![]() |
Citat:
|
Citat:
angående robredo som börjar tidigt, ca 17.00 så ville jag först avstå då jag inte har de bookiesar som ger högst o näst högst. men blev en slant hos 5dimes ändå. men ni som har betpheonix eller boylesport kan nog testa till 2,30-2,35.
dessa har spelat mot varandra tidigare i år och då vann robredo 6-2 6-1. inbördes är det 2-2 och varje gång har det varit "enkla" vinster, dvs underspel med 13-16 games varje match. bara överflödig info men vet inte vad detta innebär i denna 5 setare. linorna är 38-40games iaf. |
Citat:
|
nej nej. bara tänkte på angående publikstödet
|
Citat:
självklart hade han också supporters men inte lika högljuda av det jag såg iaf. |
Wozniacki U16.5 @1.69
Det får bli dagens enda tennislir :-), blev 18u plus förra gången. Har inga höga förväntningar på denna, kass på tennis. |
lite väl många högoddsare idag. men den som står högt i kurs jämfört med andra sajter, med bra vinstchans är kevin anderson mot gasquet på bet365. 3.25
tar patty schnyder mot wickmayer som också har fint odds och bra chans. 3.20 |
Citat:
|
dagens hittills enda oncourt spel är lite crazzy ser det ut som men kan inte låta bli.
rapporter om att cibulkovas dåliga serve kan stå henne dyrt...hoppas. |
Jelena Janko @ 1.90 spelas.
Lordes är oxå spelad sen imorse och hcp på Dulghero |
Petkovic 5u @ 1.55
Petkovic -3 3u @ 1.85 Petkovic 2-0 1u @ 2.45 Allt från eminenta NikoBelic |
Citat:
Jag ryggar seger till 1,53 10 units, om Niko lirar lågoddsare e det något speciellt.:KO: |
Citat:
|
Citat:
|
Peng lämnar WO :/ , vilket antiklimax, väntat hela dagen.
|