve.
Enligt Oncourts ger de Na Li 57% att vinna. Enligt mina Oncourtinställningar som är mer formbaserade ligger de på 73% för Vinci att vinna vilket kan tyckas lite väl högt. Men med tanke på Vincis form och statistik samt att inte glömma att Na Li sällan tar sig långt på grusturneringar är detta oddset lite väl högt på Vinci för att inte testas. Jag ser nu att bwin har sänkt det från 3.10 till 2.89.

Ogiltigt spel-ID: 375381

Orkar inte skriva ner motiveringen igen så jag klistrar in min motivering från Tennisinsight.

"Jarmila can now put her personal life behind her and start focusing on the tennis again. I belive we will se a lot more from her in the future as she can play some excellent tennis when at her best. Against radwanska I thought we were gonna witness a mental breakdown in the 3rd but Jarmila stepped up and delivered at the most difficult moments. That's something we would have not witnessed from Groth, but Gajdosova... seems like it

Safarova is another player I like. Retired in the semi here last year so this is definately a place she likes. She demonstrated that with no other than Jankovic.

However the battles between these two are always something to watch. The odds seem right but marginal value on Jarmila for me.If Jarmila can come up with what she did against Radwanska, this will be the game of the day to watch.

Maxbet on funny money. Medium stakes with the real stuff."
bftrader (+10)
Gammal 2011-05-05, 11:36   #25

zimzelens avatar

Standard

Illa illa med Wozniacki. En helt annan Goerges idag som lyckas med det mesta. 3-0 tapp och en break ner nu för Woz. Attans.
Gammal 2011-05-05, 11:39   #26

dillehals avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1433
Standard

3-0 till 3-5, va e detta?! flickor med rackets, säger bara de..
dillehal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 11:51   #27

zimzelens avatar

Standard

Tråkigt, Goerges spelar drömtennis idag. Jag undrar om det inte är för att idag spelar de med publik. Igår spelade hon inför tomma läktare fram till sista setet tack vare att alla spanjorer kollade på Nadal istället. Hon är så mycket mer taggad idag.

Nu är frågan om man vågar laya Goerges på betfair. Känns jäkligt risky. Wozniacki är illa ute.
Gammal 2011-05-05, 11:59   #28

bftraders avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1996

Standard

Citat:
Tråkigt, Goerges spelar drömtennis idag. Jag undrar om det inte är för att idag spelar de med publik. Igår spelade hon inför tomma läktare fram till sista setet tack vare att alla spanjorer kollade på Nadal istället. Hon är så mycket mer taggad idag.

Nu är frågan om man vågar laya Goerges på betfair. Känns jäkligt risky. Wozniacki är illa ute.
Det är nästan alltid värt spela en storfavorit som förlorat första set. Räcker att favoriten håller serven och får 0-15 för att marknaden ska få panik och trycka ner oddset för mycket.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 12:12   #29

zimzelens avatar

Standard

Wozniacki höll på att tappa serven direkt i 2a. Nu kör hon säkert över henne såklart. Jag tvekade med all rätt till en början då hon höl på att förlora sin serve direkt. Nu gick jag in bra mycket senare än vad jag normalt hade gjort. ja ja, blir väl en liten slant ändå.
Gammal 2011-05-05, 12:14   #30

arferts avatar

Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

Får hoppas att Georges bryter matchen på grund av något litet sår på foten så tipset annulleras
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td