Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-09, 20:16   #16
Banned

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 281

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tacktack, vill ni ska veta att mitt beslut är taget för eran skull, när jag känner jag inte kan ge allt vill jag inte lämna några spel. Skulle kunna fortsätta kolla på det snabbt och lira på känsla som jag gjort hitills i veckan, men det skulle inte kännas schysst mot er helt enkelt. När jag lämnar spel ska det vara välarbetat och trovärdigt värde i spelen, och det kan jag bara göra när jag har nästan obegränsat med tid för det. Lägger ner extremt mycket tid alla andra månader på året, tror man behöver helt lite tid för att vila upp sig igen.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-09, 20:21   #17

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1197

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Tacktack, vill ni ska veta att mitt beslut är taget för eran skull, när jag känner jag inte kan ge allt vill jag inte lämna några spel. Skulle kunna fortsätta kolla på det snabbt och lira på känsla som jag gjort hitills i veckan, men det skulle inte kännas schysst mot er helt enkelt. När jag lämnar spel ska det vara välarbetat och trovärdigt värde i spelen, och det kan jag bara göra när jag har nästan obegränsat med tid för det. Lägger ner extremt mycket tid alla andra månader på året, tror man behöver helt lite tid för att vila upp sig igen.

Mycket smart resonerat!!!! Längtar redan till din, överodds och akims tjänst sätter igång
toloiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-09, 20:26   #18

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2374
Standard

Tack för dina rekar Luckystrike!

Du har en edge helt klart.
Vila upp dig och ta lite semester om du vill, men du uppsakattas här på sharps och här gnäller inte många, alla vet att det gäller in the long run.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td