![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#451 |
![]()
Tack för två utomordentliga rekar!!
![]() hmmm...blev ju tre på sitt sätt med hcp som satt fint med vilket du rekommenderade. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
![]()
LS for prez!
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Banned
|
![]()
Bartoli spelade riktigt bra i andra set mot Azarenka, men det räckte ändå inte, som var för stabil matchen igenom. Ändå 3/4 igår, och nya tag idag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
![]()
Innebär det att det kommer nya spel inom kort
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Banned
|
![]()
Japp. Ute med nytt spel nu. Hoppas Kuznetsova har större flyt än Bartoli, som tappade 6-2 i 2a sets tiebreak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
![]()
Vi ser fram emot denna drabbning, låter som att kuz har väldigt bra chans att vinna tycker jag.
Som alltid rygg på dig lucky... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
![]()
Lycka till idag
![]()
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
![]()
Känns på förhand som två otroligt bra rekar idag
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Banned
|
![]()
Märkligt högt odds på Kuzen, länge sedan jag fått så fel i min värdering på hur bolagen skulle sätta oddsen, jag trodde på max 1,70 från deras sida.
Pennetta stod i 1,8 mot Wozniacki, italienskan fick stryk 46 06 mot Kuznetsova i San Diego. Jag såg matchen och det var lite kattens lek med råttan där, stor klasskillnad. Nu står Kuznetsova i 2,0 mot Wozniacki. Wozniacki har alltid haft bekymmer med de stora spelarna, har tex 0-17 mot fd världsettor/världsettan. Nu har Kuznetsova bara varit #2 dessvärre ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#461 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 4756KirtapAlpina Stats: 210 - 741 - 32 ROI: 114.78% Vinstprocent: 22.08% |
![]()
Super bra att du reka Azarenka LS,
jag har Azarenka att vinna hela turren till 8 ggr så hoppas verklingen att hon vinner lätt idag ![]() Rygg på spelen. Senast redigerad av Kirtap den 2010-08-21 klockan 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Banned
|
![]()
Regntunga banor i Montreal. Det gynnar absolut inte Kuznetsova. Fan.
Matchen beräknas starta lite innan 12.30 för övrigt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
![]()
Faan va trist om regntunga banor missgynnar henne Lucky. Spelade Kuznetsova på Betfair till 2.2. Kanske bäst att boka till ungefär samma odds o dra sig ur, eller?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |