Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tennis (https://www.sharps.se/forums/tennis/)
-   -   REK 2010-12-21 Federer - Nadal (Tennis) (https://www.sharps.se/forums/tennis/5635-2010-12-21-federer-nadal-tennis/)

Tolstoj 2010-12-21 18:44

2010-12-21 Federer - Nadal (Tennis)

Datum: 2010-12-21
Tid: 20:30
Sport: Tennis
Land: Schweiz
Liga: Tennis
Match: Federer - Nadal

Spel: Federer
Insats: 10/10
Odds: 1.50
Bolag:

Motivering:
En välgörenhets match i Schweiz, Feds hemmaplan. Detta är den första matchen av två, imorgon kommer båda att mötas i Madrid, Nadals hemmaplan. Spelarna kommer inte göra vad som helst för att vinna, men spelarna kommer se till så dom vinner på sin egen hemmaplan. Allt är verkligen upplagt för detta, för hur kul tror ni det blir om Nadal vinner i Schweiz? Under en välgörenhetsgala?

Nej som sagt, in med allt ni har på en Fed vinst idag och en Nadal vinst imorgon. 1.50 är visserligen inget jätte odds, men här är det verkligen spelvärt.

Fed kommer vinna idag, jag blir alldeles chockad om han inte gör det.

In med allt!!!!

Overkill 2010-12-21 19:20

:holms:

Får en R&K-feeling när jag läser denna reken.

Sandy 2010-12-21 19:25

:holms:

Tolstoj 2010-12-21 19:56

Nej inget är en garanti men denna är för självklar enligt mig. Vi får se.

Sandberg 2010-12-21 21:51

Den satt men nadal hade en breakboll i sista set..

Tolstoj 2010-12-21 22:24

Imorgon kommer jag iaf att lägga alla mina slantar på Nadal. Grattis till er som rygga: ). Inget jätteodds men ändå.

timadolf 2010-12-21 22:52

Citat:

Ursprungligen postat av Tolstoj (Inlägg 90576)
Imorgon kommer jag iaf att lägga alla mina slantar på Nadal. Grattis till er som rygga: ). Inget jätteodds men ändå.

Men du varför säger du inte att du sätter några slantar istället för att köra ALLT
på något spel. Vi gillar inte sådant snack på sharps. Det e svårt med betting i det långa loppet och då måste man ha bra MONEY MANAGEMENT.

Tolstoj 2010-12-21 23:24

Citat:

Ursprungligen postat av timadolf (Inlägg 90587)
Men du varför säger du inte att du sätter några slantar istället för att köra ALLT
på något spel. Vi gillar inte sådant snack på sharps. Det e svårt med betting i det långa loppet och då måste man ha bra MONEY MANAGEMENT.

Jag menar ju såklart inte att alla mina tillgångar sätts på spel. Det var mer en metafor för hur "säkert" jag ser spelet. När jag säger "in med allt" så syftar jag på tung betting, 10/10 i detta fallet.

Jag har varit med här på Sharps ett bra tag och rekat tennismatcher innan. Jag vet hur det funkar och såklart vet jag att det i längden är förödande och gå all in.

Men iofs, kanske dåligt formulerat av mig, eller snarare slarvigt.

Tolstoj 2010-12-22 00:15

Citat:

Ursprungligen postat av Tolstoj (Inlägg 90576)

Finns inget riktigt spelvärde i detta då oddset är otroligt lågt, spelbolagen verkar ha fattat galoppen.