|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-11-19, 15:10 | #1 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 848Tolstoj lirar! Stats: 5 - 7 - 1 ROI: 85.02% Vinstprocent: 41.67% |
2010-11-19 Martin Klizan - Mikhail Ledovskikh (A-League)
Datum: 2010-11-19
Tid: 17:30 Sport: Tennis Land: Slovakien Liga: Tennis/Challenger Match: Martin Klizan - Mikhail Ledovskikh Spel: Mikhail Ledovskikh Insats: 3.5/5 Odds: 2.20 Bolag: Nordicbet Motivering: Hinner bara reka lite snabbt: En match i Slovakien på underlaget hard. Ryssen "Ledov" har slagit ut två riktigt bra spelare i huvudturneringen, spelare som är etablerade på ATP touren, Chiudinelli och Marchenko. Dessutom så har han spelat två matcher innan själva huvudturneringen, han fick kvala in alltså. Otroligt imponerande och han är nog hur komfortabel som helst med detta underlaget och denna miljön. Klizan som fick ett Wild Card in hit, pga att han är hemmaspelare, han har slagit ut två ganska så mediokra spelare för att nå hit. Båda i tre set. Klizan som har en betydligt bättre ranking är dock enligt mig, väldigt "overrated" här. Har sett båda spela en gång under veckan och om jag skulle gå efter det och sätta odds så skulle Ledov nästan varit favorit. Tycker han har sett mycket bättre ut. Klizan är enligt mig också väldigt ojämn och har han en mindre bra dag idag så kommer han inte ha en chans. Otroligt spelvärt i vilket fall som helst. |
|