![]() |
Citat:
|
Mitt enda spel för natten/morgonen blir Davydenko - Mayer -6.5 games.
|
Citat:
med tanke på den serve na li visade upp för nån match sen mot "kuz" så kan säkert sofia va med o störa, kanske nåt break och nå gamespreaden iaf. vad tror du om sharapova då, har gått emot henne på gamespread, +6 på thailändskan? |
Citat:
|
Kör även denna rad:)
Michal Przysiezny – Igor Kunitsyn: 1 Lucie Hradecka – Alberta Brianti: 1 Ryan Harrison – Adrian Mannarino: 2 Odds: 4.16 Insats: 35kr Vinst: 145.54kr |
Dåligt med motiveringar till spelen, skulle vara väldigt tacksamt för en person som knappt kan ett jota om tennis. :)
|
Citat:
Gjorde en bra turnering i Qatar där han bl.a slog Nadal. Mayer ska vara en lämplig uppgift. |
Citat:
|
Hade ingen aning om hennes skada faktiskt... surt.. riktigt kass e hon också .. slår som en förlamad
|
Citat:
|
Ja, naturligtvis,... jag är bara pissed off pga att jag inte visste detta... det är ju i varje forehandslag..rätt ner i nät. Jaja, nya tag :skamsen:
|
Citat:
|
Glöm vad jag sa... Hon bryter tillbaka trots allt :(
|
jadu, att spelet lever är ju otroligt underligt.
sharapovas nästa match ska linan undersökas för detta är ju bara tur att thailändskan är så orörlig o besvärad av skadan annars säkert jämn match. |
lite bögtur att spelet på hradecka blev voidat, hon förlorar i två raka set gamespread -4 vilket inte den felsatta linan hade täckt.
|