![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
Banned
|
![]()
Tacktack, vill ni ska veta att mitt beslut är taget för eran skull, när jag känner jag inte kan ge allt vill jag inte lämna några spel. Skulle kunna fortsätta kolla på det snabbt och lira på känsla som jag gjort hitills i veckan, men det skulle inte kännas schysst mot er helt enkelt. När jag lämnar spel ska det vara välarbetat och trovärdigt värde i spelen, och det kan jag bara göra när jag har nästan obegränsat med tid för det. Lägger ner extremt mycket tid alla andra månader på året, tror man behöver helt lite tid för att vila upp sig igen.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
![]() Citat:
Mycket smart resonerat!!!! Längtar redan till din, överodds och akims tjänst sätter igång ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Tack för dina rekar Luckystrike!
![]() Du har en edge helt klart. Vila upp dig och ta lite semester om du vill, men du uppsakattas här på sharps och här gnäller inte många, alla vet att det gäller in the long run.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Boyd Tennis To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|